Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

A1 במבצע השקה ללקוחות אורנג' - 137,900


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תגיד לי שאתה גם מצפה מקמור וכלמוביל לדרוש תעודת יושר מכל לקוח.

 

נ.ב. עדיין לא הבנתי מה רע בלקוחות אורנג' (אולי כי עוד לא יצא לי לעבוד באורנג')?

 

1. ממש לא, אבל שים לב שקמור פונה לאוכלוסיה מאוד מסוימת שככול הנראה תתקשה להשיג תעודת יושר... :-D

 

2. אין רע בלקוחות אורנג' למעט העובדה שהמבצע האקסקלוסיבי פונה למעשה לכל עם ישראל, כך לא שומרים על ערכו של מותג יוקרה.

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה טועה, בראיה קצרת טווח יתכן שהמבצע יביא לעתיד הקרוב עוד כמה לקוחות, בעתיד הרחוק יותר צפויה שחיקה בחוזקו של המותג - תמתין ותיראה.

 

אגב, זה נקרא "דילול" של ערך המותג. יקרה או לא - נחיה ונראה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
1. ממש לא, אבל שים לב שקמור פונה לאוכלוסיה מאוד מסוימת שככול הנראה תתקשה להשיג תעודת יושר... :-D

.

 

לפני חודש ל- BMW היה מבצע לכל מי שקורא The Marker (כלומר קונה ברחוב ו/או מנוי של "הארץ") ...

 

אנ יחושב שהבידול הוא בין הקטגוריות בתוך המותג. אאודי (וגם BMW) מציעים הנחות ל"כולם" על הקטגוריות הנמוכות בלבד.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
למה ?,

בתור מנהל אולם כיום אתה יודע טוב מאוד מהם הנחות של חבר לכל השנה,

הנחות למועדונים מסוימים כל השנה,

הנחות ללקוחות וותיקים וכד' או סתם הנחות .

 

האודי הלכה על קונסט שונה ופתאום משהו כאן שונה ?,מלוכלך?,לא אמיתי?,

משום זה נראה לי בכיינות לשמה שהיא תמיד הייתה ותמיד תהיה אלא אם כן זה יהיה יונדאי גטס ב35 אלף ואף אחד לא ידבר.

 

תגיד דדי, כשיש מבצע לעמיתי ארגון "חבר", ארגון "חבר" משלם כסף ליבואן על ההנחה ובעצם מסבסד את ההנחה לעמיתיו?

ברור שלא, עמיתי "חבר" מקבלים את ההנחה בגלל שהם כח צרכני גדול. אגב, לא סתם רוב מותגי היוקרה לא מצטרפים למבצעי "חבר", "הוט", ארגוני המורים וכו'.

פה לא מדובר במועדון לקוחות אקסלוסיבי, מדובר בשליש מהמדינה ולמותג פרימיום כמו אודי לי שיווקית זה נראה לא נכון בעיקר לטווח הארוך.

 

לא כל קוץ במדבר הא פרח כמו שלא כל קונספט שונה הוא נכון ומוצלח.

מלוכלך? לא אמיתי? הגזמת קצת...זאת לא נימת הביקורת בשרשור הזה.

מה הקשר לבכיינות? מותר להעביר ביקורת.

אגב, הבנת נכון, אם היה אותו מבצע עם יונדאי גטס אז הקונספט הרבה יותר לגיטימי כי יונדאי זה לא מותג פרימיום ובמקרה כזה זה נכון יותר שיווקית.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

קספר אתה טועה. חבר כן מסבסדים חלק מההנחה. ככה זה היה לפחות ב- VW.

באאודי לא נראה לי שיש סבסוד, משום שההנחה היא לכל walk in שמתמקח...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
קספר אתה טועה. חבר כן מסבסדים חלק מההנחה. ככה זה היה לפחות ב- VW.

באאודי לא נראה לי שיש סבסוד, משום שההנחה היא לכל walk in שמתמקח...

 

סיבסוד = ארגון חבר משלם ליבואן על כל רכב שנמכר לעמיתיו במסגרת המבצע.

 

אתה בטוח שכך זה עובד? כי אני יודע אחרת לגמרי. היבואן לא מקבל כסף מארגון הצרכנים אלא רק נותן להם את הזכות לרכוש רכב בהנחה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
לא מסבסדים ולא נעליים.

