Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, קודם כל גילוי נאות. אני עד לפני חודש לא ממש התעניינתי במכוניות, אבל כשהחלטתי לקנות

רכב - אז אוטומטית רמת העניין עלתה פלאים. 8)

 

אני הייתי בטוח שיש לי בראש את הרכב שאני רוצה - פולו 2002-2003 וכשהתחלתי להתעניין

ולשאול אנשים - הם הורידו אותי מהרכב. חבר שלי (שאני מחזיק ממנו כאחד שמבין) המליץ לי

על 206 (איך לא) ידנית. אני דווקא שמעתי גם את אותן שמועות שאחרים פה שמעו על בעיות

רבות שיש בפג'ו (ואף חבר אחר שלי שהוא מוסכניק אמר לי להתרחק ממנה כמו מאש).

 

לגבי הפולו - כולם אמרו לי שהטיפולים שלה מאוד יקרים. הגרמנים דורשים את שלכם כנראה ואני

צעיר מכדי להוציא אלפי שקלים "מיותרים" כל שנה על רכב בעייתי.

 

אחרי קצת התעניינות התחילו לזרוק לי כל מיני סוגים של רכבים. הגעתי אפילו ליאריס ומצאתי

אחת מצויינת ביד 2. 2003, 80K ק"מ, חדשה מאוד - אבל תוך יום וחצי היא נחטפה. :shock:

 

בקיצור, לא יודע מה לקנות, אפילו הציעו לי את הגטס (2006, אחרי שינוי) כי אמרו שהיא זולה

מבחינת טיפולים והיא מכונית אמינה מאוד. באמת שאני לא יודע מה לעשות כבר. חלק אמרו

ללכת על יפניות (כמו יאריס) כי הן אמינות מאוד וערכן נשאר, גם על איביזה.

 

בקיצור, בלבלו אותי מאוד מאוד.

 

אני רוצה רכב יד2 בסביבות 30K+-, רכב חזק ואמין (לא מנוע חלש מדי), וכמובן ידני, טיפולים

סבירים-זולים. לגבי שאר הצ'ופרים - הם בעדיפות משנית אצלי. כמובן שאם אפשר גם אז אדרבא.

 

אני כבר מודה מראש לכל מי שינסה לעזור לי ולפשט את הדברים עבורי. אני בטוח שמדובר

בוויכוח אינסופי בין אנשים שמצצדים ברכב אחד לבין כאלה שמצדדי באחר.

 

אהה, וכמובן, אם זה לא היה ברור עד כה - אני מחפש רכב בצורה של הפולו\פג'ו,גולף (הצ'באק?)

פורסם

ה-206 XS תפורה לך כמו כפפה ליד(תוכל למצוא הרבה מידע בקישור שנתתי).

בניגוד למה שאומרים ברחב שהפגין אמינות לא רעהה בכלל לאורך השנים.

הטיפול ברכב כזה לא אמור להיות יקר במיוחד והוא נותן המון תמורת הכסף, אם זה מבחינת ביצועים, אבזור, הנאה מנהיגה ומרווח פנים.

 

הגטס הרבה פחות טובה כמעט בכל מובן.

באופן אישי אני לא מכיר את הפולו יותר מדי לכן אמנע מלייעץ לגביה.

פורסם

הבנתי, אני בטוח שהפג'ו הוא אוטו מצויין (1600, 110 כ"ס). אני עדיין חושש קצת מהמשפט "אין עשן בלי אש".

 

אני רק רוצה לחדד את העניין: הבנתי שהגטס הרבה יותר זול מכל הבחינות ובנוסף מדובר ברכב אמין. לא כדאי

בכל זאת להתפשר על הגטס? יש בעיות אקוטיות שאני צריך לדעת על הרכב? כי לא ידוע לי בכל אופן על בעיות רציניות.

פורסם

קודם כל אני נותן את הקרדיט פה לאנשים שמבינים יותר ממני אבל! אני לא מבין למה אנשים לא מסתכלים גם בכיוונים קצת שונים.

