Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

A1 במבצע השקה ללקוחות אורנג' - 137,900


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקוחות אאודי יקבלו פשוט הנחה גדולה יותר...

לטעמי האישי מדובר ברכב נערות חמוד ביותר, וגם זריז.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

את האמתאני לא יודע על מה כל הרעש כנגד אורנג'.

ישנה תחרות, בין החברות סלולר, בתחום הסלולר, ובכלל בתחום התקשורת הכללית, אינטרנט, טלפון קווי, קווים סלולארים , ואני חשוב שבקרוב גם יכנס הנושא של שידורי טלווזיה.

 

אורנג' פתחה בקמפיין שנקרא אורנג' BE FIRST, שבו, לקוחות אורנג' נהנים ממגוון של מוצרים ואירועים לפני כולם.

לדוגמא סרטים , עם הקרנה מוקדמת ללקוחות אורנג' ורק לאחר מכן, לכלל האוכלוסיה, ועוד ועוד.

 

ובשבילה, כדי למתג את עצמה, התאחדות עם צ'מפיון למבצע שכזה, ללקוחות, עם כמות מסויימת של רכבים בהנחה, הוא פשוט דבר גאוני.

 

תיהיו בטוחים שסלקום ופלאפון לא יאחרו לבוא עם תגובה חזרה עם יבואנים אחרים.

 

נכון זה תמיד מעצבן, שרכשת רכב מסויים בסכום מסויים, ולאחר מכן היבואן יוצא בהנחה מסויימת שאתה אומרת :"אהה יצאתי פראיר"

אני אישית רציתי נואשות את הסיוויק 5 דלתות בגרסא הידני, אך המחיר שלה התחיל ב-160 אלף ש"ח באוגוסט 2008 שרכשנו את הסדאן, והסדאן התחילה ב-130000 בגרסאת ה-LS

 

רכשנו את הסדאן דגם ES עם עוד אי אילו תוספות שהיה בהפרש של 10,000 ש"ח מהגרסא הבסיסית, והוספנו מרימי שמשות , מגיני בוץ בצבע הרכב, ועדו מספר דברים שהיה ברשימה וקיבלנו הנחה של 10,000 ש"ח. כלומר רכשנו במחיר של ה-LS את ה-ES.

 

שבועיים לאחר שקיבלנו את הרכב, בתחילת ספטמבר, הונדה יצאו במבצע מכירות של סיוויק 5 דלתות ב-130,000 ש"ח ,ברור שזה היה מבאס, למרות שלא מדובר על הדגם הספציפי שרכשתי, אך אין מה לעשות.

 

אבל כל יבואן יש לו את זה לא רק צ'מפיון, גם הונדה, וגם לפעמים קמור עושם ימי מכירות.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

הביקורת היא לא כלפי אורנג' אלא כלפי אודי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אם למשל היו מציעים את אותן 100 מכוניות בהנחה ללקוחות אודי בלבד זה משהו אחר ונכון יותר שיווקית.

אני מניח שאתה מבין לבד שאורנג' מסבסדים את ההנחה הזאת. בהנחה ללקוחות אודי מי יסבסד אותה בשבילם? הם עצמם?

פורסם
אני מניח שאתה מבין לבד שאורנג' מסבסדים את ההנחה הזאת. בהנחה ללקוחות אודי מי יסבסד אותה בשבילם? הם עצמם?

 

זו הנחה מוטעית, או לפחות לא מבוססת.

אם אני עכשיו נכנס לאאודי בלי קשר לכלום, על ה- A3 אפשר לקבל לפחות 10% הנחה. אני מניח שגם על ה- A1. אם אתה חושב שאורנג' תסבסד אלפי שקלים אתה כנראה טועה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אני מניח שאתה מבין לבד שאורנג' מסבסדים את ההנחה הזאת. בהנחה ללקוחות אודי מי יסבסד אותה בשבילם? הם עצמם?

 

אני לא מבין את זה לבד כי זה לא נכון.

אורנג' לא משלמת כלום לצ'מפיון, זה סה"כ שת"פ בין שני מותגים שאני מבין איך הוא עושה שירות לאחד מהם (אורנג'), אני רק לא מבין איך הוא עושה שירות לשני (אודי) במיוחד כשמדובר בדגם חדש לגמרי בישראל.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

ענית לעצמך בדיוק איך הוא עושה שירות.

אורנג' מקבלים פרסום ובתמורה לזה הם משלמים עליו כמו על כל פרסום אחר.

אודי מקבלים עוד קונים למותג שלהם, בלי להשקיע בזה כסף (או לפחות, לא את כל סכום ההנחה).

 

זו הנחה מוטעית, או לפחות לא מבוססת.

אם אני עכשיו נכנס לאאודי בלי קשר לכלום, על ה- A3 אפשר לקבל לפחות 10% הנחה. אני מניח שגם על ה- A1. אם אתה חושב שאורנג' תסבסד אלפי שקלים אתה כנראה טועה.

 

אתה טוען שההנחה שלי לא מבוססת ואז מניח הנחה לא מבוססת.. אהבתי :)

אם אתה חושב שאורנג' לא תשלם כסף על הפרסום הזה, אז לדעתי אתה גם כנראה טועה.

פורסם

אני, כלקוח אורנג', מוכן תמורת עמלה של 500 ש"ח לקנות למי שרוצה את הרכב ושהוא יחזיר לי אחר כך.

ככה יעלה לו רק 138,400.

פורסם
אתה טוען שההנחה שלי לא מבוססת ואז מניח הנחה לא מבוססת.. אהבתי :)

אם אתה חושב שאורנג' לא תשלם כסף על הפרסום הזה, אז לדעתי אתה גם כנראה טועה.

 

לכל חברה שמכבדת את עצמה יש תקציב פרסום.

