Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צביקה צודק. אם אתה פדנט אז 3500 ש"ח גם לא יספיקו להביא את הרכב למצב סביר אם לוקחים בחשבון גם את המכות בדלת.

תשאיר לגברת את הטלפון שלך, ותגיד לה שאם היא מוכנה להתגמש שתיצור קשר.

307 זה לא רכב שנמכר מהר, אם אתה נעול דווקא על הרכב הזה, בטוח שתוכל למצוא כאלה למכירה במוסכי הרשת, לפעמים רכבים טובים עוברים מפה לאוזן, וחוץ מזה יש לך את הטרייד אין של לובינסקי, שם גם תקבל רכב מיד ראשונה,מפרטיים ששמו אצלם את הרכב וקנו חדש, גם יפרסו לך ל 36 תשלומים, וגם לא תצטרך להשקיע שקל נוסף ביישור קו, מנסיון אני יכול לומר לך שהם מתקנים את כל הליקויים בבדיקה על חשבונם.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

טיימינג יעלה לך לפחות 1500 ש"ח . ולמיטב ידיעתי עושים אותו כל 90K ק"מ . ויש כאלו שדחו את זה ל150K , אבל לא הייתי ממליץ .

פורסם

אם אתה מחפש משפחתית משומשת טובה , חפש מאזדה3 או פוקוס רצוי בורסיות ה2 ליטר שלהן מידיים פרטיות . הן שוות זהב , ועדיף לגרד בשבילהן את הארנק .

פורסם

נשמע לא רע, ראיתי במוסף כלכלה אתמול שמחיר הזהב הגיע לשיא של כל הזמנים.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
אם אתה מחפש משפחתית משומשת טובה , חפש מאזדה3 או פוקוס רצוי בורסיות ה2 ליטר שלהן מידיים פרטיות . הן שוות זהב , ועדיף לגרד בשבילהן את הארנק .

אני לא מתכוונת ללכת על רכב אחר

 

איפה יש רכבים יד ראשונה של לובינסקי? בכל הרשת? איפה זה?

פורסם

בוא בוא,

תריד לרדת לקרקע:

רכב מ 2003 עם 103 אלף ק"מ זה מעט.

אם לרכב אין תאונות משמעותיות

ואם לרכב יש היסטורית טיפולים שמראה שהוא אכן עשה 103 ושלא היו בעיות ענק (לא רכב לימון),

אם אין בעיות בולטות במכוללים מרכזיים ויקרים :מנוע, גיר, היגוי, יחידת מזגן.

אז כל הקשקושים האחרים לא ממש משנים (ידית פה , ידית שם, דפיקה קטנה) , הדברים הקטנים יכולים לקפוץ לך בכל רכב בגל יום.

 

אם הדברים הגדולים טובים, קח את הרכב לבדיקה, קצת משא ומתן ותסגור,ואם לא אז רד מהרכב.

נתן.

פורסם
טיימינג יעלה לך לפחות 1500 ש"ח . ולמיטב ידיעתי עושים אותו כל 90K ק"מ . ויש כאלו שדחו את זה ל150K , אבל לא הייתי ממליץ .

 

המידע שלך שגוי , המחיר אינו נכון , וטיפול טיימינג למנועי 2 ליטר עד מודל 2004 הוא 3 שנים ואו 90K ק"מ.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אני לא מתכוונת ללכת על רכב אחר

 

איפה יש רכבים יד ראשונה של לובינסקי? בכל הרשת? איפה זה?

 

יש גם פרטיות וגם מליסינג, היתרון שם, שלפני שאתה בכלל לוקח רכב לבדיקה, אתה מקבל היסטורית טיפולים מלאה, וככה אתה יכול לשלול במקום מה שאתה לא רוצה.


באתר שלהם יש את כל המלאי, תתקשר ותגיד להם מהם אתה רוצה לראות, והם ישלחו את הרכב לסניף שלהם שהכי קרוב אליך הבייתה.

בהצלחה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
מה שאתה אומר זה מוזר, כל טיפול טיימינג שעשיתי בצרפתיות שהיו לי : C5 / 307 / 206 / C3 לא ירד מ 1400 ש"ח ,

היקר ביותר היה ב C3 לפני שנה ועלה 1800!! ש"ח במוסך הדקל.

 

לפותח השרשור, היו לי בעבר 2 רכבים מסוג 307, וגם 206 אחת, בכולן הידית איתות לא חזרה למקום לבד בתום הפניה, אתה צריך להחזיר אותה לבד, כמו ברכבים שהיו פעם. זה נקרא ידית COM, וההחלפה תעלה בין 1500 ל 2000, לא זוכר מחיר מדויק.

ב 307 הבעלים הקודמים החליף ידית (או שקיבל חינם , זה לא ברור מהיסטוריית הטיפולים שהוצאתי לפני הקנייה כי לא מפרטים עלויות), ב 206 ההחלפה נפלה עלי ...

 

טיימינג במוסך לא מורשה יעלה בד"כ 70% - 80% מהמחיר ממוסך מורשה, מאיזה איזור אתה בארץ? אפשר להפנות אותך למוסכי פיג'ו סיטרואן לא מורשים שיהיו זולים יותר.

אזור המרכז

תוכל להמליץ על מוסכי פיג'ו טובים וזולים?

דרך אגב, יש הבדלים במחיר בים מוסך מורשה אחד לאחר?

פורסם

בין מוסכים מורשים ההבדלים די קטנים, אם בכלל קיימים.

 

מוסכים מומלצים באזור המרכז לפיג'ו -

מוסך שאפט בת"א (ליד גשר מעריב).

אורן שירותי רכב בחולון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בין מוסכים מורשים ההבדלים די קטנים, אם בכלל קיימים.

 

מוסכים מומלצים באזור המרכז לפיג'ו -

מוסך שאפט בת"א (ליד גשר מעריב).

אורן שירותי רכב בחולון.

 

תודה צביקה.

 

האם אתה יודע האם בנעילת הרכב עם השלט החלונות אמורים לעלות?

  • 10 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...