Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפחות לך יש כמה קלפי מיקוח,לנו אין כלום ושום דבר :? בכ"מ מאחל לך שהבעיה תפתר,וככל הנראה עם כל האמצעים שיש לך הוא באמת ייפתר:-)

 

 

הבעיה שאמי כבר הלכה לדבר איתו,פעמיים,ובשני הפעמים הוא פשוט התחיל לצעוק ושם ז*ן מוחלט על מה שאמרה לו. רבאק,אמא שלי חזרה עם רכב עמוס קניות שצריך להחנות קרוב לבית,הלכה לבקש ממנו יפה שלפחות יזיז את הרכב כך שתוכל לחנות בלי לחסום את השכנים,ומה היתה התגובה שלו? "אני לא מזיז את האוטו עד יום ראשון".

 

 

תגיד ...אתה אשכנזי ?

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תחסום לו את האוטו ושהוא ירצה לצאת תן לו לחפש אותך.

 

מסכים. "תשרוף את הספינה". תראה לו שאתה יותר דפוק בראש ממנו. אם זה לחסום אותו, אם זה להביא רכבים של חברים שיחסמו אותו עד כדיי נשיקה בכל צד, אם זה בלילה להרים את האוטו על בלוקים, אם זה להקים פתאום מחסום פתאומי סביב האוטו עם שרשראות וברזלים.

הרעיונות לא חסרים, אם היית נותן תמונות של האיזור הייתי נותן לך עוד הרבה.

 

שים לב שאתה כמובן מסתכן בזה שהבן אדם הוא באמת יותר דפוק ממך, ואתה תקבל עוד קצת שריטות. אבל זה סיכון שאני עצמי הייתי מוכן לקחת.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

רק שתדעו חוקית שאסור גם לחסום אדם שמחנה לכם בתוך החניה הפרטית ובעצם משיג גבול. במקרה כזה האדם החוסם שחסמתם כדי ללמד לקח יכול בעצמו להגיש נגדכם תלונה על חסימה וכ"ו.

 

ולפני שהולכים לעשות לו דברים לרכב, כדאי מאוד לבדוק שהוא לא התקין איזו מצלמה שמתעדת את הנקמה שלכם.

 

כל עוד הוא לא חוסם חניה פרטית שלכם או חונה בתוכה, אין מה לעשות נגדו בשום צורה.

 

 

היום במקרה היתי אצל סבא שלי ויש שם מצוקת חניה וזה הגיע למצב שדיירים מבניינים אחרים מחנים אצלו בחניה בבניין ונאמר לו שכל עוד החניה לא בטבו מותר לכל עם ישראל להחנות לו בתוך הבניין. לא יודע אם זה נכון אבל זה מה שעורכת דין מהבניין ליד אמרה לו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

 

הבעיה שאמי כבר הלכה לדבר איתו,פעמיים,ובשני הפעמים הוא פשוט התחיל לצעוק ושם ז*ן מוחלט על מה שאמרה לו. רבאק,אמא שלי חזרה עם רכב עמוס קניות שצריך להחנות קרוב לבית,הלכה לבקש ממנו יפה שלפחות יזיז את הרכב כך שתוכל לחנות בלי לחסום את השכנים,ומה היתה התגובה שלו? "אני לא מזיז את האוטו עד יום ראשון".

 

הכעס הוא יועץ רע.

אני לא יודע באיזה טון דיברתם איתו ויתכן שהתקיפות שבה (ככול הנראה) פניתם אליו יצרה תוצאה הפוכה מהמצופה.

 

לדעתי זה הזמן להיות "קטן" וחכם ולא להיות "גיבור" וטיפש.

תמתינו יום יומיים, תן לאמא שלך להזמין את אישתו של השכן לשיחת פיוס על כוס קפה, שאמא תנסה להבין את המניעים שלו (יש לו סיבה, זה לא סתם).

נשים מסוגלות להשיג שלום הרבה יותר טוב מגברים.

 

נסה את הדרך הזו.

פורסם
הוא על כדורים?

נו, אז כל שנותר לך לעשות זה פשוט להתקשר לפסיכיאטר המחוזי ולדווח על אדם לוקה בנפשו שעדיין מחזיק ברישיון נהיגה.

זה כנראה יהיה הפתרון הנקי, היעיל, השקט ומהיר ביותר לבעיה שלך.

חזור לעדכן אותנו בתוצאות.

 

 

אלעד, אין לך מושג על מה אתה מדבר.

 

לא כל אדם לוקה בנפשו לא יכול לנהוג, ולמעשה רובם יכולים.

 

והפסיכיאטר המחוזי לא יעשה כלום בענין.

 

צביקי

פורסם
הכעס הוא יועץ רע.

אני לא יודע באיזה טון דיברתם איתו ויתכן שהתקיפות שבה (ככול הנראה) פניתם אליו יצרה תוצאה הפוכה מהמצופה.

 

לדעתי זה הזמן להיות "קטן" וחכם ולא להיות "גיבור" וטיפש.

