Jump to content

elad-edri

  • הודעות

    88
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי elad-edri

  1. נאמרו פה דברים נכונים מצידם של הגולשים המחמירים בתגובתם. אני חושב שהעלבת הילד שסה"כ רצה לשתף תמונה הינה מעשה מגעיל ביותר, מה שכן ימנע בעתיד (כרגיל) מאנשים אחרים להעלות תמונות מפחד שיעשו להם לינץ' אינטרנטי זהה. יש לציין : איני רואה במעשה הדריפט הקדמי מוצדק וחכם
  2. אני לא מאמין שהוא יכול להשתמש בבנד כזה זה יהיה מכוער ויבלוט מהשק. מה שאני מציע כי היה לי את אותה בעיה מציקה בפולו שלי שהחלפתי ידית. זה ללפף איזולירבנד סביב מוט ההילוכים. ברמה עד שתגיע למצב שבו הידית לא יוצאת. להבא תקנה ידית עם בורג אלן מובנה בפנים. בהצלחה
  3. בוודאי שמותר לך לנסוע איתם, רק שתקבל דו"ח. ועכשיו ברצינות, אסור !. זה שכולם נוסעים איתם לא אומר שמותר. זה מסנוור ומיועד לנסיעה בתנאי ראות לקויים וקשים כמו ערפל, או ערפל חזק
  4. שלום. יש לי קודן של פוינטר, כמו זה שנפוץ ברוב הרכבים כיום. רציתי לדעת כיצד אני משנה את הקוד מאחר והמקש של הספרה 3 נקרע והוא חיוני לקוד, זה קצת מציק. תודה מראש !!
  5. נכון אני סתם מתווכח, בגלל זה נכנסתי למחירון לוי יצחק לפני חצי שנה שהלכתי לראות כזה רכב בדיוק רק שבסוף קניתי שנת 97. להלן העתק מתוך מחירון לוי יצחק נכון להיום. דגם משנה שנת יצור נפח מנוע סוג מנוע תיבת הילוכים קטגוריה קוד דגם במחירון מחיר לפני שקלול 19981400 בנזיןידנית724071 17,000 16V 19971400 בנזיןידנית724071 14,500 16V 19991400 בנזיןידנית724071 21,000 16V 20001400 בנזיןידנית 724071 24,000 16V
  6. נראה לי שאתה מתבלבל. פעם אחרונה שהלכתי לראות כזה אוטו בדיוק באותו שנתון המחירון שלו היה 24K, אני בטוח שהוא לא עלה. שלי שנת 97 והמחירון 15K. האומנם נמכר סביבות 20K אבל לביטוח זה לא משנה. בכל אופן אני אישית רכב בשווי פחות מ 50,000 שווי לא הייתי מבטח מקיף. בהצלחה !
  7. כנראה שנתנו לך של הדגם 6N2 נסה את מזלך ב EBAY
  8. למה מה אתה עושה ביטוח מקיף ?
  9. פירוקיה (אני בספק)
  10. עכשיו הלך לחבר שלי הגיר בפולו 1600 ידנית, מה יהיה הסוף
  11. אני לא חושב שכדאי להתעסק עם זה, ולא נראה לי שמישהו יסכים להתעסק. שורה של לדים עולה לא יקר. חפש באיביי
  12. למכירה דוד פתוח של DRAGON במחיר מצחיק - 300 ש"ח. המחיר לא ניתן למיקוח. 0526561767.איזור הקריות. היה מורכב על פולו.
  13. יש נורות קסנון שלא מסנוורות ועליהם עיגול חרסינה שמובנה בתחילת הנורה ובכך מונע סינוור והפצת האור לאלף עזעזאל. בכל אופן צריך לכוון את הפנסים כלפי מטה כמה שאפשר
  14. זוג פסי לדים לקישוט. דבר קטן שמוסיף המון במיוחד בתאורת חשיכה וגם ביום. פסים גמישים עם אפשרות להתקנה בכל זוית, בכל פס 24 לדים חזקים מאוד. ואורכו של כל פס 24 ס"מ.. המחיר ל2 פסים. הרכבה עצמית באופן קל ופשוט.עמיד במים 100% תחפשו ביד 2, הכי זול מוכר ב150 שקל. מחיר מבוקש : 80 ש"ח תחפשו ביד 2. הכי זול דורש 150 שקל. 0526561767
  15. אתה לא צריך לציין שנה ודגם מנוע, מספיק שתגיד פג'ו 206 . זה לא מה שישפר לך את הרכב. ברמת העקרון זה מותרות כדי להשקיע ביופיו החיצוני של האוטו וזה מוסיף המון לדעתי. אל תקנה במקומות כמו אוטו דיפו וכאלה כי הדגמים אצלהם לא משהו. אם אתה מאיזור חיפה יש ממש דקה נסיעה מאוטו-דיפו בחוצות המפרץ 30 מטר אחרי מגה. חנות ג'אנטים של בחור בשם עיסא. יש לו שם ג'אנטים מכל הסוגים ומכל המינים במחירים אטרקטיביים . בהצלחה
  16. מוסך דרייב אין. החרושת 60. קרית ביאליק. עשיתי תאונה דומה , רק בלי הקטע של ההילוכים והקלאצ'. סידרו תאוטו כמו חדש
  17. מנוע צעדים יכול להיות.
  18. תיכנס למוסך מורשה תשלם ביוקר. לדעתי לך לחשמלאי שיבדוק לך תעניין בטוח תחסוך כסף
  19. ממש לא נראה לי שבוחן יכול להגיד על נורות לד או אנג'ל אייז שהם קסנון. ראית מגברים ? ראית חיווט ? אז שום קסנון ושום דבר. אם יעצרו אותך אי פעם משטרת תנועה, הבוחן יגיד לך תפתח בבקשה מכסה מנוע, יש לך קסנון, וכל עוד הוא לא מוצא שום מגברים וחיווט לא חוקי הוא לא יכול לתת לך שום קנס על קסנון
  20. אני מקווה שהעלות לא רצינית. תודה רבה !!
  21. לפעמים כאשר אני מנסה להכניס לרברס (מתחת לראשון) הידית עצמה לא נכנסת, או שאם אני עושה בכח זה נכנס לראשון. אני צריך לנסות פעמיים ,שלוש ואז זה נכנס. מזה יכול להיות ? מדובר בפולו שנת 97
  22. אני הדבקתי את הספויילר באוטו שלי בעזרת סיליקון שחור שמיועד להדבקת שמשות, חזק כמו ברזל, שפורפרת עלתה לי איזה 17 שקל נראה לי, תלך לכל חנות שזר תבקש סיליקון שחור חזק ויתנו לך, הספויילר לא יצא בחיים.
×
×
  • תוכן חדש...