Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

המשפחה שלי רוצה לקנות רכב 5 מקומות שנת 2004 ומעלה.

התקציב עד 60k-70k .

אנחנו לא יודעים איזה רכב לבחור אבל יש כמה רכבים ששמנו לב אליהם (הרכבים כתובים למטה).

כל בעל ניסיון שניסה אחד מהרכבים יגיד לי:

איך הרכב:לקנות/לא לקנות+צריכת דלק+אהוב/לא אהוב בשוק הישראלי+סוחב בעליות עם/בלי מזגן+מרווח+אחזקה+אפשר למכור אותו בקלות בעתיד.

רוב הזמן הרכב נוסע מלא(5 נוסעים) ופעם ו2 בחודש נוסעים 6 ברכב,מה דעתכם ותשובותכם על השאלות שנזכרו למעלה?

הרכבים שנמשכנו אליהם הם:

1-פורד מונדאו

2-מאזדה 6 2.0 ליטר

3-סקודה אוקטביה 1.9 דיזל

4-טויוטה קורולה

5-הונדה סיוויק

6-מיצובישי לנסר

פורסם
שלום

 

המשפחה שלי רוצה לקנות רכב 5 מקומות שנת 2004 ומעלה.

התקציב עד 60k-70k .

אנחנו לא יודעים איזה רכב לבחור אבל יש כמה רכבים ששמנו לב אליהם (הרכבים כתובים למטה).

כל בעל ניסיון שניסה אחד מהרכבים יגיד לי:

איך הרכב:לקנות/לא לקנות+צריכת דלק+אהוב/לא אהוב בשוק הישראלי+סוחב בעליות עם/בלי מזגן+מרווח+אחזקה+אפשר למכור אותו בקלות בעתיד.

רוב הזמן הרכב נוסע מלא(5 נוסעים) ופעם ו2 בחודש נוסעים 6 ברכב,מה דעתכם ותשובותכם על השאלות שנזכרו למעלה?

הרכבים שנמשכנו אליהם הם:

1-פורד מונדאו

2-מאזדה 6 2.0 ליטר

3-סקודה אוקטביה 1.9 דיזל

4-טויוטה קורולה

5-הונדה סיוויק

6-מיצובישי לנסר

 

פורד מונדאו - לא ממליץ. רכב לא הכי אמין, ירידת ערך גבוהה.

 

מאזדה 6 - לא מכיר מספיק. נראה לי שהוא אולי בקטגוריה של המונדיאו אבל איך הסיווק והקורולה קשורות?

בכל מקרה מאזדה זה מותג אמין יחסית וגם שומר על ערכו. יחסית.

 

טויוטה קורולה - רכב אמין וטוב. פשוט אבל טוב.

 

הונדה סיווק - לא מכיר מספיק. נראה לי דומה באיכויות לקורולה. לא בטוח אבל.

 

מיצובישי לנסר - מכיר את הישנות. בעבר הוא נחשב לנחות יותר מההונדה והטויוטה

פורסם
פורד מונדאו - לא ממליץ. רכב לא הכי אמין, ירידת ערך גבוהה.

 

מאזדה 6 - לא מכיר מספיק. נראה לי שהוא אולי בקטגוריה של המונדיאו אבל איך הסיווק והקורולה קשורות?

בכל מקרה מאזדה זה מותג אמין יחסית וגם שומר על ערכו. יחסית.

 

טויוטה קורולה - רכב אמין וטוב. פשוט אבל טוב.

 

הונדה סיווק - לא מכיר מספיק. נראה לי דומה באיכויות לקורולה. לא בטוח אבל.

 

מיצובישי לנסר - מכיר את הישנות. בעבר הוא נחשב לנחות יותר מההונדה והטויוטה

 

אבל איך הסיווק והקורולה קשורות?

אינני דואג למנוע אלא רק לאיכות.

כי לא תמיד המנוע הגדול יהיה חזק וגם התקציב כולל את ההונדה והטויוטה.

פורסם
אבל איך הסיווק והקורולה קשורות?

אינני דואג למנוע אלא רק לאיכות.

כי לא תמיד המנוע הגדול יהיה חזק וגם התקציב כולל את ההונדה והטויוטה.

