Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקופ : צוות טופ גיר מצלם בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוב הסיכויים שהרכבים יחזרו איתם ביחד לאנגליה, לפני כמה עונות צילמו ליד ההאנגר של התוכנית והיה ניתן לראות שם אוסף של כל "רכבי המסע" הקודמים.

אם הם באמת עזבו אז כנראה שהיעד של המסע היה ירושלים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • תגובות 353
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הם במלון המלך דוד עדיין (לפחות הרכבים שלהם).

 

למרות שהתמונה נראית כמו בנתב"ג, יכול להיות שהיא לא.

 

אני עייף מדי ויש לי דברים לעשות מחר אז אני לא זז מהבית אבל אני מציע לכל מי שמעוניין שיילך לשם וינסה להשיג לעצמו איזו תמונה.

פורסם

סיימתי לקרוא ועכשיו אפשר ללכת לישון בשקט :-D

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

בכבודי ובעצמי ליויתי את קלרקסון כאשר קיבל חותמת יציאה בעמדת החתמת הדרכונים בנתב"ג

 

זה שאולי הצוות והמכוניות עדיין בירושלים, לא אומר שהמגישים שם.

 

יוסי פרנקוס למה לדעתך יכול להיות שהתמונה לא מנתב"ג, סתם משעמם לי והתחלתי לזייף תמונות ולעבוד על אנשים?

פורסם

יוסי פרנקוס למה לדעתך יכול להיות שהתמונה לא מנתב"ג, סתם משעמם לי והתחלתי לזייף תמונות ולעבוד על אנשים?

 

אולי.

 

אני לא מכיר אותך אז אני לא פוסל שום אפשרות.

 

אולי הם פה.

אולי הם לא.

 

אם אתה ראית שהם עזבו, אין בעיה.

אני לא ראיתי אז אני פשוט לא יודע.

 

אני גם לא עומד להתחיל פה דיון ב4:15 בבוקר כי לא ממש משנה לי.

לילה טוב.

פורסם

יפה, ראו את ההפקה ולא את המנחים.

והתמונה צולמה בתוך המבנה בנתב"ג, לפי מה אתה יכול לקבוע אם בחוץ אור או חושך?

 

בכל מקרה, חבל שכבר אין אמונה היום, אתם מוזמנים ללכת לחפש אותם בירושלים

לילה טוב.

פורסם

התמונה היא מנתב''ג, 2 הכרטיסים שאותם עונדים הבחורים בתכלת הם של העובדים.

אי אפשר לדעת מתי התמונה צולמה מכיון שהאזור הזה של נתב''ג מואר ע''י מנורות וכדו'.

פורסם
דיייייייייייייייייייייייייי

מטי הם טסו למה לא עבדתי היום ????????????????????????????

 

אני כבר שלוש שנים עובד בדיטיפרי ובמקום שם צולמו אין דרך חזרה

או צודק יכול ליות שהצבת נישר ומגישים טסו לאם חברים !

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.

פורסם

1.מה זה האנשים עם 0 הודעות שמספרים שהם עזבו את הארץ?

2.הם מוכרים את הפיאט?

3.הם מסתובבים בערים ערביות בשביל להראות שאנחנו מדינת עולם שלישי,אם יראו את המכוניות שלכם זה רק יעזור.

הם בטוח יספרו בדיחות בתוכנית בסגנון הבדיחות שלהם על הנאצים,הם יראו גמלים,ערים ערביות ו 4 גברים במיני.

אייל

פורסם
זכיתי לתמונה עם ג'רמי!! התלונן שזה התמונה ה20000 שלו בישראל :)

 

73061_10150287610335077_584180076_15369439_6919275_n.jpg

אני נשרף מקנאה :evil:

אם כי, אם יהיה לי יום ראשון זמן אני אסע למלון המלך דוד. תמונה וחתימת אגזוז מהרכבים זה לא פחות מהישג

פורסם

סחתיין על המארב המכובד, אין לי ספק שלו יכולתי להתפנות הייתי גם אני מנסה להגיע.

 

וסחתיין גם לאוהד וצוות הגה על הדבקות במטרה!

 

גם אני חושב שזה לא הוריד מכבודנו, להיפך - יכול רק לעזור לתדמיתנו בתוכנית. מה היה יותר טוב, שאף אחד לא היה מתייחס אליהם? כאן הייתה התייחסות מכובדת ובטעם, הסטיג תוספת גדולה!

לא מדעתם בעקבות הצילומים אני חושש - אלא בעקבות המגע האקראי עם הנהג הישראלי.

 

אגב, אם יש מפגש רכב כלשהו שהיה שווה לנסות ולהכניס לתוכנית זה רק מפגשי שישי של מועדון ה-5. אני משוכנע שביקור של הצוות בכזה מפגש היה מוציא מהם רק דברים טובים. גם בזכות הרכבים וגם בזכות האנשים.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי


×
×
  • תוכן חדש...