עידן

 

הידיעה שלי לגבי הסבסוד (לא אמרתי שאת כל ההנחה, אבל חלק ממנה) מגיעה ממקור ב- VW (שהוא לא רק סוכן שחום בקומה התחתונה - לשעבר), ונכונה למבצע חבר/VW לפני שנה וחצי. אם הוא שיקר לי אז שיקר.

אחד מכם עובד בחבר בנושאים האלה? מה מקור הידע שלכם? אני מזכיר, שחבר משלמים "דמי חבר" כל השנה. ההסבר שאני קיבלתי היה שחלק מדמי החבר המצרפיים משמש לסבסוד הנחות (גם אם חלק קטן מההנחות). אם אתם יודעים אחרת ממקור ראשון אשמח לשמוע. מי יודע, אולי אצטרף חזרה לצה"ל ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני לא מעודכן במתרחש בעולם המוטוריקה, אך יש לי קושיה ממוקדת: האם מבחינת תחושת יוקרה ופאר - על כך נמנית איכות החומרים וההרכבה, תחושת תפעול המתגים והכפתורים, רמת הנדסת האנוש ומתן תשומת לב לפרטים - יש רכב העולה על ה-A1 באזור המחיר כפי שהוא נקוב בכותרת (עבור רמת האיבזור הניתנת במסגרת המבצע של פרטנר)?

:idea:
פורסם
1. ממש לא, אבל שים לב שקמור פונה לאוכלוסיה מאוד מסוימת שככול הנראה תתקשה להשיג תעודת יושר... :-D

 

2. אין רע בלקוחות אורנג' למעט העובדה שהמבצע האקסקלוסיבי פונה למעשה לכל עם ישראל, כך לא שומרים על ערכו של מותג יוקרה.

 

למרות שהיא אודי, A3 היא לא באמת יוקרה מבחינת רוב קהל הרוכשים וכך יהיה בA1 אני מאמין, כשרציתי לקנות רכב באודי קיבלתי הנחה של 12K על A3 בלי הרבה מיקוח, וכל מי שקנה קיבל אותה, ב"מבצע" הזה יש רק פירסום בעיניי, בל מי שירצה לקנות A1 יקבל את ההנחה לדעתי, אלא אם הביקוש יהיה גדול משציפו.

פורסם

אני אישית חושב שצ'מפיון עשו משהו מאוד חכם . במקום שהם ישלמו על הוצאות הפרסום בעצמם - הם למעשה חלקו בנטל עם פרטנר. וגם הציבו תמריץ לקניית הרכב ( ההנחות)

פורסם
הידיעה שלי לגבי הסבסוד (לא אמרתי שאת כל ההנחה, אבל חלק ממנה) מגיעה ממקור ב- VW (שהוא לא רק סוכן שחום בקומה התחתונה - לשעבר), ונכונה למבצע חבר/VW לפני שנה וחצי. אם הוא שיקר לי אז שיקר.

אחד מכם עובד בחבר בנושאים האלה? מה מקור הידע שלכם? אני מזכיר, שחבר משלמים "דמי חבר" כל השנה. ההסבר שאני קיבלתי היה שחלק מדמי החבר המצרפיים משמש לסבסוד הנחות (גם אם חלק קטן מההנחות). אם אתם יודעים אחרת ממקור ראשון אשמח לשמוע. מי יודע, אולי אצטרף חזרה לצה"ל ;-)

 

עמיתי "חבר" משלמים דמי חבר שנתיים כדי לממן את האופרציה שנקראת "חבר". אני לא יודע מי אמר לך מה ולמה, אני רק יודע ש"חבר" לא משלמים כלום ליבואן. גם אם לשיטתך "חבר" מסבסדים חלק קצת מההנחה, הרי שלא כן טמון הרווח הכלכלי לצ'מפיון במבצע A1+ אורנג'...אז מה ההיגיון?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אתם מפספסים את העובדה שבצ'מפיון נהוג לתת תמחור "חדירה" לכל רכב חדש.

כך היה עם הגולף והשירוקו, כך קורה עם הטוארג והA8 ועכשיו ה"מבצע" הזה על הA1.

