אלעד אליהו
-
הודעות
33 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי אלעד אליהו
-
תודה רבה על הפירוט! אם אשתמש בחברות שילוח כמו ups, יכול להיות שהמכס ושאר המיסים יחסכו לי?
-
קראתי אשכולות שלא נתנו ממש מענה. ערכת הקלאץ' עולה 500 ש"ח. כמה יעלה לי אחרי מיסים, והאם קשה לשחרר את זה מהמכס? האם אני צריך אישור מקדים ממשרד התחבורה, או אפשר להזמין את הערכה ולקבל מהם אישור בדיעבד?
-
על הצמיג מצויין 44 psi, הבנאדם שקניתי ממנו אמר: 32
אלעד אליהו פרסם הודעה בנושא של BrucE_WaynE בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נכון, בדקתי את המדבקה במושב הנהג, וכשהרכב עמוס יש הוראה למלא מאחור עדכמעט 40 psi -
מחפש פיג'ו 1600 ידנית (2007)
אלעד אליהו פרסם הודעה בנושא של אלעד אליהו בתוך קניה - מכוניות ואופנועים בלבד
אפילו לא שמתי לב שהחסרתי את הדגם: 206. XS 1600. -
מחפש רכב שמור כבר תקופה. מחפש פרטית, שמורה ועם קילומטרז' נמוך.
-
סוס מנצח לא מחליפים, רק משדרגים.
-
אילו ידניות כאלה מומלצות?
-
הבנתי אותך. אז על איזה ביטוח אתה ממליץ?
-
אני מחפש לעשות ביטוח מקיף שם, ואדם לא אובייקטיבי אמר לי להיזהר. אשמח אם הוא יתבדה.
-
פולקסווגן פולו 2007 ידני 1400 VS פיג'ו 206 2007 אוטו' 1600
אלעד אליהו פרסם הודעה בנושא של אלעד אליהו בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בעיקרון מאוד מחבב אותם, אבל אם יש לך הצעות נוספות, אשמח לשמוע. התקציב שלי הוא 35 אלף +, עם הפולו הייתי מוכן להגיע עד ל-40. דרישות: מבנה הצ'בק, מנוע סביר (לא חלש מדי), עדיפות לידני. -
פולקסווגן פולו 2007 ידני 1400 VS פיג'ו 206 2007 אוטו' 1600
אלעד אליהו פרסם הודעה בנושא של אלעד אליהו בתוך ייעוץ ברכישת רכב
האמן לי שהייתי הולך על פיג'ו 1600 ידנית, אבל המחירים שלהן כבר עוברים את התקציב שלי. את הפולו אני אולי אצליח להשיג במחיר טיפה גבוה מהתקציב, אבל אני מוכן לספוג את זה. פיג'ו 1600 ידנית במצב טוב יכולה להגיע ל-60+ אלף. -
האמת ששני הרכבים האלה קורצים לי ואני מתלבט בין שניהם. אני אמור ללכת לראות את הרכבים אבל אשמח לשמוע מה הייתם לוקחים ובאילו קטגוריות כל מכונית מובילה. כוח, אמינות, מחירי ביטוח, צריכת דלק, עלויות תיקונים וטיפולים ועוד ועוד. ברור לי שהפיג'ו יותר חזק עם מנוע 1600 על שלדה קלה יחסית, אבל יש מצד שני, איזו מחלה של גיר אוטומט. הפולו, נאמר לי שהוא רכב די כבד ולא יסחב בעליות כל כך. שני הרכבים מאותו שנתון ועם אותו קילומטרז' (די נמוך). אני יודע שזה לא בדיוק השוואה רגילה כי אחד ידני ושני אוטומט, ואחד 1600 עם 110 כ" ושני 1400 עם 80 כ"ס. בכל זאת - מה הייתם בוחרים במקרה הזה בהתייחס לכל הקטגוריות? השימוש העיקרי הוא עירוני (בינתיים) אבל בהחלט יש נסיעות בינעירוניות לא מעטות. אני גם גם בירושלים, כך שעליות זה עניין שבשגרה.
-
איזה רכב חזק יותר: 1.4 עם 75 כ"ס או 1.3 עם 87 כ"ס?
