Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
P-1.5% זו הצעה טובה מאוד.

 

מעולה אפילו.

מה גרם לפותח השרשר לחשוב שמדובר בP+1?

 

איך לאומי כארד נותנים כזה סכום בכזו ריבית? (במקרה הייתי היום ב-3 בנקים. זה או 36K ב36 תשלומים בלי ריבית או 100K ב36 תשלומים בP-0.7).

משכנתא זה קל

פורסם

טרחתי ובדקתי באתר לאומי-קארד.

נראה לי שפותח השרשור לא אבין את תנאי ההלואה: מדובר בהלואה ל-3 שנים המכסה 30% ממחיר הרכב ב-36 תשלומים. בתום 3 שנים נותר לו לשלם (בתשלום אחד) 40% ממחיר הרכב. הריבית על סכום זה היא אותם 43 ש"ח לחודש המופיעים השורה הלפני אחרונה.

באותו אתר מפורט כי יסוד העסקה הוא P+1%, כך שלא ברור לי מקור ה-P-1.51% המצויין בהצעה שקיבל.

מעבר לכך, לא ברור לי כיצד אותו בחור, אשר נזקק להחלפת בנק כדי לקבל ריבית של P+1% יוכל לעמוד בתנאי ההלואות, במיוחד אם תחול העלאת ריבית פריים אשר תגרור עלית ההחזר החודשי, וכן כיצד יוכל לעמוד בתשלום האחרון של כ-30000 ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כן ורכשתי את הרכב, אני לא מבין מה הבעיה פה

אתם חושבים שלכל אחד יש מזומן לרכוש רכב חדש?

Fitch אל תהיה בהלם רכשתי את הרכב בשישי והוא יגיע בסוף ספטמבר או תחילת אוקטובר.

 

אעלה תמונות גם וביקורת ראשונית.

 

תודה על כל התגובות, אפשר לנעול את השרשור! :)

בברכה, רועי

פורסם

תתחדש,אחלה עסקה,

הריבית הנמוכה מסובסדת ע"י לובינסקי.

 

והמטרה של העסקה היא שכל אדם בעל ממון קטן ועבודה קבועה יוכל לקנות רכב חדש בתנאים נוחים.

פורסם

אם יש לך גלגלים כרגע אז אני הייתי ממליץ לך לחכות לאירוע מכירה מיוחד. כל יבואן עושה אירוע כזה לפחות פעם בשנה (בד"כ אפילו פעמיים), באירוע הזה בד"כ מציעים טריידאין במחיר מחירון ופריסת ההפרש ל-36 תשלומים ללא ריבית.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
Fitch אל תהיה בהלם רכשתי את הרכב בשישי והוא יגיע בסוף ספטמבר או תחילת אוקטובר.

 

אני לא בהלם.

אותי פשוט חינכו לקנות דברים בכסף שיש לי, ולא בזה שאין לי. בטח שלא בריבית של פריים+1%, כשב-3 שנים של ההלוואה הפריים כנראה יעלה ל-6-7%. והסטאטוס הכלכלי שלך עשוי להשתנות. אתה לוקח הלוואה ל-85% מהשווי, זה יותר מדי לדעתי.

משכנתא זה קל

פורסם
כן ורכשתי את הרכב, אני לא מבין מה הבעיה פה

אתם חושבים שלכל אחד יש מזומן לרכוש רכב חדש?

Fitch אל תהיה בהלם רכשתי את הרכב בשישי והוא יגיע בסוף ספטמבר או תחילת אוקטובר.

 

אעלה תמונות גם וביקורת ראשונית.

 

תודה על כל התגובות, אפשר לנעול את השרשור! :)

 

אם הבנתי נכון - בעוד 3 שנים יהיה עליך לשלם בבת אחת כ-30,000 ש"ח. יש לך דרך להתכונן לשלם סכום זה בתשלום אחד?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הוא לא חייב לשלם את כל הסכום הזה - הוא יכול לשדרג לרכב אחר..

 

מה הריבית האפקטיבית בה אתה מחוייב? P-1.5 או P+1?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
הוא לא חייב לשלם את כל הסכום הזה - הוא יכול לשדרג לרכב אחר..

 

מה הריבית האפקטיבית בה אתה מחוייב? P-1.5 או P+1?

 

אם היום הוא מתקשה לגייס את הסכום הדרוש - כיצד יגייס סכום לרכב חדש בעוד 3 שנים. זאת, כמובן, בהנחה שאין לו מקורות הצפוים להשתחרר בתקופה זו.

 

אני חושש שהבחור לא בחן את מצבו לטווח הדרוש, אבל, זבש"ו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני לא בהלם.

אותי פשוט חינכו לקנות דברים בכסף שיש לי, ולא בזה שאין לי. בטח שלא בריבית של פריים+1%, כשב-3 שנים של ההלוואה הפריים כנראה יעלה ל-6-7%. והסטאטוס הכלכלי שלך עשוי להשתנות. אתה לוקח הלוואה ל-85% מהשווי, זה יותר מדי לדעתי.

 

 

אתה חוסך כסף כדי לקנות דירה במזומן? אתה לא קונה שום דבר באשראי? הבחור רוצה רכב חדש עם אחריות מלאה בשביל השקט נפשי וזו זכותו המלאה. הנוחות והחיים שלו שווים יותר ממספר אלפי שקלים בריבית. אשראי זה דבר נהדר אם עושים את החישובים הנכונים. משפטי סבתא האלה כבר לא רלוונטים לכלום.