לא מדובר על מבצע כמו בסיאט (או סקודה) שלפני שבוע מישהו קנה במחיר מלא והיום יש מבצע שמוזיל את המחיר באלפי שקלים.

אף אחד לא שילם בעבר על הA1 מחיר מלא (וכנראה שגם לא ישלם - בכל זאת, אודי..) וזאת מהסיבה הפשוטה שלא היה ניתן לקנות אותה לפני שבוע.

 

אז במקום לקרוא לזה סתם "מבצע השקה" או "מחיר החדירה" (ולא, לא במובן המיני..) - הם מכניסים את אורנג' לפרסום וגורפים עוד כמה עשרות אלפי שקלים.

אם מישהו חי בסרט שאורנג' מממנים את ההוזלה הזאת (7K לרכב * 100 רכבים זה 700 אלף שקל. לא נראה לכם מוגזם?) - שיצא ממנו מהר..

אז נכון שבפרסומות רשום שההנחה רק ללקוחות אורנג' ושרק לקוחות אורנג' יכולים להזמין את הרכב בשבועיים הראשונים - אבל זה חרטא.

מי שנכנס אתמול לסוכנות היה יכול לקנות את הרכב, עם לפחות אותה הנחה, בתנאי שיש לו מכשיר סלולרי בשביל להתקשר לבנק לעשות העברה. אם חס וחלילה לא היה לו, הוא היה מוזמן להשתמש בטלפון של הסוכנות. במקרה הכי גרוע, הם יסכימו גם לקבל שיק.

 

ד"א, אל תתפלאו אם במשלוח הבא, מתישהו ב2011, כשממש תרצו לרכוש A1 ותיגשו לסוכנות לקבל הצעת מחיר - תתקלו במבצע אחר שיוזיל את הרכישה ב7K ואולי כמה בונוסים על הדרך.

 

לגבי הבחירה באורנג' בשביל המבצע, מנכ"ל צ'מפיון, לפני שעבד בצ'מפיון (עוד בסיבוב הקודם כשהיה מנהל חטיבת אודי), היה סמנכ"ל שיווק באורנג'. כנראה נשארו כמה חברים מאותה תקופה..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אם מישהו חי בסרט שאורנג' מממנים את ההוזלה הזאת (7K לרכב * 100 רכבים זה 700 אלף שקל. לא נראה לכם מוגזם?) - שיצא ממנו מהר..

 

מוגזם? כל קמפיין טלוויזיוני הכי בסיסי עולה להם יותר.

פורסם
אתם מפספסים את העובדה שבצ'מפיון נהוג לתת תמחור "חדירה" לכל רכב חדש.

כך היה עם הגולף והשירוקו, כך קורה עם הטוארג והA8 ועכשיו ה"מבצע" הזה על הA1.

לא מדובר על מבצע כמו בסיאט (או סקודה) שלפני שבוע מישהו קנה במחיר מלא והיום יש מבצע שמוזיל את המחיר באלפי שקלים.

אף אחד לא שילם בעבר על הA1 מחיר מלא (וכנראה שגם לא ישלם - בכל זאת, אודי..) וזאת מהסיבה הפשוטה שלא היה ניתן לקנות אותה לפני שבוע.

 

כתבת דברי טעם.

 

עם זאת, קשה להתעלם מה- DNA הזהה לכל המבצעים האחרונים של אודי, סיאט וסקודה. הוגה המבצעים האלה הביא את אותה צורת חשיבה שמעדיפה את המכירות שבטווח הקצר על פני בניית ערכו של המותג לאורך זמן.

 

אני לא מבחין בהבדל מהותי בין המבצע השופרסל למבצע של אורנג', בשניהם נתנו הטבה לקבוצה שהיא כביכול סגורה אבל בפועל מדובר בכל עם ישראל, אז למה הבדיחה (הלא מוצלחת) הזו?

 

ואם כל צ'מפיון היא מבצע אחד גדול, אז למה לרכוש רכב במחיר מלא? ללקוחות רצוי להמתין למבצע שבוא יבוא בהקדם.

 

אבל, מבצע כשמו כן הוא, הוא אמור להיות הזדמנות חד פעמית לרכוש מוצר במחיר מיוחד ולא חוליה בשרשת שאיננה עוצרת לרגע.


×
×
  • תוכן חדש...