אלעד אליהו פרסם הודעה בנושא של אלעד אליהו בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אוקיי, אז איך בא לידי ביטוי נפח המנוע מבחינת כוח וביצועי הרכב? כי בדוגמא שנתתי, הרכבים בעלי נפח שונה ולא התייחסת אליו כפאקטור לביצועים. -
ומה בעצם ההבדלים יהיו או לא יהיו? המכוניותהן 206 ויאריס, אבל השאלה היא ברמת העיקרון
-
אנא אנשים; סטודנט, מחפש רכב ב-35,000+- :)
אלעד אליהו פרסם הודעה בנושא של אלעד אליהו בתוך ייעוץ ברכישת רכב
היי, פונטו גרנדה 1.4 היא בעלת גיר רובוטי והרבה טוענים שזה לא משהו כל כך נוח. אני לא מכיר אנשים עם מכוניות שיש בהן גיר שכזה אז לא יודע ממש למה לצפות. אני מעדיף או גיר ידני או אוטומט. לגבי היאריס, 60 כ"ס זה כלום. יש מנועי 1300 עם 87 כ"ס ויש גם מכונית ספורט עם נפח 1.5 ו100 כ"ס. אלה יותר מעניינות אותי, אבל המחירים שלי לא מספיקים למכוניות האלה. -
אנא אנשים; סטודנט, מחפש רכב ב-35,000+- :)
אלעד אליהו פרסם הודעה בנושא של אלעד אליהו בתוך ייעוץ ברכישת רכב
חבר'ה, מה לגבי טויוטה יאריס? איך היא על הכביש? איך היא מטעמי נוחות וכו'? -
אנא אנשים; סטודנט, מחפש רכב ב-35,000+- :)
אלעד אליהו פרסם הודעה בנושא של אלעד אליהו בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אפרופו פונטו. איזו פונטו יש לך? הרגילה? תוכל לתת דעתך על עליה? נוחות, אמינות, כוח המנוע? -
אנא אנשים; סטודנט, מחפש רכב ב-35,000+- :)
אלעד אליהו פרסם הודעה בנושא של אלעד אליהו בתוך ייעוץ ברכישת רכב
היי, האיביזה ספורט גם היא שלוש דלתות והמחיר, ע"פ יד-2 מגיע למחיר של פיג'ו 206 1600 2008. הבעיה העיקרית שלי היא שמכוניות סופר-מיני אחרות בקבוצה עלולות להיות חלשות מדי. מנועי 1400 ען כ"ס פחות משמונים זה חלש ולא יודע איך הם יסתדרו עם עליות קשות (כמו שיש בדרך לירושלים מת"א לדוגמה). היאריס חלשה בטח, לא? גם הסוזוקי גרנדה עם 77 כ"ס. זה מספיק לדעתכם לעלות עליות בצורה טובה? -
אנא אנשים; סטודנט, מחפש רכב ב-35,000+- :)
אלעד אליהו פרסם הודעה בנושא של אלעד אליהו בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום שלומי, קודם כל תודה רבה על התגובה והשיתוף! לצערי לא הגיבו מספיק אנשים כפי שחשבתי כי אני באמת אשמח לכל עצה, אפילו לקטנה ביותר. לגבי הקאר-פול, למה לא? אני אשמח, אבל קודם נמצא רכבים אני דווקא חיפשתי בעבר את ה-XS, אבל שלוש דלתות הרסו לי את העניין. זה דבר מאוד לא נוח. מה שכן, אם הייתי מוצא רכב כזה במצב ממש טוב, אולי הייתי מתפשר. הבעיה בידני זה הפקקים. אם אתה ממבשרת אז אתה בטח מכיר כמוני את הפקקים לירושלים בשעות בעייתיות, כך שלנסוע קילומטרים רבים על הילוך ראשון ושני לסירוגין זה דבר די מתסכל. כמו כן, צריך רכב מספיק חזק כדי שיוכל לעלות את העליות למבשרת. מאמין שאתה מסכים איתי. שמע, לגבי תקציב יקר מדי, חבר שלי השיג מציאה לפני פחות משנה. קנה פיג'ו 206, 1600, שנת 2008 עם קילומטרזי של 50 אלף. ממש חדשה. הוא הצליח לקנות אותה (אחרי הורדה די משמעותית באמת על כלום) ב-39 אלף. אז עברה מאז שנה, ואין מצב