כל פעם לאחר שאני מניע את האוטו, אני מדליק את הקסנון ואז הלוח שעונים (טורים,מהירות,חום מנוע,דלק) יורד עד למטה וחוזר באופן חד פעמי. האם זה מעיד על משהו לא כשורה ? כי ברמת העקרון אין לי בעיות חשמל כלשהם.
אם באמצע נסיעה נגיד שאני ב80 קמ"ש אני מדליק את הקסנון קורה אותו דבר , כל המחוונים יורדים למטה וחוזרים חזרה.
מעין כמו מכת חשמל כזאת. מישהו נתקל ?
האוטו. פולו 98