Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פביה/רומסטר FL ופאת'פיינדר/נווארה FL.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו מתיחה תרתי משמע - מתחו את הפנסים הקדמיים. במבט ראשון צריך לקחת דקה כדי לראות שבאמת יש שינוי.

פורסם

אלי, השינויים בולטים - הגריל גדול ומחודד מבעבר, הפנסים צרים יותר והפגוש הקידמי שונה לחלוטין.

 

נותר רק לחכות לתמונות נוספות של החלק האחורי ותא הנוסעים.

 

כרגע לפביה יש יתרון על הפולו החדשה; גרסת 86 כ"ס ל-1.2TSI, שאמורה להיות זריזה וחסכונית מה-1.4 86 כ"ס הוותיק.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

השינוי שעברה הפאביה מתבטא בפנסי ערפל יותר גדולים, בסמל הקדמי שנמצא על מכסה המנוע (אין את הפס הכסוף מעל לגריל).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
השינוי שעברה הפאביה מתבטא בפנסי ערפל יותר גדולים, בסמל הקדמי שנמצא על מכסה המנוע (אין את הפס הכסוף מעל לגריל).

 

ידידי, אינך רואה טוב - ישנו פס כרום והסמל עליו. תסתכל שוב.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הוא שנאמר - צריך להביט ממש טוב כדי לראות את ההבדל...

רק הופתעתי ששינית את שימך לאופיר ;-)

 

אגב, נאמנים למסורת אוטו, הכתבות תמיד עולות עם typo אחד או שניים...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הם עושים צחוק? כל המתיחת פנים הזו מסתכמת בפגוש קדמי חדש, ג'אנטים בעיצוב שונה ופנסים קצת יותר צרים? :shock:

 

לא חבל על הכסף שנשפך על הפיתוח ועל הכסף שהולך להישפך על ייצור 2 סוגי פגושים לפאביה דור שני? אם הם היו רוצים להחליף מנוע וגיר - שהיו עושים זאת וזהו, אני לא רואה שינוי משמעותי במתיחת הפנים הזו, זה נראה כמו כיסוי תחת.

פורסם
זה נראה כמו כיסוי תחת.

 

למה ללכלך? לא מעט אנשים בארץ בנו קריירות שלמות על כיסויי תחת :lol:

 

ולעניין, זו דווקא מתיחת פנים עדינה שעושה חסד לעיצובה הנוכחי של הפאביה ולא הורסת אותו בנוסח פונטו איוו מול גרנדה פונטו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אהבתי את העיצוב החדש על הגרסה הרגילה והרומסטר, אך סטיישן לא נראית כל כך טוב לדעתי..

מעניין לראות את התמחור. יש הערכות עבור הגרסה היותר חלשה של ה-TSI?

פורסם
הם עושים צחוק? כל המתיחת פנים הזו מסתכמת בפגוש קדמי חדש, ג'אנטים בעיצוב שונה ופנסים קצת יותר צרים? :shock:

 

לא חבל על הכסף שנשפך על הפיתוח ועל הכסף שהולך להישפך על ייצור 2 סוגי פגושים לפאביה דור שני? אם הם היו רוצים להחליף מנוע וגיר - שהיו עושים זאת וזהו, אני לא רואה שינוי משמעותי במתיחת הפנים הזו, זה נראה כמו כיסוי תחת.

 

מי ישמע איזה פיתוח כבר היה למען מתיחת הפנים ה"גרנדיוזית" הזו...

פורסם
איזה באסה, היה פה איזה בחור שמחליף כל חודש פאביה והוא קנה לא מזמן והנה יצא דגם חדש..:roll:

 

אל תדאג, אוראל יקנה גם את זאת :wink:

(הכל ברוח טובה אוראל).

emotion of motion

פורסם
איזה באסה, היה פה איזה בחור שמחליף כל חודש פאביה והוא קנה לא מזמן והנה יצא דגם חדש..:roll:

 

אני כאן.

 

ואין צורך לדאוג - בקרוב 1.2TSI (אולי DSG) אצלי... :twisted:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אני כאן.

 

ואין צורך לדאוג - בקרוב 1.2TSI (אולי DSG) אצלי... :twisted:

 

טוב לשמוע שירדת מהרעיון של הפיאט.

אולי גם אצלנו, בשנה הבאה, ביחד עם הפביה הנוכחית.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

גיא, המתיחה באה בעיקר בשביל עדכון מנועים (1.2TSI ו-1.6TDI CR) ותיבת הילוכים (DSG7) מול המתחרות.

 

התמונות מראות אך ורק את החלק הקידמי של הרכב.

אמורים להיות שינויים מורגשים יותר בתא הנוסעים וכמובן שגם שינויים קלילים בחלק האחורי.

 

עוד מספר ימים ונוכל לדעת/לראות מה השינויים באופן כללי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...