Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

A1 במבצע השקה ללקוחות אורנג' - 137,900


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
משוחד או לא אבל היום ישבתיי ברכב ברמה המפוארת ואני חייב לציין כי הרכב סקסי ומחרמן לנסיעה...

 

:-D

 

אני מקווה שהחיוך הזה לא אומר ש"הלכת על זה" (ואני לא מדבר על לקנות את האוטו אלא !@#%# אותו).

משכנתא זה קל

פורסם

הפרסומת למבצע הזו היא קומבינה, לקחו פרסומת לאלפא מיטו והוסיפו שתי סצנות שבהן הA1 נוסעת , אבל אפשר להבחין במיטו באמצע. כשהיא חולפת לידם.

פורסם
....א-ב-ל, איך אתה היית מרגיש אם היית רוכש רכב כזה במחיר מלא ופתאום אחרי שבוע יש מבצע שחותך ממחיר הרכב שרכשת 10,000 ש"ח.

...

 

 

תמיד שיש מבצע, הוא מבצע, משמע, שהגו ויזמו את המבצע עת שלא היה מבצע. באותה העת, לא היה מבצע, המחיר היה גבוה יותר.

 

לדבריך עולה, שעדיף שלא יהיו מבצעים, לחילופין, שיחזירו כספים רטרואקטיבית ללקוחות שרכשו טרם המבצע?

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

יש תכנונים בצ'מפיון לייבא גם את גרסת 1.6 TDI ידני?

מומנט אדיר של 1.6 דיזל ביחד עם מכונית קלת משקל יכול להיות שילוב מעניין וחסכוני כאחד.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
תמיד שיש מבצע, הוא מבצע, משמע, שהגו ויזמו את המבצע עת שלא היה מבצע. באותה העת, לא היה מבצע, המחיר היה גבוה יותר.

 

לדבריך עולה, שעדיף שלא יהיו מבצעים, לחילופין, שיחזירו כספים רטרואקטיבית ללקוחות שרכשו טרם המבצע?

 

ממש, לא - מדברי עולות הנקודות הבאות:

- התנהלות צ'מפיון מביאה לזילות המותג ולפגיעה בו, ארגון שצופה קדימה לא פועל כך.

- לקוח שרכש רכב בטרם המבצע ובמחירו המלא, ירגיש מרומה.

- כשמבצע הופך למהלך יום יומי, אז קהל הלקוחות מבין את זה ומתזמן רכישותיו בהתאם.

פורסם

מדובר במבצע חדירה לשוק אם אני מבין נכון.

הם ייחדו את הכמות הראשונית בשיתוף פעולה עם אורנג'.

אני אישית לא רואה בזה פסול.

רק "חבר" הסתדרות המורים והשוטרים צריכים לקבל הנחות?

בכל מקרה מחיר מצויין.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

נזדמן לי לעבור היום ליד סוכנות של אודי ונכנסתי לראות את הצצקע.

 

הפרונט פורמלי ומאיים, הישבן עגלגל וחינני ובסה"כ מתקבלת מכונית שונה ומעניינת. חבל שמכונית התצוגה היתה שחורה(צבע שממש לא החמיא לה) - ובשילוב הפנים השחור והקודר, הקומבינציה ממש לא הבריקה.

 

ל-A1 צבעים מעניינים, אפשרות לצבע שונה בקורות הגג א-לה סיטרואן פלוריאל ועוד כמה שטיקים לתפירה אישית. הפנים מרגיש יצוק ואיכותי ברמה אחת מעל הפולו, אך הוא קודר כבשאר אחיותיו לקונצרן. תנוחת הנהיגה די טובה (חבל שההגה לא מתכוון מספיק החוצה). מרווח הראש במושב האחורי - מינימלי.

 

מה שכן, המכונית על נתוניה הותירה אותי מסוקרן למדי לקראת נסיעת המבחן, מתישהו בקרוב.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
אני מקווה שהחיוך הזה לא אומר ש"הלכת על זה" (ואני לא מדבר על לקנות את האוטו אלא !@#%# אותו).

 

 

:lol:.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים


×
×
  • תוכן חדש...