Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש לקנות רכב והתקציב שלי הוא כ 65,000 ש"ח

אני מתלבט בין 2 רכבים

 

1. טויוטה קורולה GLI אוטומטית שנת 2005

2. קאיה ריו אוטמטית שנת 2005

 

עדיין לא ראיתי שום רכב ספציפי ולכן אין לי פרטים נוספים מעבר לזה

אני רוצה לדעת קודם כל מבחינה עקרונית איזה מ 2 הרכבים עדיף

פורסם

תודה על התשובה

במידה שאנחנו לא משווים בין הרכבים

האם הקיה ריו נחשבת לרכב טוב בפני עצמו או שיש איתו בעיות

פורסם

נראה לי שהתבלבלת קצת עם המודלים. ב-65 אלף אתה יכול להשיג ריו מודל 08.

מודל 05 זאת הצורה הישנה בכלל.

נסעתי עליו פעם אחת (הצורה החדשה), וזה אוטו די נחמד.

בעיקרון הריו מבוססת על היונדאי אקסנט, ככה שגם אין לו יותר מידי בעיות מבחינת אמינות.

טויוטה זה טויוטה, אין יותר מידי מה לפרט.

פורסם

אם אתה לא צריך את המרחבים, הקיה ריו היא אחלה אופציה.

 

היא קטנה יחסית, יש לה מזגן מקפיא, גיר אוטומט קלאסי והיא מעוצבת בצורה נאה יותר מהאקסנט.

 

יש גם דגם האצ'בק חביב ביותר, 5 דלתות, שאני מניח שהוא גם חסכוני יותר בדלק.

 

כמו כן, היא נמכרת דרך חברות ההשכרה בתקציב שלך - לדגמי 2009-2008.

פורסם

הקורולה היא משפחתית, הריו היא סופר מיני עם בגאז' - משהו כמו הסוזוקי סוויפט, או הפיאט גרנדה פונטו.

 

משמעותי? כנס לאחת מסוכניות הליסינג, ובדוק. אני חושב שבAVIS מחזיקים את שני הסוגים, תוכל לדעת במקום אם אתה מעוניין באחת מהן.

×
×
  • תוכן חדש...