Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

A1 במבצע השקה ללקוחות אורנג' - 137,900


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תגיד לי שאתה גם מצפה מקמור וכלמוביל לדרוש תעודת יושר מכל לקוח.

 

נ.ב. עדיין לא הבנתי מה רע בלקוחות אורנג' (אולי כי עוד לא יצא לי לעבוד באורנג')?

 

אני מניח שהם מתכוונים שלא ייתכן שחברה הנחשבת בארץ כיצרנית "פרימיום" לפלח שוק במעמד גבוה , תצא במבצעים ללקוחות חברה סלולארית שהרמה הכלכלית של לקוחותיה היא מכל קצוות הקשת הכלכלית . זה כביכול "פוגע" בתדמית המותג שגם השכן עם הלאנטיס ייתחדש בA1 חדשה . אגב , הדעה שלי היא ניטרלית לגמרי במקרה הזה , פשוט לא איכפת לי מהמותג הזה כ"כ .

הבוז לך.

 

 

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נראה לי שאתם מפספסים פה משהו, זה שלאורנג' יש לקוחות מכל קצוות הקשת הכלכלית זה יפה, אבל הם עדיין צריכים את הכסף כדי לקנות אאודי.

אורנג' לא מחלקת פה מכוניות חינם ללקוחותיה, אותו לקוח של אורנג' שיש לו כסף לקנות את המכונית במבצע היה יכול באותה מידה להכנס לסוכנות ולקנות את המכונית גם אם הייתה מוצעת לכולם.

פורסם

ראיתי תרכב בסוכנות של אודי, קצת איכזב, לפי התמונות ציפיתי למתחרה בגולף אבל המרכב די דומה לפולו...לא נראה לי שהיא שווה 140..

פורסם
ראיתי תרכב בסוכנות של אודי, קצת איכזב, לפי התמונות ציפיתי למתחרה בגולף אבל המרכב די דומה לפולו...לא נראה לי שהיא שווה 140..

 

התאכזבת כי כיוונת את רמת הציפיות שלך ממש לא נכון.

ה"מתחרה" של הגולף, או יותר נכון - אחותה היוקרתית יותר - היא הA3. כך זה היה עד היום וכך זה ימשיך הלאה.

הA1 לעומת זאת, אמורה להיות מכונית מיני קומפקטית המבוססת על הפלטרפורה של הפולו/איביזה - רק ברמת גימור ואיבזור גבוהה ו"יוקרתית" יותר.

 

שווה 140K או לא? תלוי אם אתה מחפש לקנות מכונית לפי מטר רץ או לפי ערך מוסף.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
1. ממש לא, אבל שים לב שקמור פונה לאוכלוסיה מאוד מסוימת שככול הנראה תתקשה להשיג תעודת יושר... :-D

 

2. אין רע בלקוחות אורנג' למעט העובדה שהמבצע האקסקלוסיבי פונה למעשה לכל עם ישראל, כך לא שומרים על ערכו של מותג יוקרה.

א) הכוונה שלי, שנראה לי שלקוחות קמור פוגעים במותג יותר מאורנג', פלאפון, סלקום ואמיגו ביחד.

 

ב) אודי היא בסופו של דבר חברה כלכלית, ומטרתה להרוויח כסף. אם בסופו של דבר קירוב המותג לעם יביא לעלייה במכירות, אז למה לא?

 

ג) כל עבריין שקונה ב.מ.וו. מרחיק לקוחות פוטנציאליים, שלא רוצים להיראות כמוהו. מצד שני, בן אדם פשוט שקונה אוטו חדש, מושך עוד לקוחות שרוצים להיות "כמו השכן".

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני לא מבין מה זה אשמתם של קמור שעבריינים קונים רכב משם ? באותה מידה הם יכלו לקנות רכב מאאודי וממרצדס ואפילו ממאזדה והונדה .

פורסם

 

אודי היא בסופו של דבר חברה כלכלית, ומטרתה להרוויח כסף. אם בסופו של דבר קירוב המותג לעם יביא לעלייה במכירות, אז למה לא?

 

 

כיוון שלטווח ארוך ישנו סיכוי לא מבוטל שהמבצע הזה דווקא יגרום לפגיעה במכירות.

 

אני לא מבין מה זה אשמתם של קמור שעבריינים קונים רכב משם ? באותה מידה הם יכלו לקנות רכב מאאודי וממרצדס ואפילו ממאזדה והונדה .

 

אשמתם דוקטור, אשמתם:

כנס לאולם התצוגה ותראה למי יש יותר כבוד, במי אנשי המכירות מטפלים ומי הוא סתם אוויר (רמז: אני אוויר שלא מבחינים בו 86/185).

תתבונן באנשי המכירות עצמם ותזהה שם פרופיל אנושי שקשה למצוא בסוכנות אחרת.

תקשיב לסיפורים על עסקאות שנסגרות עם "מילת כבוד", סיפורים שאין על אף חברה אחרת.

 

הכל מיקרה? הכל שמועות? - להבנתי את העניין, בסיפור הזה יש הרבה עשן וגם אש.


×
×
  • תוכן חדש...