 

 

אם אתה דואג לאיכות, מה יותר יקר - יותר איכותי. אבל מניסיון - לא הייתי ממליץ על מונדיאו, בהקשר של אמינות

 

(להבדיל איכות מאמינות)

פורסם
אם אתה דואג לאיכות, מה יותר יקר - יותר איכותי. אבל מניסיון - לא הייתי ממליץ על מונדיאו, בהקשר של אמינות

 

(להבדיל איכות מאמינות)

אני לא אומר שרכבים 1.6 ליטר יהיו מועדפים וחזקים יותר מרכבי מנוע 2.0 ליטר.

אני אומר שגם יש רכבים 1.6 ליטר טובים וחסכוניים בדלק.

פורסם

איך אפשר להשוות בין משפחתית גדולה ("רכב מנהלים") כמו מאזדה 6 או מונדיאו למשפחטומטית רגילה, כמו הלאנסר או הקורולה? איך אפשר להשוות בין הסיביק לרכב דיזל?!

 

זה כמו שישאל לגבי קבוצת כדורגל, מי שחקן יותר טוב - השוער או החלוץ?!

 

ההשוואה היא אפוא בין מונדאו למאזדה 6 ובין הקורולה - הסיביק - הלאנסר.

לדעתי המונדאו הרבה יותר מפנקת מה-6 ומרגישה יותר איכותית. עניין האמינות איננו רלוונטי שכן לעולם לא תדע על איזה רכב נפלת - יכול שזו תהיה קורולה עם מלא בעיות (להבדיל מהתדמית שלה) או לחילופין סיטרואן אמינה (הוי הסטיגמות...).

 

בין המשפחתיות הרגילות - ללא ספק הונדה סיביק. זה פשוט רכב יותר טוב עם מנוע יותר טוב (אגב, כמדומני שלקורולה 2004 היה בשעתו בעיה עם המנוע והיה RECALL גדול, לא?! או שמא זה היה ב-2003?) אבל העלויות שלו גבוהות יותר.

הלאנסר מעט מאוחר.

פורסם
איך אפשר להשוות בין משפחתית גדולה ("רכב מנהלים") כמו מאזדה 6 או מונדיאו למשפחטומטית רגילה, כמו הלאנסר או הקורולה? איך אפשר להשוות בין הסיביק לרכב דיזל?!

 

זה כמו שישאל לגבי קבוצת כדורגל, מי שחקן יותר טוב - השוער או החלוץ?!

 

ההשוואה היא אפוא בין מונדאו למאזדה 6 ובין הקורולה - הסיביק - הלאנסר.

לדעתי המונדאו הרבה יותר מפנקת מה-6 ומרגישה יותר איכותית. עניין האמינות איננו רלוונטי שכן לעולם לא תדע על איזה רכב נפלת - יכול שזו תהיה קורולה עם מלא בעיות (להבדיל מהתדמית שלה) או לחילופין סיטרואן אמינה (הוי הסטיגמות...).

 

בין המשפחתיות הרגילות - ללא ספק הונדה סיביק. זה פשוט רכב יותר טוב עם מנוע יותר טוב (אגב, כמדומני שלקורולה 2004 היה בשעתו בעיה עם המנוע והיה RECALL גדול, לא?! או שמא זה היה ב-2003?) אבל העלויות שלו גבוהות יותר.

הלאנסר מעט מאוחר.

 

איך אפשר להשוות בין משפחתית גדולה ("רכב מנהלים") כמו מאזדה 6 או מונדיאו למשפחטומטית רגילה, כמו הלאנסר או הקורולה? איך אפשר להשוות בין הסיביק לרכב דיזל?!

 

זה כמו שישאל לגבי קבוצת כדורגל, מי שחקן יותר טוב - השוער או החלוץ?!

אני לא עושה השוואה, אני מבקש שתדברו על הרכבים והרכב שימצא חן בעיננו נקנה אותו למרות שכל הרכבים מעולים.

פורסם

כל הרכבים שהזכרת אינם מורשים להסיע 6 אנשים ואם אתה כן מתכוון להסיע, לידעתך אתה עובר על החוק,

חפש לך רכב שמורשה להסיע 6 אנשים.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
פורד מונדאו - לא ממליץ. רכב לא הכי אמין, ירידת ערך גבוהה.

 

מאזדה 6 - לא מכיר מספיק. נראה לי שהוא אולי בקטגוריה של המונדיאו אבל איך הסיווק והקורולה קשורות?

בכל מקרה מאזדה זה מותג אמין יחסית וגם שומר על ערכו. יחסית.

 

טויוטה קורולה - רכב אמין וטוב. פשוט אבל טוב.

