Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא הריב על החניה,מצידי שיחנה אצלי ואני יחנה אצלו,וגם לא אכפת לי לנסוע עוד 20 מטר ולחנות קצת יותר רחוק מהבית,אבל הוא פאקינג שרט את כל הכנף הימנית בגלל שאנחנו חנינו אצלו! ומילא היה חונה בצורה נורמלית,אבל הוא חסם בהפגנתיות את הכניסה של החניה השמאלית שלנו. אם האירוע היום לא היה נגמר בשריטה,בכלל לא הייתי חושב על לעשות משהו - אבל זה כבר עבר כל גבול!

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמה חברים, חליפות שחורות ומסכות סקי, רוביי פיינטבול ויד חופשית יכולים לפתור לך את הבעיה יופי יופי. אה כן, וגם שיחכו שהוא יצא, בשביל למקסם את הפאן, ובכל מקרה אם הוא ישאל שלאות, תגיד לו ש:shock: ו :roll: ואולי אפילו :twisted: וטיפ טיפה :lol:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אם אין לך זמן לבזבז על מצלמות והמתנה לשכן שיבצע משהו פלילי,תמיד אפשר לשכור חוקר פרטי(אני מניח שהעלויות של חוקר יהיו שוות ערך לקניית מצלמות וכל העסק).אני חושב שתמונות או וידאו שיפלילו את השכן במעשים ונדליסטים יהיו הפיתרון החכם ביותר לעשות ,בד"כ לקח שעובר דרך כיס של אדם הוא הלקח שנלמד הכי טוב והכי מהר.

פורסם

הוא על כדורים?

נו, אז כל שנותר לך לעשות זה פשוט להתקשר לפסיכיאטר המחוזי ולדווח על אדם לוקה בנפשו שעדיין מחזיק ברישיון נהיגה.

זה כנראה יהיה הפתרון הנקי, היעיל, השקט ומהיר ביותר לבעיה שלך.

חזור לעדכן אותנו בתוצאות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
כמה חברים, חליפות שחורות ומסכות סקי, רוביי פיינטבול ויד חופשית יכולים לפתור לך את הבעיה

לקחת כמה חברים עם מסכות ליצן ותחתוני בוקסר, לחכות לו במקום שקט ומבודד, ואז לעמוד מסביבו במעגל ולשיר שירי ארץ ישראל. לא לנקוט באלימות, אבל גם לא לתת לו לעזוב. אם לא קולט את הרמז, לחזור על הפעולה רק עם תחפושות טלטאביז ודילדואים זוהרים ביד. אם עדיין לא קולט, למצוא מישהו שדומה ליובל המבולבל, ושידקלם לו קטעים מהקלטת*.

גם אם הוא לא יבין, זה יכול להכניס אותו למחלקה סגורה לפרקי זמן ממושכים. אה, ולשלול לו את רישיון הנהיגה.

 

 

 

 

* Fat Bastard אינו אחראי על נזק מוחי ופיזי, וגם נזק לרכוש שיכולים להיגרם עקב צפיה בקלטת הנ"ל. בכלל, כל הנעשה, נעשה על אחריותו של המבצע.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
הוא על כדורים?

נו, אז כל שנותר לך לעשות זה פשוט להתקשר לפסיכיאטר המחוזי ולדווח על אדם לוקה בנפשו שעדיין מחזיק ברישיון נהיגה.

זה כנראה יהיה הפתרון הנקי, היעיל, השקט ומהיר ביותר לבעיה שלך.

חזור לעדכן אותנו בתוצאות.

אתה קצת נאיבי .

יש לך מושג איזה כדורים הבן אדם אוכל ? לא !

יש לך מושג כמה אנשים במדינה הזו אוכלים כדורים מסוגים שונים בעזרת מרשמים מרופאים ועדיין מחזיקים רשיון נהיגה ונוהגים ברכב ?

אני מניח שלא - אבל אתה בוודאי נתקל בחולי הנפש הללו בכבישים לא מעט .

יש לך מושג כמה פסיכים של ממש מחזיקים ברשיון לנשק ונושאים על גופם אקדח צמוד ?

 

לשמחתי אני לא משתייך לאף אחת מהקבוצות של לוקחי הכדורים , ולצערי אני מודע למצב הבעייתי של לוקים בנפשם הנוהגים בכבישי ישראל .

א . כי אי אפשר לפספס אותם בכבישים - טוב נו אולי רק שוטרים יכולים לפספס אותם .

ב . פורסמו לא מעט כתבות ומחקרים בנושא זה , ומסתבר שציבור עצום במדינה משתמש בכדורים כאלה ואחרים על בסיס קבוע .