תמתינו יום יומיים, תן לאמא שלך להזמין את אישתו של השכן לשיחת פיוס על כוס קפה, שאמא תנסה להבין את המניעים שלו (יש לו סיבה, זה לא סתם).

נשים מסוגלות להשיג שלום הרבה יותר טוב מגברים.

 

נסה את הדרך הזו.

אמא שלי הלכה אליו בהכי יפה שיש,והוא התפרץ עליה בלי סיבה (פעמיים).

בינתיים העסק נרגע (חוץ מהשריטה המאוד מחמיאה על כל כנף ימין :roll:),ואמא שלי תלך להגיש תלונה ביום ראשון (אני בספק אם יעשו עם זה משהו :?).

פורסם
אמא שלי הלכה אליו בהכי יפה שיש,והוא התפרץ עליה בלי סיבה (פעמיים).

 

אמא שלך צריכה (לדעתי) לדבר עם אשתו ולא איתו וזה עוד לפני שמגישים תלונה במשטרה.

תתפלא מה נשים מסוגלות להשיג.

פורסם
היום במקרה היתי אצל סבא שלי ויש שם מצוקת חניה וזה הגיע למצב שדיירים מבניינים אחרים מחנים אצלו בחניה בבניין ונאמר לו שכל עוד החניה לא בטבו מותר לכל עם ישראל להחנות לו בתוך הבניין. לא יודע אם זה נכון אבל זה מה שעורכת דין מהבניין ליד אמרה לו.

 

באיזו מכללה היא למדה? ;-)

שטות מוחטלת. החניה המשותפת של כל בניין (בהנחה שזה בתוך הבנין לא ברחוב) היא רכוש משותף של דיירי הבניין. לא של דיירי הרחוב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אמא שלך צריכה (לדעתי) לדבר עם אשתו ולא איתו וזה עוד לפני שמגישים תלונה במשטרה.

תתפלא מה נשים מסוגלות להשיג.

היא דיברה איתה כבר פעמיים,אשתו ממש לא שותפה לדווקא שהוא עושה לנו,אבל איך שזה משתמע אין לה מה לעשות כי הוא כנראה עדי כדי כך פסיכי שהוא מתחיל לצעוק גם עליה :? יום אחרי שזה קרה אמא שלי דיברה איתה והיא אמרה (אשתו) שהיא בקשה ממנו את המפתחות להזיז את הרכב והוא לא נתן לה,אז מה עוד אפשר לעשות :?

פורסם

זה נושא מורכב .

 

לפעמים העיריה לוקחת אחריות גם על מגרשי חניה פרטיים משותפים ,

במצב שהחניה משותפת למספר בנינים , ומספר החניות קטן ממספר הדירות ,

 

יש בעיית ועד מרכזי אחד ( לכל בניין יש את הועד שלו )

אין פיקוח מלא ,ואחריות משפטית אחת , ניקיון וסימון החניה .

 

 

יש אפשרות לקבל שוב אחריות על מגרש החנייה , בתנאי שיהיה ועד מרכזי , ביטוח , ניקיון , ושער חשמלי .

( במצב זה - הפיתרון הטוב , הוא חברת אחזקה משותפת לכל מתחם המגורים )

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
באיזו מכללה היא למדה? ;-)

שטות מוחטלת. החניה המשותפת של כל בניין (בהנחה שזה בתוך הבנין לא ברחוב) היא רכוש משותף של דיירי הבניין. לא של דיירי הרחוב.

 

אתה טוען שזה שטות כי אתה מכיר את החוק או כי ההיגיון אומר שזה שטות?

 

גם לדעתי זה שטות וההיגיון אומר ששטח הבניין הוא של דיירי הבניין בלבד ללא קשר לטאבו, אבל לפעמים החוק אומר אחרת.

 

מדובר על חניה של שטח הבניין ולא מגרש משותף לכמה בניינים, פשוט מאוד בכניסה לחניה אין שער ככה שכל פוץ יכול להיכנס ולהחנות שם.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מה עוד אפשר לעשות :?

 

 

לדבר עם אשתו (לבד) ולהסביר לה שהמצב הגיע לצומת דרכים:

או שאתם מגישים תלונה במשטרה כנגדו ויש לכם עדים (שחקו פוקר) למעשיו

או שלמען שכנות טובה ההתנכלויות שלו נפסקות.

 

אם אשתו אתכם, תזמינו את שניהם לכוס קפה כשהבעל רגוע ונסו לברר על מה הוא כועס, להערכתי גם משוגע לא עושה דברים ללא סיבה הגיונית (הגיונית מבחינתו לא מבחינת אדם רציונלי).

אתה יודע מה? אפילו כדאי להוריד קצת את הראש ולהתנצל אם האיש יצליח לחלץ הסבר כלשהו למעשיו.

תנו לו חבל לרדת מהעץ שהוא טיפס עליו.

 

נסו לפרק את המוקש הזה, כי אם לא תצליחו העסק עלול להתדרדר למקומות שלא תרצו להיות בהם.


×
×
  • תוכן חדש...