פורסם

אני לא קונה דירה עם הון עצמי של 15%, גם אף בנק לא יאשר לי, למה?, הסיכון גבוה מדי.

זה מה שניסיתי להגיד.

אני קונה דירה כשיש לי הון של כ-40% מהשווי, רכב אני כן קונה במזומן.

אם היה לקונה כ-25K, לא הייתי מגיב בכלל בשרשור הזה.

 

משפטי סבתא או לא, זו דרכי ודעתי.

משכנתא זה קל

פורסם

חבל על הדיון מכיוון שכולכם צודקים.

זה נכון שהבחור עשה מהלך חכם של לקנות רכב חדש שידוע לו במדויק מה יהיו ההוצאות ב-3 שנים הקרובות.

מצד שני לקחת הלוואה על יותר מ-75% משווי הרכב זה קצת מסוכן כי מספיק שאתה חודש אחד מפגר בתשלום ואז אתה נכנס לכדור שלג שקשה לצאת ממנו.

שימו לב שאני לא נכנס פה לעניין של ריביות מכיוון שהדרך היחידה להיפטר מהריבית היא לקנות במזומן (אופציה שלא קיימת לפותח השרשור) או שהסוכנות תממן את הריבית ע"י מבצע זה או אחר כפי שהצעתי (לא אפשרי כי פותח השרשור כנראה צריך את הרכב דחוף).

ד"א, כם בסוף התקופה כאשר תצטרך לרכוש את הרכב תוכל את ה-30K ש"ח לשלם בתשלומים ע"י הלוואה (היום כל חברת אשראי נותנת סכומים כאלה ללא בעיות).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
חבל על הדיון מכיוון שכולכם צודקים.

זה נכון שהבחור עשה מהלך חכם של לקנות רכב חדש שידוע לו במדויק מה יהיו ההוצאות ב-3 שנים הקרובות.

מצד שני לקחת הלוואה על יותר מ-75% משווי הרכב זה קצת מסוכן כי מספיק שאתה חודש אחד מפגר בתשלום ואז אתה נכנס לכדור שלג שקשה לצאת ממנו.

שימו לב שאני לא נכנס פה לעניין של ריביות מכיוון שהדרך היחידה להיפטר מהריבית היא לקנות במזומן (אופציה שלא קיימת לפותח השרשור) או שהסוכנות תממן את הריבית ע"י מבצע זה או אחר כפי שהצעתי (לא אפשרי כי פותח השרשור כנראה צריך את הרכב דחוף).

ד"א, כם בסוף התקופה כאשר תצטרך לרכוש את הרכב תוכל את ה-30K ש"ח לשלם בתשלומים ע"י הלוואה (היום כל חברת אשראי נותנת סכומים כאלה ללא בעיות).

 

העסקה שהבחור עשה מלווה כמה סכנות:

1. ההלואה היא בריבית משתנה צמודת פריים - יש סיכון רציני של עלית הריבית במשק ואתה עליה חדה בהחזר החודשי.

2. כסכנת הסתבכות בשל אי כיבוד החזר חודשי או גלישה לאוברדרפט יקר וצומח.

3. חוסר יכולת להשלים את רכישת הרכב כעבור 3 שנים בשל העדר מקורות כספיים. יש לי תחושה שמסגרת האשראי שלו מצומצמת ושחברת האשראי, אם תסכים בכלל להעמיד הלואה כלשהי, תדרוש ריבית גבוהה, כך שימשיך להסתבך עם תשלומים חודשיים הולכים וגדלים, במיוחד אם הצפי לעלית הריבית במשק יתממש. ובכלל לא מובטח שחברה כלשהי תסכים להעמיד לו הלואה.

עם זאת כל הדיון תיאורטי, הבחור ביצע את העסקה ולא נותר לנו אלא לאחל לו הנאה מהרכב ושיצליח לעמוד בהתחיבויותיו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ההצעה של לובינסקי טובה מאוד. הרבה יותר ממה שהבנק נתן לך.

22342 אתה משלם במזומן.

22343 הסדר תשלומים (כנראה עם לובינסקי) עם ריבית כמעט אפסית בהחזר של 36 תשלומים חודשיים של 637 ש"ח.

ואז לבחירתך (נותר לשלם 40% מערך הרכב):

הלוואה בריבית מצויינת מלאומי קארד

או

הלוואה כאשר אתה משלם את הריבית בלבד (כנראה ל-36 חודש) ובסוף התקופה אתה משלם את הקרן בסך 29790.

 

בהצלחה

 

עריכה:

לפני כתיבת ההודעה פיספתי את העמוד השני בנושא.

אני לא מבין מדוע אתם מחליטים להיכנס לבחור לכיס כאשר רוב העובדות אודותיו לא ידועות לכם?

מבחינת ניהול סיכונים,

הבחור קנה אוטו זול, חסכוני, עם 6 כריות אוויר, 4 כוכבי ריסוק, מנוע של טויוטה והכל בהלוואה בתנאים מצויינים ובטח שלא הלוואה בתנאים שמשקפים סיכון גבוה וחוסר אחריות כלכלית.

תתעוררו חברים, ככה היום קונים רכבים בכל העולם ומאותה מחשבה כלכלית גם חברות עסקיות פועלות.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...