 

רופאים במדינה כנראה לא מחוייבים לתת דין וחשבון ולדווח למשרד הבריאות ומשרד התחבורה , על פציינטים שלהם שנזקקים למרשמים רפואיים 'בעיתיים' על בסיס קבוע .

מצער מפחיד ומסוכן .

פורסם

אולי באמת אני נאיבי.

מצד שני, לא כל אותם נוטלי כדורים הם אנשים מסוכנים לעצמם ו/או לסביבתם. במקרה זה, דווקא נראה שהבנאדם כן סובל מבעיה כלשהי (בעצם, יתכן והוא נהנה ממנה, ורק הסובבים אותו הם אלה שסובלים).

כמה כבר אפשר להפסיד על שיחת טלפון לפסיכיאטר - פעימת מונה? שווה את ההשקעה.

מקסימום אני אהיה מוכן לממן את חמש האגורות שפותח השרשור יפסיד מכך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תשיג חבר עם סופה או סיקס.

עם טמבון ברזל של כמה מילימטרים טובים.

שיכניס לראשון, יסע ליד הרכב שלו ויעשה לו תעלה נחמדה בתוך 2 דלתות הצד.

לא חוקי בעליל, אבל אם אחרי זה הוא לא יפסיק לי נגמרו הרעיונות!

GS300.

פורסם
הוא על כדורים?

נו, אז כל שנותר לך לעשות זה פשוט להתקשר לפסיכיאטר המחוזי ולדווח על אדם לוקה בנפשו...

זה כנראה יהיה הפתרון הנקי, היעיל, השקט ומהיר ביותר לבעיה שלך.

חזור לעדכן אותנו בתוצאות.

 

תאכלס +1... יחד עם זאת, ולמרות שמה שהוא עושה מרגיז, צעד שכזה דופק את הבנאדם (לטעמי) מעבר למה שמגיע לו.

פורסם

עדכון: אמא שלי התקשרה לאשתו ודיברה איתה,לפי מה שהיא אמרה היא (אשתו) בקשה ממנו את המפתחות להזיז את הרכב והוא לא הביא לה ואמר שהוא ילך להזיז אותו לבד,יצא "להזיז" אותו וחזר אחרי דקה :roll: אם הייתי יודע שהיא הולכת להתקשר אליה הייתי אומר לה להקליט את השיחה,אבל עכשיו זה מאוחר מידי. בכ"א את הרכב הוא לא הזיז עד היום,אז אמא שלי התקשרה למשטרה וספרה להם את הפרטים,ואמרו לה שהם יטפלו בזה ושעלינו להגיש תלונה. ואכן,הוא הזיז את הרכב אחרי השיחה.

אמא שלי גם ספרה לי עוד פרט מעצבן על אחת הפעמים שהוא חנה מולנו - היא בקשה ממנו להזיז את הרכב אחרי שחזרה מקניות (ביום חמישי),והוא ענה לה שהוא לא מתכוון להזיז את הרכב עד יום ראשון. בהחלט אידיוט :roll:

הפתרון עם הפסיכיאטר - אהבתי :twisted: שווה לנסות :lol: רק שאז לא יתחיל להחנות לנו את האופניים שלו מול הבית :shock:

מה שבטוח,לא נוותר להם עד שישלמו את מלוא הסכום לתיקון השריטה (מה שידרוש כנראה צביעה לכל הרכב). בערב אעלה תמונה של השריטה...

פורסם

קשה לי להאמין שהוא ישלם על תיקון השריטה ללא הוכחה כלשהי.

בכל אופן אם הדבר ימשיך, תוכל לקחת כדור ברזל קטן ולזרוק אותו לתוך צינור המפלט שלו. הרעש שהכדור יעשה בטוח יגרום לו לחשוב שוב פעם על לחנות שם או לא (כדי להוציא אותו צריך להרים את הרכב על ליפט, להוריד את הדוד ולהוציא את הכדור/ להחליף דוד).

פתרון נחמד שסיפרו לי לפני כמה שנים.

פורסם

ובכל זאת למרות כל עצות אחיתופל שקיבלת כאן , מציע לך לא לפעול באלימות כלפיו או כלפי הרכב שלו .

במלחמות מהסוג הזה אתה יודע אולי איך זה מתחיל אבל לעולם אתה לא יודע איך זה יסתיים !

הבן אדם כנראה דפוק ואני מציע שתפנה ( אתה ) אליו דבר איתו ( אם אתה בענין תקליט את השיחה גם כן ) ונסה להבין מה הסיבה שהוא מתנהג כך .

