Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

A1 במבצע השקה ללקוחות אורנג' - 137,900


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ממתין שהיבואן יצא במבצע "הנחה בגובה 8000 שקלים על גולף 1.4 TSI ללקוחות פיצוציית חנניה"..

 

האמת, לא מבין את צורת ההתנהלות הזאת של היבואן, הוא התחיל בלחרבן על לקוחות סיאט עם מבצע חדש כל יומיים, המשיך במבצע סקודה ושופרסל ועכשיו אודי עם אורנג'.

 

סוג של זלזול בלקוחות לטעמי.

 

כמובן שיהיו כאלה שיגידו שאין פה טעם לפגם, זה נכון אם התכוונת לרכוש רכב והצלחת לרכוש אותו במסגרת המבצע, אבל ועוד איך יש טעם לפגם כשאתה רוכש רכב במיטב כספך ושבוע לאחר מכן מתחיל מבצע שבו מקבלים הנחה מאוד גבוהה על אותו דגם כמו שרכשת במחיר מלא (ואני לא מדבר על זה שגם המחירון עלול להדפק בהמשך בהתאם להצלחת המבצע).

 

מהבחינה הזאת אני יכול לומר שכאשר עשיתי סיור סוכנויות לפני כשנה וחצי הערכתי מאוד את סוכנויות מאזדה והונדה שגילו קשיחות מופלגת במחיר (נתנו "הנחות המתקת עיסקה", לא משהו משמעותי באמת) ונימקו את זה בכך שחשוב להם מאוד לשמור על הלקוחות הקיימים של החברה.

משהו שצ'מפיון (ועוד הרבה יבואנים אחרים, כלמוביל למשל) יכולים ללמוד.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבל יבואן מאזדה מן הסתם לא יתן הנחות כי הוא משתין בקשת על השוק הפרטי, ואם אני לא טועה הונדה לא מוכרת את הכמויות שצ'מפיון או כלמוביל מוכרים (והתמחור שלהם לסיביק ולג'אז הוא יריה הרבה יותר רצינית ברגל מאשר ההנחות של צ'מפיון לטעמי).

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

מסכים עם החבר מעלי.

צ'מפיון מוטורס נותנים לציבור הרחב אפשרות לרכוש רכבים חדשים בהנחות ובמבצעים משתלמים מאוד.

תמיד יש משהו שרכש לא במסגרת מבצע ונפגע, בכל תחום בחיים אגב.

לא מבין מדוע אתם לא מתקוממים כנגד מבצעי "חבר" "קרנות השוטרים" וכו'.

לא מזמן "חבר" קבלו הנחות של מאות אלפי שקלים בקניית דירות חדשות ואף אחד ממכם לא צייץ.

כל עוד לי כצרכן ניתנה הזדמנות לרכוש רכב חדש במחיר מאוד משתלם זה מתאים לי.

גם כיד שניה נוכל לרכוש רכבים מתקדמים יותר במחיר משתלם יותר.

צאו קצת מהקופסא.

בקשר לסיאט- לדעתי הם אומנם הפסידו כמה לקוחות שרכשו במחיר גבוה ולקחו ללב, אך הרוויחו מס' גבוה בהרבה של לקוחות שהצטרפו ליצרן הזה. מצב דומה היה באלפא עם ה159 ובוולוו עם הS40 והS60.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אם כשהרכב יתקלקל אצטרך להגיע לתחנת שירות ( גם כן שירות :cry: ) של אורנג' להשאיר אותו לתיקון למשך 3 ימים ולקבל עגלה כרכב תחליפי - ובסוף כשאבוא לאסוף את הרכב אגלה שלא תוקן במקרה הטוב או אף נוספו תקלות במקרה הגרוע יותר .

אז אני מוותר .

:-D )))

ללקוחות פוטנציאלים - מציע לחפש את הקאטצ' במבצע .

באורנג' למדנו שאין מתנות חינם !