 

אפשר להניח שאורנג' וצ'מפיון חולקים בצורה כזו או אחרת את תקציב הפרסום של הקמפיין.

לדעתי (והאמן לי שיש לי מושג על מה אני כותב) אי אפשר להניח שאורנג' מסבסדת את ההנחה לרוכשי הרכב. ההנחה היא ע"ח צ'מפיון בלבד (אגב, לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין את זה, האם סביר בעינך שבזכות ח-ן חודשי של 200 ש"ח תקבל סבסוד של אלפי ש"ח?...).

 

לסיכום אני החלט מסכים עם CASPER, מובן למה המבצע כדאי לאורנג', אי אפשר להבין מה למותג פרימיום בענף הרכב (או לפחות לאחד שמתיימר להיות כזה) ולחברת סלולר שלשליש מעם ישראל יש קו אצלה.

הייתי מבין אם הייתה ניתנת זכות לרכישה מוזלת ואפילו הפסדית ללקוחות צ'מפיון שרכשו רכב שמעל לסף מסוים - זה מחזק את המותג.

אבל לתת הנחות אקסקלוסיביות ללקוחות שופרסל, המבצעים של סקודה וסיאט, יוצרים את הרושם שמישהו בכיר מאוד במערך השיווק החליק על השכל.

פורסם
האם סביר בעינך שבזכות ח-ן חודשי של 200 ש"ח תקבל סבסוד של אלפי ש"ח?...).

 

זו דמגוגיה. אתה יודע כמה עולה דקת פרסומת בערוץ 2? הרבה יותר מכמה אלפי שקלים של המבצע הזה. תכפיל את כמות הדקות בכמות המכוניות שיצאו מהיבואן במשך המבצע הזה ותראה שהפרסום בערוץ 2 באותה תקופה עולה להם יותר מהסבסוד עצמו...

 

פרסום עולה כסף. זה פרסום ולא "הטבה ללקוחות" למרות שהם מתיימרים מין הסתם להציג את זה כך.

אחרת, מה יוצא לאודי מזה שהם הולכים עם אורנג'? אתה בעצמך אומר שהמבצע הזה מצד אודי לא נראה לך הגיוני ("מישהו בכיר מאוד במערך השיווק החליק על השכל") , אז הנה לך ההסבר. אף אחד לא החליק על השכל, זה win-win שהם קיבלו מאורנג'. גם לקוחות וגם כסף.

פורסם
אני חושב ומסכים עם מה ש-dorki כתב זה שאין פה בעיה צרכנית, אלא בעיה שיווקית.

שיווקית להשיק רכב חדש לגמרי (גם בעולם) עם מבצע לקבוצה מסויימת (שהיא למעשה שליש מהמדינה) לא עוזר מאוד לשימור ערכו של המותג, קל וחומר כאשר מדובר במותג פרימיום כמו אודי.

אם למשל היו מציעים את אותן 100 מכוניות בהנחה ללקוחות אודי בלבד זה משהו אחר ונכון יותר שיווקית.

 

 

למה ?,

בתור מנהל אולם כיום אתה יודע טוב מאוד מהם הנחות של חבר לכל השנה,

הנחות למועדונים מסוימים כל השנה,

הנחות ללקוחות וותיקים וכד' או סתם הנחות .

 

האודי הלכה על קונסט שונה ופתאום משהו כאן שונה ?,מלוכלך?,לא אמיתי?,

משום זה נראה לי בכיינות לשמה שהיא תמיד הייתה ותמיד תהיה אלא אם כן זה יהיה יונדאי גטס ב35 אלף ואף אחד לא ידבר.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
אבל לתת הנחות אקסקלוסיביות ללקוחות שופרסל, המבצעים של סקודה וסיאט, יוצרים את הרושם שמישהו בכיר מאוד במערך השיווק החליק על השכל.

 

יכול להיות אבל העובדות בשטח מדברות אחרת .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
רבותי, אם מישהו לא הבין את זה, אז כך בדיוק הורסים שם של מותג, היום אלו לקוחות אורנג' (אכן מועדון יוקרתי שקשה להתקבל אליו), אתמול לקוחות השופרסל במבצע של סקודה - ומחר אלה יהיו לועסי מסטיק בזוקה שיהנו ממבצע שיחודי רק להם.

אל תגיד לי שאתה גם מצפה מקמור וכלמוביל לדרוש תעודת יושר מכל לקוח.

 

נ.ב. עדיין לא הבנתי מה רע בלקוחות אורנג' (אולי כי עוד לא יצא לי לעבוד באורנג')?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
זו דמגוגיה. אתה יודע כמה עולה דקת פרסומת בערוץ 2? הרבה יותר מכמה אלפי שקלים של המבצע הזה. תכפיל את כמות הדקות בכמות המכוניות שיצאו מהיבואן במשך המבצע הזה ותראה שהפרסום בערוץ 2 באותה תקופה עולה להם יותר מהסבסוד עצמו...

 

זו לא דמגוגיה ולא הייתה דמגוגיה גם אם הייתי כותב ש: "האם נדמה לך שבזכות העובדה שמישהו קנה סים של אורנג' ב- 20 ש"ח הוא יקבל הנחה כזו"?

אבל העדפתי להיות סולידי וללכת על הקונספט של ח-ן חודשי בסך של 200 ש"ח ולא סים חדש שנרכש זה עתה במחיר זנותי.

 

יכול להיות אבל העובדות בשטח מדברות אחרת .

 

אתה טועה, בראיה קצרת טווח יתכן שהמבצע יביא לעתיד הקרוב עוד כמה לקוחות, בעתיד הרחוק יותר צפויה שחיקה בחוזקו של המותג - תמתין ותיראה.


×
×
  • תוכן חדש...