תתפלא אבל יכול להיות שהתשובה שתקבל תיראה לך פתאום הגיונית , אם רק תנסה לראות גם צדדים אחרים של הענין .

 

 

לפעמים אנחנו חוטאים במחשבה שאנחנו מבינים ב 100% איך הצד השני חושב ומרגיש , ואם אנחנו טיפה טורחים לבדוק , אנחנו גם מגלים להפתעתינו שטעינו .

 

גם אני גר ביישוב עם בתים צמודי קרקע חניות פרטיות וחניות בכביש מול הבית - הרכב שלי בחניה הפרטית ושל אשתי חונה לרוב מול השער על הכביש .

קורה לא מעט פעמים שאורחים מזדמנים חונים מול השער למרות שיש חניה בשפע ברחוב , בהתחלה זה היה מקומם אבל הבנתי שאף אחד לא עושה זאת בכוונה להכעיס ואני יוצא מתוך הנחה שהחניה על הכביש מול השער לא פרטית שלי ואין סיבה לכעס .

בנוסף , שכן שעבר לגור כאן בשכירות באחד הבתים ממול לא מזמן התחיל להחנות את המיניוואן שלו בצד שלי במקום בצד שלו .

בהתחלה זה לא ממש הפריע עד שראיתי שהבן אדם לא רק שחונה מול השער שלי אלא גם תופס בחוצפתו שתי מקומות חניה - חונה על העוקם ולא במקום המצויר בכביש .

דף A4 וטוש שחור יצרו שילוב בכתב של פניה אליו בצורה ברורה חביבה אבל החלטית שאין לו כל סיבה להחנות את המיניוואן שלו בצורה כזו ובצד שלנו למרות שיש שפע חניה בצד הכביש שבו הוא גר .

 

הדף הוצמד לשמשת הרכב שלו ומאז הוא די מקפיד על זה .

פורסם

אני בדיוק באותו מצב כמוך , רק אצלי המצב התדרדר יותר.

יש לי בית פרטי אבל יש לי כניסה משותפת עם שכן נוסף וחנייה אחת לי ואחת לו שמה שהפריד בינהם זה מדרגות , בין השכן אלינו יש קירבה משפחתית מסויימת , לפני שנה החלטנו במשותף להכניס פנימה את המדרגות שהיו בין שני החניות כדי שתיהיה חנייה רחבה ונוחה יותר.

 

כמה חודשים אח"כ הילד של השכן הוציא רישיון לקטנוע ופתאום אני מוצא בצד של החנייה שלו 3 קטנועים (שניים של אותו ילד , ואחד שהוא שומר לחבר שלו בחנייה) , כל עוד זה היה בפינה מהצד של הרכב שלו לא היתה לי בעיה , העניין התחיל כשהוא התחיל להיכנס ולצאת בין הרכב שלי לרכב שלו ועם הזמן ראיתי מעיכות על הכנף מהצד שהוא עובר בו עם הקטנוע , בגלל שזה משפחה לא עשיתי יותר מידי הלכתי אני ואבא שלי לדבר עם האבא של הילד ביפה בבקשה שלא יעבור בין הרכבים עם הקטנוע , שלא יחנה אותו בין הרכבים , ושאני לא ימצא קטנועים של חברים שלו חונים בין שני הרכבים , יש לו חנייה מספיק גדולה שלא ישים אותם במעבר.

אני מדבר , ושלושה חודשים הבנאדם זורק זין , אחרי 3 חודשים שלא מתייחסים כבר לא התייחסתי לקטע המשפחתי , כל פעם שראיתי חבר שלו חונה קטנוע הזזתי לו את הקטנוע לצד השני וכמה פעמים גם תפסתי איתם דיבור והסברתי להם מה אני רוצה.

כנראה ששכל זה לא הצד החזק אצל שכנים שלי , יום אחד אנחנו חוזרים כל המשפחה מאירוע משפחתי באמצע הלילה , הורים שלי ואחותי הלכו לכיוון הבית בזמן שאני מחנה ופתאום אותו ילד מגיע עפ החבר שלו ברייס מטורף לכיוון המעבר בין שני הרכבים , בשנייה שהם ראו אותי הם חתכו הצידה, באותו רגע כבר העצבים עלו לי ולקחתי את אותו ילד ואמרתי לו שפעם הבאה שאני רואה אותו מגיע ככה או מחנה לי את הקטנוע כשהוא נשען על הרכב שלי (יום לפני אני חוזר מבילוי שיצאתי ללא הרכב וכשאני מגיע אני רואה את הקטנוע שלו נשען לי על הרכב) אני מעיר אותו גם אם זה 4 בבוקר עם פצצה לפנים .

