Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקופ : צוות טופ גיר מצלם בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגיד פרנקוס , אתה באמת חושב שטמפרה עם שלטים ערביים למראה (ואני מתנצל מראש מהגולשים הערבים) וחבורה של מעריצים סטייל ספייס גרלז עושה רושם רציני ?

נו בחיית.

 

 

הדרך היחידה להשאיר רושם רציני, אם זה באמת מעניין מישהו, זה להזמין אותם לבקר במפגש או מקום שבו באמת רואים דברים ברמה מאוד גבוהה כמו למשל ... אה שיט אין כמעט שום דבר ברמה שבאמת נראת עולמית בארץ.

 

בקיצור אם אתה מתלהב ורוצה לצווח להם שיעשו לך ילד כמו ילדה בת 12, תהנה , אבל לפחות על תנסה לשכנע את העם היושב בציון שהארת את ענייהם לתרבות המוטורית המפותחת שיש פה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • תגובות 353
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בשעה 19:05 הם עברו היום ליד אוויס המלך דוד בירושלים, נסנו אני וחבר להגיע אליהם,אבל לא הצלחנו,לקחו שמאלה לרחוב אגרון באדום מלא.הלילה הם בירושלים.

 

עשית לי ת'יום, השאלה איפה הם לנים...

.S.L

פורסם

בטח יגידו, הכביש המופלא ביותר בישראל. mountain miracle.

בהחלט יהיה נחמד לצפות בפרק.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם
תגיד פרנקוס , אתה באמת חושב שטמפרה עם שלטים ערביים למראה (ואני מתנצל מראש מהגולשים הערבים) וחבורה של מעריצים סטייל ספייס גרלז עושה רושם רציני ?

נו בחיית.

 

 

הדרך היחידה להשאיר רושם רציני, אם זה באמת מעניין מישהו, זה להזמין אותם לבקר במפגש או מקום שבו באמת רואים דברים ברמה מאוד גבוהה כמו למשל ... אה שיט אין כמעט שום דבר ברמה שבאמת נראת עולמית בארץ.

 

בקיצור אם אתה מתלהב ורוצה לצווח להם שיעשו לך ילד כמו ילדה בת 12, תהנה , אבל לפחות על תנסה לשכנע את העם היושב בציון שהארת את ענייהם לתרבות המוטורית המפותחת שיש פה.

 

אומי, הגענו (לפחות אני באופן אישי) כדי לעשות פאן, לחוות חוויה, כי אני מעריץ של טופ-גיר עוד מהפורמט הישן כשהייתי בן 14 ועוד יותר בפורמט החדש. אני לא עיתונאי ואין לי קשר לכל גורם עיתונאי כזה או אחר. הבטחתי לעדכן את חברי הפורום ואכן העלתי וידאו כל פעם שראינו משהו חדש, חוץ מהחלק שהם יצאו כי התפקשש לי הוידאו :loco:

 

כמו-כן, לא רצינו לעשות רושם רציני (השלט היה רעיון שלי, כך גם להעמיד את הסטיג ליד צוות ההפקה, עובדה שזה היה נחמד והם צחקו - הכל היה ברוח מאוד מאוד טובה) כי רושם רציני זה לא טופ-גיר, זו לא המהות. המהות היא פאן, רגש... כיף. בדיוק כפי שהיה.

 

יוסי היה הראשון שגילה את המקום, אני תומך בדעה שלו לא לגלות את המקום, לא היה שם הרבה מקום למכוניות, היה מספיק בלאגן גם ככה כי היו עוד תיירים במלון, והמולה גדולה היתה יוצרת טעם רע. המספר המועט של אנשים שהיו שם כבר הדאיג אותם והם ביקשו שלא נעמוד באזור הרכבים כשמעלים את הציוד, כך כמובן היה, בזכות זה שלא היה פיצוץ אנשים היה סדר.

 

ליוסי לא היו כוונות רעות, הוא היה מספיק חולה טופ גיר כדי ללכת ולהסתובב באמצע הלילה בנצרת ולחפש מכונית הפקה שלהם, מספיק מופרע כדי לחזור לחיפה ולקחת עוד כמה חברה טרמפ ולחזור שוב לנצרת.

 

אני תומך בהחלטתו לא לפרסם את המקום, זה באמת היה יוצר בלאגן.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
תגיד פרנקוס , אתה באמת חושב שטמפרה עם שלטים ערביים למראה (ואני מתנצל מראש מהגולשים הערבים) וחבורה של מעריצים סטייל ספייס גרלז עושה רושם רציני ?

נו בחיית.

 

 

הדרך היחידה להשאיר רושם רציני, אם זה באמת מעניין מישהו, זה להזמין אותם לבקר במפגש או מקום שבו באמת רואים דברים ברמה מאוד גבוהה כמו למשל ... אה שיט אין כמעט שום דבר ברמה שבאמת נראת עולמית בארץ.

 

בקיצור אם אתה מתלהב ורוצה לצווח להם שיעשו לך ילד כמו ילדה בת 12, תהנה , אבל לפחות על תנסה לשכנע את העם היושב בציון שהארת את ענייהם לתרבות המוטורית המפותחת שיש פה.

 

אומי, אני חושב שאם היית מבין את הומור טופגיר היית מבין שלשים טמפרה עם שלטים "ערביים" זה דיי מתאים להומור של התוכנית.

חוץ מזה, אתה בכלל לא היית שם אז באיזו זכות אתה בא אל מי שהיה שם בתלונות?

מעבר לכך, אני חושב שרוב מי שהיה שם פשוט רצה לראות את הדמויות שהוא מעריץ במציאות, בלי מחשבה אם הוא מייצג את קארספורום, את מועדון הדשבואים או את ארץ ישראל השלמה ומפלגת הליכוד.

