יפה, ראו את ההפקה ולא את המנחים.
והתמונה צולמה בתוך המבנה בנתב"ג, לפי מה אתה יכול לקבוע אם בחוץ אור או חושך?
בכל מקרה, חבל שכבר אין אמונה היום, אתם מוזמנים ללכת לחפש אותם בירושלים
לילה טוב.
בכבודי ובעצמי ליויתי את קלרקסון כאשר קיבל חותמת יציאה בעמדת החתמת הדרכונים בנתב"ג
זה שאולי הצוות והמכוניות עדיין בירושלים, לא אומר שהמגישים שם.
יוסי פרנקוס למה לדעתך יכול להיות שהתמונה לא מנתב"ג, סתם משעמם לי והתחלתי לזייף תמונות ולעבוד על אנשים?