Jump to content

elad-edri

  • הודעות

    88
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי elad-edri

  1. החלפתי בפולו. עלה לי כולל עבודה 750 ש"ח לאחר הנחה. הם דרשו 800. הפלאנג' מים עצמו עלה 250 שקל. תוספת של מי קרור ,איזה באנד. ועבודה של איזה 350 שקל הגיעו אכשהו ל750 שקל בסופו של דבר.
  2. סביר להניח שנשרף המגבר. זה מה שקורה בד"כ. נדיר שנורות קסנון נשרפות אלא אם עבדו במשך כמה שנים. ובמקרה שלך זה לא המצב. אז תנסה להחליף בין המגברים. אני מאמין שתוכל לרכוש מגבר באיזור ה 200-250 שקלים לכל היותר
  3. מה קרה לכם עצר אותי שוטר עם סובארו STI 400HP....הוא אמר לי :-D:-D
  4. יש לי את אותה בעיה. נראה לי אני יבדוק גם תושבות. לפעמים בשחרור הילוך ראשון יש מעין מכה כזאת, בדוק זאת התושבת מנוע
  5. אני לא יודע איך עשו את זה בפולו 6N2 אבל בפולו 6N. מפרקים כיסוי ידית . אחריה מסתתרים 2 ברגים. מוציאים אותם. ואז כל הדלת נשלפת בקליקלים. כל הדלת תיקתקים.
  6. אני מתעסק הרבה עם קסנון אבל מה שקרה לך לא נתקלתי בו בעבר. לכן לצערי אין לי כרגע תשובה בשבילך. חכה לתגובות נוספות
  7. הגוון תלוי בנורה בלבד. העוצמה יכולה להיות קשורה במגבר במידה ומדובר במגבר 35W או מגבר 55W. יכול להיות שיש לך אולי תקלה באחת הנורות. או שההתקנה לא בוצעה כהלכה.
  8. כל פעם לאחר שאני מניע את האוטו, אני מדליק את הקסנון ואז הלוח שעונים (טורים,מהירות,חום מנוע,דלק) יורד עד למטה וחוזר באופן חד פעמי. האם זה מעיד על משהו לא כשורה ? כי ברמת העקרון אין לי בעיות חשמל כלשהם. אם באמצע נסיעה נגיד שאני ב80 קמ"ש אני מדליק את הקסנון קורה אותו דבר , כל המחוונים יורדים למטה וחוזרים חזרה. מעין כמו מכת חשמל כזאת. מישהו נתקל ? האוטו. פולו 98
  9. נשמע מצדיק. אני אישית לעולם לא חניתי ולא אחנה בחנייה של נכים בגלל התחשבות וכי יש לי גם שכן נכה. אם אין חניה מחפשים חניה
  10. מזה השטויות האלה , למה שישלם 200 שקל, שקל 1 הוא לא צריך לשלם. כל עוד החבילה כולל המשלוח לא עברה את הסכום של ה50 דולר. תארגן רק את האישור ואתה לא משלם שקל. אני אומר לך את זה מנסיון של שנים בהזמנות מח"ול ופיתולים עם המכס
  11. נשמע שטויות במיץ וים של עבודה קשה. לעבור על כל האוטו עם שפריצר ומגבת.. מי שמע על דבר כזה
  12. איזה קרבורטור ? ברכב שלך ישנה מערכת הזרקה !
×
×
  • תוכן חדש...