Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב ושבת שלום לכולכם! בעקבות גל החגיגות עם חברים\משפחה שבאים וקרבים החלטתי לרכוש בקבוק וודקה.

אני מחפש משהו רמה מעל לסמירנוף\פינלנדיה אך במחיר שפוי יחסית(עד 200 שקל לבקבוק).

כמובן שבראש סדר העדיפויות עומד הGREY GOOSE האגדי,יש לו טעם מדהים וזה הוודקה הכי טובה ששתיתי עד היום אך הבעיה היא שהוא לא זול בכלל(אם כי שווה כול שקל שמבקשים עליו).

חשבתי לקנות לעצמי ולחוג מצומצם של אנשים מאוד קרובים אלי איתם אני אשתה את הגריי גוס ולשאר האירועים להסתפק במשהו טיפה יותר עממי.

שאלה היא מה כדאי? ראיתי כול מיני אבסולוטים באריזות פנסי שמנסי האם זה אותה וודקה בבקבוק יפה?

מה אתם ממליצים?

איך אני מבדיל בין וודקה מזוייפת לבין וודקה מקורית? אם אני קונה בחנות אלכוהל מתמחה(אבי בן) זה יכול להוות לי תעודת ביטוח שהוודקה שרכשתי הנה מקורית 100%?

בנוסף לכך מישהו אמר לי שכול ההבדל בטעם בין וודקה טובה(פינלנדיה\סמירנוף) לבין וודקה פרמיום הוא רק פסיכולוגי ובתכלס זה אותו נוזל ששמים בבקבוק הרבה יותר מעוצב ויפה. האם זה נכון? כש אני שתיתי את הגריי גוס נגנבתי ממנו לחלוטין ולא נראה לי שהבדל כול כך דרסטי יכול להיות נטו פסיכולוגי.

מודה לכם על העזרה!

נ.ב

למי שעוד לא טעם את הגריי גוס אני ממליץ בחום רב ביותר!! מדובר באחת הוודקות הטובות ביותר עשר רמות מעל פינלנדיה וכד'!

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

אני חושב ההבדל בין וודקה עממית קרי פינלנדיה ואבסולוט, לבין וודקה איכותית כמו גרי גוס הוא פשוט פחות טעם לוואי וזרימה חלקה יותר. באופן יחסי כך שלשים 200 שקל על וודקה לדעתי זה יותר מדי, ותוכל להסתפק בוודקות בחצי מהסכום כמו סטולי (לא הרגיל יש יותר טוב לא זוכר איזה) ורוסקי סטנדרט.

 

נקודה למחשבה

 

למה מערבבים וודקה עם רדבול/שאכוליות/תפוזים וויסקי שותים נקי?

פורסם
איך אני מבדיל בין וודקה מזוייפת לבין וודקה מקורית? אם אני קונה בחנות אלכוהל מתמחה(אבי בן) זה יכול להוות לי תעודת ביטוח שהוודקה שרכשתי הנה מקורית 100%?

בנוסף לכך מישהו אמר לי שכול ההבדל בטעם בין וודקה טובה(פינלנדיה\סמירנוף) לבין וודקה פרמיום הוא רק פסיכולוגי ובתכלס זה אותו נוזל ששמים בבקבוק הרבה יותר מעוצב ויפה. האם זה נכון? כש אני שתיתי את הגריי גוס נגנבתי ממנו לחלוטין ולא נראה לי שהבדל כול כך דרסטי יכול להיות נטו פסיכולוגי.

 

לגבי השאלה הראשונה - חנויות מכובדות לא יעזו בחיים למכור משהו מזויף.

אבי בן זו בהחלט רשת/חנות מכובדת, וממש לא היחידה

(רמז: האלכוהול בת"א זול יותר מאשר בירושלים, בפער של עשרות אחוזים:evil:)

 

לגבי השאלה הראשונה: כן ולא. החל מדרגת ניקיון מסוימת או מרף מסוים

אין שום הבדל. איפה הרף הזה בדיוק? שאלה מצוינת. מבחן עיוור (A-B blind test)

יכול לעזור לקבוע אותו. בכל מקרה, וודקות שעולות כמה מאות ש"ח לבקבוק זה קשקוש גמור,

המצאה שיווקית של השנים האחרונות.

אנשים מוכנים לשלם יותר (והמון) על אותו דבר בדיוק - קח לדוגמה את הסדרות המעוצבות של אבסולוט,

בדיוק אותה וודקה ב-100.0000 אחוזים, אבל עדיין מצליחים לגרום לאנשים

לקנות בדיוק את אותו מוצר במחיר גבוה יותר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

סטולי קריסטל, הוודקה הכי איכותית עם המחיר הכי הוגן (לדעתי כמובן).