הכתבים שהיו בחבורה רדפו אחרי השיירה למרות בקשת צוות ההפקה לא לעשות זאת.

זה היה דיי צפוי שיהיה מי שירדוף אחרי השיירה ואני שמחתי שרק שתי מכוניות רודפות אחריהם ולא כל מי שהיה שם, כי זה היה יכול להיות מסוכן ודוחה.

הכתבים מבחינתם, ניסו לעשות את עבודתם.

כמובן שהרדיפה היא צעד נתון לביקורת, ויש שיגידו "סחטיין עליהם הביאו אחלה תמונות" ויש שיגידו שהם חוליגנים שגורמים לנו להראות רע.

כל אחד יכול לנתח את הדברים כראות עיניו.

 

אלון, יוסי ואני היינו הראשונים שגילו את המקום וזה בזכות העזרה הטלפונית של YNV.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

ממשיך את דבריו של דניאל, אנחנו (כולל יוסי) שהגענו מאהבת טופ-גיר טהורה :-D , לא רדפנו אחריהם.

 

מצד שני, אני מבין את הכתבים שרדפו אחריהם למרות הבקשה לא לרדוף אחריהם. צריך להזכיר שהם גם לא כל כך ניסו להפגיש אותנו עם השלושה, למרות שעשינו הכל לפי הכללים שהם הציבו לנו.

 

חוצמזה, אפשר לחשוב מה קרה, רדפו אחריהם צלמים ! ישמור השם, הם התוכנית הכי פופולארית בעולם !!

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אתם חושבים שבגלל שרדפו אחריהם צלמים זה אומר שהם יגידו שאנחנו מדינת עולם שלישי?

נו באמת הם רגילים לכל מקום שהם מגיעים שכמויות אנשים אחריהם ומצלמים אותם.

פורסם
אתם חושבים שבגלל שרדפו אחריהם צלמים זה אומר שהם יגידו שאנחנו מדינת עולם שלישי?

 

ממש לא!

יש להם כל כך הרבה סיבות אחרות להגיד שאנחנו מדינת עולם שלישי... :lol: :lol:

 

דווקא זה שרדפו אחריהם קצת, שהראנו להם שגם בישראל אוהבים אותם זה מראה את ההפך - שאנחנו מדינה מודרנית ובעלת תרבות.

לצורך העניין, אני לא חושב שהרבה אנשים זיהו אותם בויטנאם...

 

אגב סלבריטאים, סלבריטאים זה דבר אישי. בחיים לא הייתי מחכה מ4 בבוקר בנצרת בשביל לראות את מדונה ואפילו לא בשביל פול מקרטני (למרות ששילמתי 500 שקל להופעה שלו).

מי שטרח לקום בשעה הזוייה ולעלות לנצרת הוא כנראה באמת מעריץ טופגיר. אני יכול להעיד זאת על עצמי.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם
אגב סלבריטאים, סלבריטאים זה דבר אישי. בחיים לא הייתי מחכה מ4 בבוקר בנצרת בשביל לראות את מדונה ואפילו לא בשביל פול מקרטני (למרות ששילמתי 500 שקל להופעה שלו).

מי שטרח לקום בשעה הזוייה ולעלות לנצרת הוא כנראה באמת מעריץ טופגיר. אני יכול להעיד זאת על עצמי.

 

+1 :mm_yeah:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
ממש לא!

יש להם כל כך הרבה סיבות אחרות להגיד שאנחנו מדינת עולם שלישי... :lol: :lol:

 

דווקא זה שרדפו אחריהם קצת, שהראנו להם שגם בישראל אוהבים אותם זה מראה את ההפך - שאנחנו מדינה מודרנית ובעלת תרבות.

לצורך העניין, אני לא חושב שהרבה אנשים זיהו אותם בויטנאם...

 

אגב סלבריטאים, סלבריטאים זה דבר אישי. בחיים לא הייתי מחכה מ4 בבוקר בנצרת בשביל לראות את מדונה ואפילו לא בשביל פול מקרטני (למרות ששילמתי 500 שקל להופעה שלו).

מי שטרח לקום בשעה הזוייה ולעלות לנצרת הוא כנראה באמת מעריץ טופגיר. אני יכול להעיד זאת על עצמי.

 

דניאל.

 

בשביל כל כוכב הליוודי גדול ככל שיהיה לא הייתי יוצא מהבית גם ב5אחה"צ(אותו דבר גם לזמרים גדולים וכד'), אבל בשבילם בהחלט הייתי מוכן לקום ב4 בבוקר, רק שעכשיו ממש לא מתאפשר לי לעשות את זה. :?

פורסם

למה לא?

כמו שאנחנו עשינו את זה אתמול אתה יכול לעשות את זה היום.

הם כמעט בטוח בירושלים.

 

לנו לא היה יותר מידע מאשר מה שהיה לכל אדם אחר.

 

אתה חופשי לצאת ולדווח מהשטח בדיוק כמו שאנחנו עשינו.

פורסם

יופי ! יופי ! יופי !

תענוג לקרוא את הדיווחים ומיכל מלא ברכות לאלו שהגיעו אליהם, לכותבים, מדווחים ומלווים ! נ-ה-ד-ר !

אני גאה בכם ובמה שעשיתם, בנועם וטוב טעם. לבלות את הלילה בהמתנה, לדווח מהשטח - זה הטופ גיר!

 

ובינינו, שהמלעיזים ומותחי הביקורת יזכו לסיבוב באוויאו.

ילה גבר בא נראה! מר +1

×
×
  • תוכן חדש...