אם אתה מחפש ידני יש לך סיאט קורדובה המעולה ואם אתה מכיר את היתרונות והחסרונות של דיזל תוכל לקחת אותה בגירסאת דיזל והיא חסכונית במיוחד, או שאפשר סקודה אוקטביה או בכלל להסתכל לכיוונים האלו.

 

 

לפי חוות דעת ששמעתי מאנשים אמנם פג'ו הוא אוטו מעולה אבל יש איתו בעיות ואם לדוגמא תהיה בעיה במחשב האוטו די אבוד.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אני עוד לא סגור על כלום ואשמח לקבל דעות נוספות ורכבים נוספים.

 

שאלה שקצת מטרידה אותי: כמה דלתות יש לפג'ו? 3 דלתות (כולל הבגאג'?) זה קצת מדי. זה

סרבול לעבור ולשבת בחלק האחורי. אני לא סגור אם יש דגם עם דלת גם לחלק האחורי של הרכב.

 

ועוד שאלה: כמה אנשים נכנסים בפג'ו, 4 או 5?

פורסם
הבנתי, אני בטוח שהפג'ו הוא אוטו מצויין (1600, 110 כ"ס). אני עדיין חושש קצת מהמשפט "אין עשן בלי אש".

האמן לי, לפעמים יש אש בלי עשן.

 

 

אני רק רוצה לחדד את העניין: הבנתי שהגטס הרבה יותר זול מכל הבחינות ובנוסף מדובר ברכב אמין. לא כדאי

בכל זאת להתפשר על הגטס? יש בעיות אקוטיות שאני צריך לדעת על הרכב? כי לא ידוע לי בכל אופן על בעיות רציניות.

 

הגטס הוא רכב בסיסי שהמעלה העיקרית שלו היא האמינות.

אם זה הפרמטר שהכי חשוב לך באוטו אני ממליץ לך ללכת על הגטס רק קח בחשבון שיום יום אתה תיסע ברכב שהוא נחות משמעותית מהאלטרנטיבה.

 

 

שאלה שקצת מטרידה אותי: כמה דלתות יש לפג'ו? 3 דלתות (כולל הבגאג'?) זה קצת מדי. זה

סרבול לעבור ולשבת בחלק האחורי. אני לא סגור אם יש דגם עם דלת גם לחלק האחורי של הרכב.

ועוד שאלה: כמה אנשים נכנסים בפג'ו, 4 או 5?

 

יש 206 עם 3 דלתות ויש כאלה עם 5 דלתות.

2 אנשים ייכנסו בקלות בספסל האחורי ויהיה להם יחסית מרווח (בהנחה שהם לא הולנדים) .

3 בחורות גם ייכנסו בקלות אבל יהיה קצת צפוף.

 

הרכב לא בנוי להסיע 3 אנשים מאחור.

פורסם

טוב, החלטתי לקחת "סיכון מחושב" וללכת על שתי אפשרויות. או הפג'ו xs 1600 או הפולו 1400 (כי אין 1600) - משתדל למצוא שנת 2003. ירדתי מהגטס למרות הבטיחות שהיא תיתן לי (בכל זאת אוטו חדש יותר, אמין, זול) כי לדעתי ההרגשה לעיתים יותר חשובה.

 

עכשיו השאלה היא או פולו או 206. מצאתי פולו שעל פניו נראה סבבה לחלוטין. שנת 2003 1400. העניין הוא שגם הפג'ו מאוד קורץ לי אבל שתי הדלתות הורידו לו הרבה נקודות (כי בכל זאת עוד אנשים יסעו ברכב וזה באמת לא הכי נוח שצריך כל פעם למשוך את המושב כדי שיעברו...).

 

בשיא הרצינות הייתי לוקח בלי לגמגם את הפג'ו, אבל הדלתות פגמו החלטה. מה דעתכם? זה ממש נוראי שתי דלתות בלבד לכניסת אנשים? איזה רכב עדיף בסך הכל?

 

עריכה: במידה ובסוף אחליט שפג'ו עם שלוש דלתות זה לא מספיק עבורי - האם 206 1400 זה באותה רמה של פולו?

×
×
  • תוכן חדש...