פורסם
אבל יבואן מאזדה מן הסתם לא יתן הנחות כי הוא משתין בקשת על השוק הפרטי,

בוא לא ניסחף, נכון, המאזדה 3/6 נמכרות בכמויות לציי רכב, אבל גם למגזר הפרטי יצאו כמויות מכובדות (ניתן לזהות אותן בקלות לפי האיבזור החיצוני) ומן הסתם הרווח הגדול (באחוזים) נמצא בשוק הפרטי, לא בחברות הליסינג.

 

ואם אני לא טועה הונדה לא מוכרת את הכמויות שצ'מפיון או כלמוביל מוכרים (והתמחור שלהם לסיביק ולג'אז הוא יריה הרבה יותר רצינית ברגל מאשר ההנחות של צ'מפיון לטעמי).

 

אני לא בטוח לגבי המספרים שהונדה מוכרת בהשוואה למיצובישי אבל צריך להפריד בעניין ה"ירייה ברגל", אם חברת מאיר יורה לעצמה ברגל באמצעות תמחורים גבוהים מדי (תלוי את מי שואלים) זו זכותה וללקוחות נותר רק להחליט אם הם משלימים עם המחיר ורוכשים רכב מחברת מאיר או שהם הולכים למתחרים.

 

צ'מפיון יורים ברגל של הלקוחות שלהם, כי הם אלה שיחטפו את הצינור על כל משחקי ההנחות של צ'מפיון.

 

לגבי מבצעי אירגון חבר ושות', הם פחות בעייתיים מכיוון שהם מגיעים בתקופות קצובות ומוכרות למי שחבר בארגון חבר, כך שגם אם אתה לא חבר בארגון אתה יכול לשאול מישהו שכן חבר מתי יוצאים מבצעי רכש של מכוניות והוא יעדכן אותך מראש.

 

פה הבעייה אחרת, צ'מפיון מכריזים כל יום על מבצע חדש, הלקוחות לא יכולים לדעת על כך מראש (אלא אם כן נפלו על נציג שירות טוב לב שיאמר להם להמתין כמה ימים עד תחילת המבצע או שיתן להם את אותה הצעה של המבצע הקרב), בשורה התחתונה בהחלט יכול להיות מצב שתקנה היום רכב ב-115K שקלים, ומחרתיים יצוץ מבצע בו תוכל לרכוש את אותו רכב ב-105K שקלים.

 

לא חבל על ה-9% אקסטרא ששילמת ?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לא מבין מדוע אתם לא מתקוממים כנגד מבצעי "חבר" "קרנות השוטרים" וכו'.

עידן

 

זה פשוט טבעו של העם, לקטר הרבה.

כל השנה אנשים פה בוכים ומארגנים מחאות עצומות ומכתבים, למה היבואנים עושים קופות שמנות על גב הציבור עם מחירונים גבוהים והזויים.

כאשר מגיע סוף כל סוף יבואן גדול, מרים את הכפפה, שובר את המחירון שלו ובה "לטובת" הציבור הרחב (סוג של) עם מחירים אטרקטיביים, עדיין אנשים מוצאים סיבה לקטר, למה אני קיבלתי ככה ואצלו זה אחרת.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

12345

 

 

ביום ממוצע אולי 10% מהמאזדות שאני רואה באיילון פרטיות, ואני מאוד נדיב פה. הנקודה נותרת בעינה, יבואן מאזדה לא יתן הנחות כי אין לו שום סיבה לתת הנחות, בדיוק כמו יבואן טויוטה שאצלו המחיר היה מחיר ברזל עד הקורולה הרובוטית.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
זה פשוט טבעו של העם, לקטר הרבה.

כל השנה אנשים פה בוכים ומארגנים מחאות עצומות ומכתבים, למה היבואנים עושים קופות שמנות על גב הציבור עם מחירונים גבוהים והזויים.

כאשר מגיע סוף כל סוף יבואן גדול, מרים את הכפפה, שובר את המחירון שלו ובה "לטובת" הציבור הרחב (סוג של) עם מחירים אטרקטיביים, עדיין אנשים מוצאים סיבה לקטר, למה אני קיבלתי ככה ואצלו זה אחרת.

