Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא סתם הוא הבלנד הנמכר בעולם.

הבאת את זה מהאתר של ג'וני או משהו כזה?

במקרה יצא לי לטעום אותו אתמול בעבודה לראשונה בחיי והוא בכלל אבל בכלל לא משהו.

 

 

אם הולכים על וויסקי ואתה רוצה להשתוות לוודקות של 150-200 שקל. אני מציע לך לעלות את התקציב ל300 ומעלה, ולהכנס לסינגל מאלטים או איריים מסדרות איכות (בלאק בוש, ג'יימסון גולד שאלה שניים שאני מאוד אוהב).

ב250 שקל אפשר למצוא בלנדדים סבירים, אמריקאים סבבה, וקנדים נחמדים. (כלומר ככל שאתה יותר ב"יוקרה" של המותג וארץ הייצור, אתה עולה באיכות)

 

*אני עובד בבר ולא יצא לי לקנות אלכוהול בחוץ יותר מידיי פעמים בחיים כי אני לא צרכן גדול של אלכוהול, אז המחירים שאני נותן הם השערה גסה שמקורה במחירים שבהם אנחנו קונים + כמה עשרות אחוזים

**מדובר על בקבוקי ליטר

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

ממש לא הבאתי את זה מהאתר של ג'וני, עדיין אין לי אחוזים אצלם.

חוץ מזה, השחור נותן תמורה מאד גבוה לכסף בתחום הטעם, החלקות והארומה.

אל תשכח שמי שלא רגיל לוויסקי, יהיה לו קשה להנות ממנו בפעמים הראשונות, במקרה כזה עדיף להתחיל עם אירי קל, ואח"כ לעבור למשהו משובח יותר.

שלא ישתמע מדבריי שאין אירים משובחים, הם פשט יותר קולעים לטעם הישראלי הממוצע שלא רגיל לאלכוהול בטעם חזק כסניגל סקוטי וכו'.

מתחדשת*

פורסם

250 זה לא רע. במונחים של דיוטי-פרי זה מאפשר לך לקנות דברים נהדרים.

בארץ?

 

ג'וני שחור - קלאסי.

איילה מיסט islay myst - מעושן עם טעם של יוד, מעין laphroaig לעניים.

בושמילס רגיל או בלאק בוש.

whyte & mackay - רגיל או 12 שנה, שניהם ייכנסו לתקציב - מתקתק ונעים, שונה מהשאר ברשימה.

גלנפידין 12 - אני אוהב באופן אישי, יש כאלה שלא, לא הייתי מתחיל אתו.

 

יש עוד מומלצים ברמת המחיר הזאת שלא טעמתי,

יש ויסקי טובים יותר, למרבה הצער הם עולים הרבה יותר, בוודאי בארץ.

 

(JB זוועה, לטעמי)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

המלצה לוודקה מעולה:

 

קטל 1 וודקה פרימיום הולנדית, עולה בסביבות ה150 שקל.

 

אבל באמת שאין כמו הגריי-גוס כמובן נקי ולא מדולל.

מישהו טעם את הגריי-גוס וניל ?

 

עוד המלצות יותר זולה (פחות מ100שקל)

רוסקי סטנדרט פלטיניום + גולד

חייב לציין שהאימפריה מעולה אבל מאוד יקרה וגם אין אותה בארץ..

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
רוסקי סטנדרט פלטיניום + גולד

 

+1 גם אני ממליץ לא יאמן שוודקה כלכך זולה יכולה להיות כלכך טובה

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם
אם ואן גוך אז ללכת על הדאבל אספרסו המוצלח.

 

 

+1.

טעמתי אותו בפעם הראשונה לפני כשבועיים ואפילו אני, שלא חובב וודקות גדול, נדלקתי.

בהחלט מיוחד.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

×
×
  • תוכן חדש...