Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פנסי ערפל Polo 16V


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי Polo 16V ומותקנים ברכב פנסי עפרל.

הבעיה היא שאני לא יודע איך להפעיל את זה.

זה צריך להידלק ביחד עם אורות הרכב הרגילים?

 

או שמא צריך לחבר אותם? אם כן, איך?

 

תודה מראש.

פורסם

הלכתי לרכב לבדוק ואכן הם מקןריים ועובדים, תודה רבה לך.

 

יש לי 2 דרגות משיכה, האחת מפעילה את אורות הערפל והשנייה מפעילה אורות אדומים מאחורה.

למה מיועדים האורות האלו?

 

והם מותר לי לסוע אם אורות הערפל?

פורסם

כיום להרבה רכבים יש פנסי ערפל ואנשים נוסעים איתם בשביל היופי.

שוטרים שמים לב לזה או שכבר מעלימים עין?

פורסם

בוודאי שמותר לך לנסוע איתם, רק שתקבל דו"ח.

ועכשיו ברצינות, אסור !. זה שכולם נוסעים איתם לא אומר שמותר. זה מסנוור ומיועד לנסיעה בתנאי ראות לקויים וקשים כמו ערפל, או ערפל חזק :-P

HU : Pioneer Premier P510UB ;Amplifier Kenwood 240W RMS; Soundstream Ls692 6x9 Speakers + Comp' Image Dynamics CTX65(100RMS) ; Sub-woofer Pioneer 800Watt

×
×
  • תוכן חדש...