גם מומחה ב"טבעו של העם" לא יעמוד בקלות בתסכול הבלתי נמנע הנובע ממחיר זול בלא מעט אלפי שקלים מהמחיר ששילם על אותו אוטו רק כמה ימים קודם. רוצים למכור בזול, תבורכו, אבל אולי פשוט תורידו מחיר ובאופן כזה שישקלל את מחירי המבצע עם המחיר הרגיל וכך גם תרוויחו לקוחות וגם נאמנות ומודעות מותגית ואז גם היבואן יהיה עליז וגם לקוחותיו. מבצעים הם דבר יפה ונכון, אבל כשחוזרים עליהם יותר מדי הם פשוט מתחילים להראות כמו תרגיל לא משכנע.

פורסם
מסכים עם החבר מעלי.

צ'מפיון מוטורס נותנים לציבור הרחב אפשרות לרכוש רכבים חדשים בהנחות ובמבצעים משתלמים מאוד.

תמיד יש משהו שרכש לא במסגרת מבצע ונפגע, בכל תחום בחיים אגב.

לא מבין מדוע אתם לא מתקוממים כנגד מבצעי "חבר" "קרנות השוטרים" וכו'.

לא מזמן "חבר" קבלו הנחות של מאות אלפי שקלים בקניית דירות חדשות ואף אחד ממכם לא צייץ.

כל עוד לי כצרכן ניתנה הזדמנות לרכוש רכב חדש במחיר מאוד משתלם זה מתאים לי.

גם כיד שניה נוכל לרכוש רכבים מתקדמים יותר במחיר משתלם יותר.

צאו קצת מהקופסא.

בקשר לסיאט- לדעתי הם אומנם הפסידו כמה לקוחות שרכשו במחיר גבוה ולקחו ללב, אך הרוויחו מס' גבוה בהרבה של לקוחות שהצטרפו ליצרן הזה. מצב דומה היה באלפא עם ה159 ובוולוו עם הS40 והS60.

 

עידן

 

אגב, לקרנות השוטרים יש מבצע שרץ כרגע עם רכבי פיאט. בראבו חדשה ב-111 אלף שקלים, והנחה של 16.000 שקלים (10 אחוזים) ממחיר כרומה החדשה.

ל"חבר" יש מבצע עם סובארו עכשיו, במחירים טובים גם כן.

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

פורסם

ראיתי את ה-A1 על הדוכן הגדול בנמל פרנקפורט. נראית כמו צעצוע לא רציני.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

היום הלכתי לראות את הרכב, והאמת התאכזבתי. ציפיתי לקצת יותר.

חוץ מעיצוב חיצוני מדליק מאוד, לא מקבלים יותר מידי לדעתי.

אין אפשרות להזמין בידני, למי שאינו גבוה או מכוון את המושב גבוה, קשה לראות את החלק התחתון של המסך בראש הדשבורד ובכלל הקונסולה המרכזית מרגישה מבולגנת (איפה הנדסת האנוש הטובה של אודי?), תא המטען דיי קטן וכך גם המקום מאחורה (יחסית לרכבים אחרים בסגנון/קטגוריה), והמושבים לא רחוקים מ"פלטות", אין תמיכה כמעט בכלל בצדדים.

 

אולי אני לא הלקוח המתאים לרכב הזה...

אגב, הגירסה המאובזרת עולה "קצת" יותר מ140K

!AWDSOME

פורסם

אני חושב ומסכים עם מה ש-dorki כתב זה שאין פה בעיה צרכנית, אלא בעיה שיווקית.

שיווקית להשיק רכב חדש לגמרי (גם בעולם) עם מבצע לקבוצה מסויימת (שהיא למעשה שליש מהמדינה) לא עוזר מאוד לשימור ערכו של המותג, קל וחומר כאשר מדובר במותג פרימיום כמו אודי.

אם למשל היו מציעים את אותן 100 מכוניות בהנחה ללקוחות אודי בלבד זה משהו אחר ונכון יותר שיווקית.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...