איטלקיות שובבות שעושות בלאגן :lol:

Autobianchi Y10

Fiat Punto GT

פורסם
איך אני מבדיל בין וודקה מזוייפת לבין וודקה מקורית?

תכניס למקפיא: אם זה קופא - זה זיוף.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
RUSSIAN STUNDART

אם זה מה שהיה כתוב על הבקבוק, והחלטת שזה טוב, אני מתאר לעצמי שהרגלי השתיה שלך נעים בין אנטיפריז לסנו ג'אוול לימון.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לגבי השאלה הראשונה - חנויות מכובדות לא יעזו בחיים למכור משהו מזויף.

אבי בן זו בהחלט רשת/חנות מכובדת, וממש לא היחידה

(רמז: האלכוהול בת"א זול יותר מאשר בירושלים, בפער של עשרות אחוזים:evil:)

.

 

אוקי אני אבדוק את הנושא, על איזה חנויות ספציפיות באיזור ת"א אתה ממליץ?

יש עוד חנויות אלכוהל ממולצות בירושלים מלבד אבי בן?

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

בת"א יש את שר המשקאות

http://mashkaot.co.il/

ואת "משקאות נפתלי"

http://www.goodwines.co.il/

שתי החנויות נמצאות זו מול זו, מרחק 30 שניות הליכה מבלומפילד.

המבצעים כל הזמן משתנים, כך שכדאי לבדוק.

 

בירושלים יש גם את "המשמח" ברח' אגריפס ועוד חנות ששכחתי את שמה

קרוב לממתקי עמי חיים, גם באגריפס. עוד באותו רחוב - מעדני מאניה (MANIA).

המחירים באופן ממוצע גבוהים מאשר בת"א, אבל שוב, כדאי לבדוק מבצעים.

 

תן לי לחסוך לך חיפושים.

וודקה רגילה:

http://mashkaot.co.il/catalog.php?op=cat&id=509

http://www.goodwines.co.il/64147/%D7%95%D7%95

 

וודקה לפראיירים (סתאאאם):

http://mashkaot.co.il/catalog.php?op=cat&id=1802

http://www.goodwines.co.il/64147/%D7%95%D7%95%D7%93%D7%A7%D7%94-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%95%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%9D

 

למשל, ואך גוך ליטר ב-202. לך תמצא בי-ם...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
ואן גוך לסוגיו..

תפור עליך.

שיהיה אחלה שישי :)

 

אם ואן גוך אז ללכת על הדאבל אספרסו המוצלח.

 

הואן גוך הרגיל סביר ולא יותר מזה, הואן גוך ראסברי לא משהו.

 

לפותח השרשור,

 

אם אתה מחפש משהו שיהיה בטווח מחירים בין הפינלנדיה\אבסולוט לבין הגריי גוס, נסה את סטוליצ'ניה, עד כמה שאני זוכר היא פחות או יותר בטווח המחירים בין גריי גוס לאבסולוט והיא דווקא לא רעה בכלל.

 

ובלי שום קשר, אחרי הרבה זמן על וודקה,בעיקר וודקות איכותיות,השלב הבא זה מעבר לוויסקי....

 

צריך להתרגל לטעם של הוויסקי,אבל כשמתרגלים הוא פשוט יותר טוב מוודקה, הוא לא דופק את הראש,ובוויסקי האיכותי הוא גם זורם הרבה יותר חלק.

 

לפניי שבועיים ירדתי עם חברים על בקבוק מצויין של וויסקי שאני לא זוכר את שמו (מאוחר יותר ארשום את שמו), בשישי האחרון ירדנו על 2 בקבוקים,אחד של שיבס (הרגיל,12 שנה) שהוא די חזק והשני גלנפידך 15 שנה שהיה טוב.

 

אחרי 2 בקבוקי וויסקי (שתינו 6 גברברים) אף אחד לא נשפך,היה תענוג.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן תודה לך על התגובה העניינית ובאמת אני ועוד כמה חברים חשבנו לטעום משהו חדש וללכת על וויסקי.

שאלה היא אם קיים וויסקי איכותי פחות או יותר בטווח של עד 250 שקל?

האם יש משהו שאתה ממליץ להתחיל ממנו?

האם הJ.B זה נחשב טוב? שווה לנסות אותו?

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

×
×
  • תוכן חדש...