שאוכל להשיג מכונית כזאת בפחות מ-39? אני משתדל להאמין שזה אפשרי (אולי הוזה קצת), אבל עובדה שהצליח למצוא מכונית באמת כמו חדשה. יודנאי גטס, כמוך, ירדתי ממנה בגלל הרבה דברים. בעיקר כי אני רוצה ליהנות מהנסיעה שלי עם הרכב הראשון שאני אקנה. בשביל עוד כמה אלפים למכונית, נראה לי שחבל להתפשר. חיים פעם אחת. המכוניות האחרות גם נמצאות אצלי ברשימה, הבעיה שלי היא שאני קצת חושש מהמנועים שלהם. 1.4 (שזה נע בין 80-70 כ"ס) זה נשמע לי אוטו שהוא קצת עגלה, וזה מפחיד אותי. זאת הסיבה העיקרית שפיג'ו נותרה האופציה הראשית, כי יש לה דגמים עם מנוע 1600 ואפשר להשיג אותה במחיר די הוגן ובשנתון סביר. בכל אופן, אשמח לשמוע על ההתקדמות שלך בעניין המכוניות ואם בחרת סוג כלשהו או הלכת לבדוק. אני עדיין בחיפושים אגב, מה אתה הולך ללמוד? -
אני חסר אונים, מוצא עצמי כבר יותר מדי זמן מחפש רכב (הצ'באק) ללימודים, שמצד אחד לא יהיה עגלה, מצד שני לא יהיה יקר מדי. הסכום הוא בסביבות ה-35,000. לצערי זה הסכום שנופל בין רכב חלש וזקן לבין מכונית חזקה עם שנתון סביר. מאוד רוצה פיג'ו 206 עם מנוע 1600 שנת 2008. אוטומט או ידני לא הכי מפריע לי, למרות שאבא וחברים אומרים לי ללכת על אוטומט מטעמי נוחות (אני גר במבשרת ציון והאוניברסיטה העברית בירושלים אז צפויים פקקים). כן, אני מודע לבעייתיות של מנוע אוטומט בפיג'ו, לכן אני לא אתנגד גם לגיר רגיל. העניין הוא שקשה מאוד להשיג פיג'ו בשנתון הזה (ואפילו שנתון אחד מטה) במחיר הזה. אני אאלץ לעלות ל-40,000 ואף יותר (אלא אם כן אמם מחדשים לי שאפשרי גם בסכומים נמוכים יותר עם קילומטראז' נמוך) בינתיים מחפש גם פיג'ו אבל אשמח להצעות למכוניות טובות (הצ'באק) עם מנוע סביר ושנתון מ-2007 ומעלה, עם קילומטראז' של לא יותר מ-65 אלף, אמינות ככל האפשר, נוחות ולא בולעות דלק בכמויות. אלה בקשות גדולות מדי? אני כמובן אשמח להוציא כמה שפחות כסף. תודה מראש לעונים, אני באמת צריך עזרה.
-
הניסועת תהיינה בעיקר עירוניות אבל לא רק, אז מעדיף שיהיה לרכב כוח. תקציב 35,000+-. הכיוון שלי בינתיים הוא פיג'ו 206, שנת ייצור 2008, מנוע 1600. קילומטרז' נמוך. אם אתם ממליצים על הרכב הזה מבחינת עלויות תיקון, בעיות, צריכת דלק ושאר ירקות? אשמח לעוד הצעות בסגנון הזה, שיהיה מנוע חזק, האצ'בק, שנת ייצור גבוהה, לפחות 2008 עם קילומטרז' נמוך. תודה מראש!
-
מקפיץ
-
מישהו יודע לומר אם מוסך הראל (מבשרת ציון) מומחה VW?
אלעד אליהו פרסם הודעה בנושא של אלעד אליהו בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
?someone -
על פניו נראה שאני הולך לקנות פולו 2003 ורציתי לדעת אם מישהו יודע לומר לי אם "מוסך הראל" במבשרת ציון הוא מומחה ברכבי פולקסווגן (ואני לא לוקח ברצינות שהם שמים סמל של פולקסווגן ואת כל החברות על הכרטיס המגנטי שלהם. צריך עדויות חיות). אם לא - לאיזה מוסך הייתם ממליצים ללכת בירושלים? (מישהו מכיר מוסך הטסט? מומלץ?) אגב, אתם ממליצים לעשות בדיקה של רכב (לפני הקנייה) במוסך מתמחה או ללכת לטסט ליין (ומה ההבדל בין המחירים?)