מסתבר שאבא שלו היה בחוץ והתחיל לקלל אותי ולאיים עליי (הבנאדם בן 60 , אני בן 20 ובוא נגיד ככה נמצא בכושר מצויין) , החזרתי לו קצת כמה מילים, שנייה לפני שקפצתי עליו אבא שלי הגיע והזיז אותי .

כמה ימים אח"כ אבא שלי ישב איתו וסגר את העניינים והעניין עם האופנועים נרגע בנתיים.

 

לפני פחות משנה קניתי מקרן ובגלל שיש לי גינה עם מקום גדול ומתאים החלטתי להתקין אותו בחוץ מתחת לפרגולה , קניתי מערכת פשוטה ואת הרמקולים אני משאיר בחוץ והשליטה על הכל מתוך הבית , חיברתי בנוסף גם ממיר של הוט וגם הוא נמצא בתוך הבית.

בחוץ יש רק רמקולים ושאני משתמש בזה אני פשוט מוציא את המקרן , מרכיב אותו על הסטנד שלו ורואה טלוויזיה/סרטים/פלייסטיישן , יוצא לי הרבה לשבת עם חברים בחוץ לראות כדורגל או לשחק בסוני , כנראה אותו שכן חיפש דרך לפגוע בי ויום שישי אני מגלה שהכבל של ה-DVD , הכבל וידאו של הממיר וכבלים של שני רמקולים חתוכים , חיתוך שנעשה ע"י קטר.

כדי להגיע לכבלים צריך סולם (אני 1.85 כמעט ועליתי על הכיסאות שיש לי בגינה ולא הגעתי), סולם 3 שלבים נמצא במקום מוחבא בפינה שרק אותו שכן שייצא לי להלוות לו בימים הטובים את הסולם יודע על קיומו , הכל מוסווה כך שאף בנאדם לא יכול לדעת שיש משהו אלא אם כן הוא מכיר , כל החצים מובילים אליו ולבן שלו.

ברגע שראיתי את זה לא הייתי רחוק מללכת ולשלוח אותו ואת הילד שלו לכמה חודשים טובים בבית חולים .

בסוף אבא שלי החליט ללכת למשטרה גם על הפגיעה ברכב וגם על הפגיעה בכבלים.

מעבר לזה יש לו בנייה רצינית בבית שהיא לא חוקית וגם עסק שפועל כבר הרבה שנים אבל אם אני מתלונן סוגרים לו את זה ורק באישור של כל הרחוב הוא יוכל לקבל רישיון עסק, וכבר בדקתי את העניין ואם אני מתלונן תוך כמה שעות הפקחים אצלו .

מהיכרות עם הילד שלו וחברים של הילד אני יודע שברגע שהם יכנסו לחקירה הם יתחילו לדבר , אני מחכה לראות מה יקרה ואז אני יחליט על המשך המהלכים.

יש לי עוד כמה קלפים , כולל עסק שיש לו בבית שאם אני מתלונן בעירייה תוך כמה שעות סוגרים לו אותו , אבל אז אני משאיר לבריריה אחרונה בנתיים.

פורסם

לפחות לך יש כמה קלפי מיקוח,לנו אין כלום ושום דבר :? בכ"מ מאחל לך שהבעיה תפתר,וככל הנראה עם כל האמצעים שיש לך היא באמת תפתר:-)

 

הבן אדם כנראה דפוק ואני מציע שתפנה ( אתה ) אליו דבר איתו ( אם אתה בענין תקליט את השיחה גם כן ) ונסה להבין מה הסיבה שהוא מתנהג כך .

תתפלא אבל יכול להיות שהתשובה שתקבל תיראה לך פתאום הגיונית , אם רק תנסה לראות גם צדדים אחרים של הענין .

 

 

לפעמים אנחנו חוטאים במחשבה שאנחנו מבינים ב 100% איך הצד השני חושב ומרגיש , ואם אנחנו טיפה טורחים לבדוק , אנחנו גם מגלים להפתעתינו שטעינו .

הבעיה שאמי כבר הלכה לדבר איתו,פעמיים,ובשני הפעמים הוא פשוט התחיל לצעוק ושם ז*ן מוחלט על מה שאמרה לו. רבאק,אמא שלי חזרה עם רכב עמוס קניות שצריך להחנות קרוב לבית,הלכה לבקש ממנו יפה שלפחות יזיז את הרכב כך שתוכל לחנות בלי לחסום את השכנים,ומה היתה התגובה שלו? "אני לא מזיז את האוטו עד יום ראשון".


×
×
  • תוכן חדש...