Jump to content

elad-edri

  • הודעות

    88
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי elad-edri

  1. מורל דוטק אוביישן. עולים בסביבות ה900 שקל
  2. אם המגבר שלך באמת מפיק 1500W ב1OHM לא נראה לי שתהיה בעיה לחבר את שני הסאבים במקביל
  3. יש לחבר שלי רוקפורד PRIME 50X4 דגם אחרון שיצא. מפיק איכות מעולה ועוצמה לא רעה בכלל
  4. כל עוד יש מגבר אני אישית לא ממליץ לשמוע ללא הנעת הרכב
  5. התשובה פשוטה. תשרוף את הרמקולים במוקדם או במאוחר. הבחור התכוון לחבר 4 רמקולים על 2 יציאות. דבר לא מקובל בעליל
  6. יש דבר שנקרא איכות
  7. קונים עוד מגבר או מחברים את הרמקולים לטוויטרים דרך קרוסאובר חיצוני
  8. עמית בוא אני יסביר לך משהו פשוט. ניקח לדוגמא שהרמקולים הקדמיים שלך מפיקים 70 וואט RMS והרמקולים האחוריים שלך מפיקים 90 וואט RMS אוקיי ? עד לפה ברור לנו שהאחוריים כביכול יותר חזקים. המגבר הפנימי שיש לך במערכת אני מבטיח לך לא מוציא יותר מ 15X4W RMS. כך שממסקנה זריזה אנחנו למדים שהרמקולים הקדמיים מקבלים 15W RMS וכנ"ל הרמקולים האחוריים מקבלים 15W RMS. כך שהעוצמה היא שווה ולכן בגלל שאתה לא משתמש במגבר זה לא משנה מי יותר חזק. כמו שציינו לפניי יש אפשרות במערכת לניתוב העוצמה קדמיים / אחוריים כך שתנתב אותה לפי רצונך . בהצלחה
  9. לבחור אין מגבר חבל על הקומפוננטים. קנה 6.5 אינצ' פשוטים אם אתה לא מתכוון להשקיע במגבר מה שחבל מאוד כי אתה לא יודע מה אתה מפסיד, אם היית יודע מן הסתם כבר היה לך מגבר באוטו. בהצלחה
  10. איזה מין שאלה מוזרה וחסרת תוכן העלת פה. לא ציינת איזה מערכת יש לך והאם היא תומכת USB. ובמידה ותומכת תקנה כבל מעריך USB צד אחד זכר צד אחד נקבה ותחבר דיסק און קי. מה הבעיה
  11. מתאים בהחלט. מפיק סאונד חביב ביותר בעוצמה של 60WX4. ויעבוד סבבה עם הסאב
  12. שום באס מורגש לא תקבל ללא מגבר זה בטוח שלא נדבר על סאב וופר. אני לא מבין למה אתה לא משקיע במגבר נחמד וסאב וופר 8 אינצ' קטן מידות. ואז תראה באמת מה שווים המורל טמפו שלך, שכן אתה לא מנצל רבע מהם כיום. נקודה למחשבה בהצלחה
  13. בוא אני ישמיע לך מורל HYBRID OVEATION בגודל 4אינצ' (רמקול של 2000 שקל) ותראה שלגודל אין משמעות בכלל
  14. קלריון על הכיפאק באמת סאונד מעולה. העיצוב שלהם מכוער מאוד לדעתי במיוחד זה של ה DXZ775. אני הייתי הולך איזה פיוניר נחמד בעיצוב חביב. הייתי ממליץ לך כמובן על ALPINE אבל זה בתקציב אחר
  15. יש לי את הרמקולים האלה באוטו. סאונד מעולה כמו שסאונדסטרים יודעים לתת. המחיר שוק שלהם 1000 שקל. אני קניתי אותם ב700. רמקול פצצה. מומלץ לא להיכנס איתו לדיסטורשן יותר מידי כי אני אישית פוצצתי קבל בטוויטר. בהצלחה!
  16. תוסיף עוד 200 שקל. ויש מבצע בחנות אוטו'ס בצ'ק פוסט(חיפה) על מגבר של רוקפורד דגם PRIME ב1200 במקום 1800. מוציא 50X4 ב 4אום ו 75X4 ב 2 אום. בריג'- 150RMS. מגבר מעולה ואיכותי מאוד. יש אותו לחבר שלי ברכב. דגמי 2010. בהצלחה
  17. שמעתי שיש אפשרות להוריד תצוגות לפיוניר ולהתקין דרך הUSB . אני גם אשמח לדעת איך מורידים יש לי פיוניר פרימייר P510
  18. אני אישית הייתי הולך על הפיוניר. לא חובב קלאריון בכלל. לגבי הסאונד לא יודע .חכה לתגובות
  19. תקציב נמוך. במחיר הזה אתה לא יכול לקנות כמעט כלום חוץ ממערכת שהיא לא מותג. תכפיל תתקציב וקח PIONEER סדרה 4,5
  20. הדוטק אוביישן מעולים. הייתי אמור לקנות האמת הייבריד אוביישן שזה כמה רמות מעל בסאונד אבל לא היה במלאי אז קניתי IMAGE
  21. הדגם שאתה מדבר עליו הוא 150 RMS. אז אולי כדאי שתבדוק שוב איזה סדרה יש לך. יש לחבר שלי סדרה גבוהה יותר משלי של IMAGE שעולה 3000 שקל עם טוויטרים מובנים בתוך הוופר. כנראה שזה מה שיש לך
  22. האמת שבינתיים אני עוד לא משקיע במגבר רציני. אני מגביר אותם עם הנוכחי שלי KENWOOD 4X60. הסאונד שלהם מעולה כמו כן גם הטוויטרים איכותיים ברמה זהה עם HERZ. ממליץ בחום. גם הסאבים שלהם לא פרייארים בכלל. המחיר שוק שלהם 1300 שקל לזוג קומפוננטים+קרוסים וטוויטרים(מגיע עם גרילים לוופרים)
  23. תודה רבה חבר'ה !!
  24. שתי מילים - CLIF DESIGN
  25. שלום. קניתי זוג קומפוננטים של IMAGE DYNAMICS דגם CTX65. הספק 100RMS. רציתי לדעת אם מישהו נתקל בהם ויש לו חוות דעת. לדעתי אחלה רמקולים, שומעים מצויין. אשמח לשמוע דעות נוספות. מורכבים בפולו 3 דלתות . בבנייה בתוך הדלת
×
×
  • תוכן חדש...