Jump to content

niso_s

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי niso_s

  1. יפה, ראו את ההפקה ולא את המנחים. והתמונה צולמה בתוך המבנה בנתב"ג, לפי מה אתה יכול לקבוע אם בחוץ אור או חושך? בכל מקרה, חבל שכבר אין אמונה היום, אתם מוזמנים ללכת לחפש אותם בירושלים לילה טוב.
  2. מי זה "אותם"?
  3. בכבודי ובעצמי ליויתי את קלרקסון כאשר קיבל חותמת יציאה בעמדת החתמת הדרכונים בנתב"ג זה שאולי הצוות והמכוניות עדיין בירושלים, לא אומר שהמגישים שם. יוסי פרנקוס למה לדעתך יכול להיות שהתמונה לא מנתב"ג, סתם משעמם לי והתחלתי לזייף תמונות ולעבוד על אנשים?
  4. ג'רמי אמר לי שהפרק ישודר באנגליה לפני הקריסמיס
  5. התמונה צולמה היום בערב בשדה תעופה, מצטער לאכזב אתכם אבל הם עזבו
  6. זכיתי לתמונה עם ג'רמי!! התלונן שזה התמונה ה20000 שלו בישראל
×
×
  • תוכן חדש...