 

הונדה סיווק - לא מכיר מספיק. נראה לי דומה באיכויות לקורולה. לא בטוח אבל.

 

מיצובישי לנסר - מכיר את הישנות. בעבר הוא נחשב לנחות יותר מההונדה והטויוטה

 

לא הבנתי, מאזדה - לא מכיר, הונדה - לא מכיר, מיצובישי - לא מכיר. למה הגבת אם ככה. כדי להגיד שאתה לא מכיר?

אגב, עוד משהו, גם את הפורד כנראה אתה לא מכיר (ואם כן אשמח לשמוע את נסיונך) אתה יכול להסביר בבקשה למה אתה לא ממליץ? מה הכוונה ב"לא אמין"? באילו בעיות נתקלת כבעלים של מונדאו?. לטעמי אחת מה"מנהלים" 2 ל' המוצלחות יותר בכל התחומים.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
כל הרכבים שהזכרת אינם מורשים להסיע 6 אנשים ואם אתה כן מתכוון להסיע, לידעתך אתה עובר על החוק,

חפש לך רכב שמורשה להסיע 6 אנשים.

יש לנו קאיה ג'ויס 2001 ואולי הרכב שפרסמתי בגללו הנושא יהיה רכב שני במשפחה.

פורסם

הונדה אקורד שנת 2004 אחלה אוטו יש לנו לאבא שלי..

אוטו מצוין אם אתה רוצה אנחנו מוכרים אותו יש לו 70 ק"מ

דגם אקסנסיב מנוע 2000

פורסם
לא הבנתי, מאזדה - לא מכיר, הונדה - לא מכיר, מיצובישי - לא מכיר. למה הגבת אם ככה. כדי להגיד שאתה לא מכיר?

אגב, עוד משהו, גם את הפורד כנראה אתה לא מכיר (ואם כן אשמח לשמוע את נסיונך) אתה יכול להסביר בבקשה למה אתה לא ממליץ? מה הכוונה ב"לא אמין"? באילו בעיות נתקלת כבעלים של מונדאו?. לטעמי אחת מה"מנהלים" 2 ל' המוצלחות יותר בכל התחומים.

 

 

אני מכיר את המונדיאו - זה מספיק לי בשביל שאגיב

 

אבא שלי רכש מונדיאו ב 2002. חוץ מירידת ערך עצבנית, הרכב ראה מוסך פעמיים 3 על כל מיני תקלות מעצבנות שלא היו אמורות להיות, בגיר ובנעילה המרכזית

 

הרכב עשה עד היום 100 אלף ק"מ שזה מעט לרכב כזה. כבר אחרי 50 אלף הוא התחיל עם הזיופים שהזכרתי קודם.

 

ואני חייב לציין שמתייחסים לרכב מאוד מאוד יפה. הוא מאוד שמור - גם באיך שנוהגים עליו וגם בטיפולים השוטפים ובבדיקה תקופתית של שמן ומים.

פורסם

רכב שראה מוסך פעמיים שלוש ב8 שנים הוא לא רכב אמין?!

אין רכב שאין בו תקלות, פשוט אין דבר כזה.

תקלה בנעילה המרכזית אגב.. זה לא ממש קשור לרכב עצמו אתה יודע, נעילה מרכזית היא מערכת חשמלית שאין שום הבדלי אמינות בין המערכות הללו כמעט בכל הרכבים.

בעיה בגיר אחת ל8 שנים זה לא נורא, כמובן שתלוי מה הבעיה, האם החליפו גיר? האם שיפצו? האם רק החליפו שמן גיר?

תהיה קצת יותר ספציפי בכוונתך ללא אמין ומה בדיוק עשיתם ב3 פעמים האלה במוסך.

 

נ.ב - הלוואי עלי להכנס רק 3 פעמים בשמונה שנים למוסך.

 

למפרסם השירשור, אכן פורד מונדיאו הוא רכב מומלץ, הין מבחינת אמינות והן מבחינת נוחות נסיעה.

אני ממהר לקראת המוות במהירות של שישים דקות לשעה

פורסם
הונדה אקורד שנת 2004 אחלה אוטו יש לנו לאבא שלי..

אוטו מצוין אם אתה רוצה אנחנו מוכרים אותו יש לו 70 ק"מ

דגם אקסנסיב מנוע 2000

גם זה רכב מצויין ואולי יותר חזק ממאזדה 6 והמונדאו אבל יש בני אדם שאומרים שדורש הרבה וגם הוצאות כספיות.

×
×
  • תוכן חדש...