Jump to content

elad-edri

  • הודעות

    88
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי elad-edri

  1. הבאסה הרצינית כאשר הולכת המשאבה זה שאי אפשר לפתוח את הפקק של הדלק. כי הוא ננעל עם פין שנפתח עם פעולת המשאבה בלבד. ככה נתקעתי פעם בתחנת דלק עד שהצלחתי במאמץ רב לדחוף את הפין לאחור עם מברג
  2. תקנה משאבה משומשת במצב חדש ב EBAY. זה מה שאני עשיתי. עלה לי 236 שקל.
  3. היה לי את אותו הסיפור עם המערכת , ואגזוז שנקנה ביחד עם הרכב, פשוט מאוד הלכתי למכון אגזוזטים שילמתי מאה שקל, והחזרתי את הדוד המקורי שניתן לי עם הרכב שקניתי אותו. אתה יכול למצוא דוד מקורי בפירוקיות בזול. השקט הזה שווה הכל. בנסיעות לתלאביב הייתי יוצא מדעתי עם הרעש
  4. וואי איזה עצבים יש לי את אותה הבעיה בפולו שלי אל תקנה מהם מצערת ב2000 שקל בחיים. לך לפירוקיה תקנה ב400 שקל מקסימום משומשת
  5. טוב לדעת זה חדש לי
  6. מנוע מייבוא לא אמור לעלות יותר מ3500 שקל לדעתי.
  7. אם היית קצת קורא כמה תגובות לפני ולא קופץ ישר וזורק הודעה היית קורא מה שרשמתי. אתמול 10:19
  8. זוג צמיגים מתקרב ל 3000 ש"ח לעומת -1200-1500 ש"ח ברכב
  9. מה הקשר בין תחזוקה נכונה של הרכב לבין מזגן שמחמם אותך שקר לך. זה שטויות במיץ אחי. שהייתי צריך לעשות טיימינג עשיתי ישר, שהייתי צריך להחליף פלאנג' החלפתי, כנ"ל לגבי צירייה,אטם קרטר וכל בעיה מכנית. אני לא מזניח בכלל. רק כשיש דברים שנראים לי שוליים כמו מזגן חום אני מזניח. כיף לי להשקיע באוטו שלי בתוספות, וואלה אני לא יודע מה איתך או עם אחרים אני לא יסע באוטו מכוער עם צבע דהוי, ככה אני. ומצד שני יש אנשים שתן להם אוטו שנוסע לעבודה והביתה יגידו תודה. איש איש בדרכו ילך
  10. אני יסדר אותו איציק תוריד דאגה מליבך. לא , לא ולא ! חלק מהתוספות הם : בקליות שקופות מאחורה (לא כמו שיש לכולם) , בקליות איתות שקופות מקדימה גם בצד קטנות, וגם בפנס הראשי, ידיות כרום ניקל בפנים האוטו (לפתיחת הדלת) ,מערכת ,פסי לדים, קסנון , ספויילר , אנטנה דקורטיבית, ונטילים. ואם אני יגלה לכם את הכל אני יצטרך להרוג אותכם . העניין הוא שהשקעתי מהתוספת הקטנה ועד לתוספת הגדולה ולא שיפורים של אימפרזה
  11. זאת בדיוק הסיבה למה אמרתי להחליף מנוע, ולא לשפץ מנוע
  12. ללא ספק להחליף מנוע
  13. איציק נשמה המטרה לא היתה לחסוך כמה שקלים, פשוט הוא הפחיד אותי עם הסיפור שיכולה ללכת לי היחידה של המזגן כולה. אני מאחל לך שתשקיע באוטו שלך את התוספות ששמתי אצלי באוטו. יום נעים
  14. כמה עלה לך ?
  15. מה שאמרת לגבי בדיקת הצינורות זה מה שההוא במוסך דרעי עשה. אני יעשה שטיפה יום שישי הבא ויעדכן.
  16. זה לא קורה רק פעם אחת בתחילת נסיעה. גם לפעמים תוך כדי נסיעה אבל רק בפנייה ימינה במהירות נמוכה. אני יבדוק את הפלסטיקים.
  17. הייתי היום אצל דרעי מיזוג אויר ברחוב השיש,מפרץ חיפה. הוא אמר לי שהוא יכול לעשות שטיפה לצינורות ,יכול להיות שהם סתומים. המחיר הוא 190 לפני מע"מ. ושיש סיכון שבמהלך השטיפה תיהרס כל יחידת החום של המזגן. ואז יהיה צריך להחליף את כל היחידה. שאלתי אותו כמה זה עולה להחליף את כל היחידה,אז הוא אמר הרבה. אמרתי לו, אז מה אתה אומר בעצם שהשטיפה הזאת כרוכה בסיכון ? ואז הוא התחמק כזה ואמר כל מיני שטויות. בקיצר החלטתי שאני לא עושה אצלו את הבדיקה. ויותר מזה החלטתי לוותר לגמרי על תיקון המזגן על חום. גם ככה לי אישית זה לא מפריע , אלא רק לבנות שנוסעות איתי באוטו (שובניסט שכמוני). אז ויתרתי בכל אופן
  18. יש לי רעש של נקישה (דפיקה קלה) מידי פעם רק בעת פנייה ימינה במהירות נמוכה. יש לציין שהחלפתי צירייה ימנית לפני כ 3 חודש בערך כי היא נשברה באמצע נסיעה. מזה יכול להיות הרעש הזה ?
  19. אין לי אותו מחורף שעבר יש לי אותו רק חצי שנה. מדובר בפולו שנת 97 מנוע 1400 הייתי היום אצל דרעי מיזוג אויר במפרץ חיפה. הוא אמר לי תבוא נשטוף לך תצינורות לא יעלה הרבה כסף. אני ילך אליו מחר בתקווה לא לקבל מחיר שחיטה. כי פעם אחרונה שהייתי אצלו בקשר למזגן שלא עובד על קור. הוא נתן לי הצעת מחיר של 900 שקל אחרי הנחה בטענה שכל המערכת סתומה וצריך להחליף..לא נכנסתי לזה פשוט לא סידרתי.
  20. לאחרונה שאני מפעיל את המזגן על חום הוא לא מוציא חום , אלא אוויר פושר כזה. עד לפני שבועיים בערך זה היה עובד מעולה. מה יכולה להיות התקלה ? מדובר בפולו
  21. קסנון לא מקורי לא עובר טסט נקודה. כולה להחליף 2 נורות לפני הטסט לא נראה לי בעיה רצינית. בדיוק 10 דקות.
  22. לא שעשיתי את זה אי פעם. אבל לדעתי אם המידות מתאימות והיחידת מזגן נשלפת ולא מקובעת לא נראה לי שאמורה להיות בעיה. אבל חכה לתגובות ממומחים בתחום
  23. לדעתי זה בסדר גמור. בעליות של האוניברסיטה עליתי 60 במקומות מסויימים ובשאר הדרך 70-80 גג ואצלי יש 100 סוסים
  24. אני חושב שלא נעקצתי ומוסך רון נתן את התשובה
  25. יש לי גם את אותה הבעיה יש יציבות טורים בפולו... האם זה אומר שזה קשור למנוע צעדים .. ? כי אמרו לי שהמגבר טורים קשור רק למזגן , מקווה שאני לא טועה. אם אני לא טועה בפולו המנוע צעדים בא ביחד עם המצערת כחלק בלתי נפרד
×
×
  • תוכן חדש...