Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מקווה שהשאלה מתאימה לפורום הזה

 

יש לי מנשא ל GPS שאני מצמיד לחלון באמצעות "פומפה" מגומי כאשר אני מעוניין לנווט באמצעות ה GPS ומסיר אותו לאחר מכן.

במהלך היום אין לי בעיה להצמיד את הפומפה לזגוגית והיא נצמדת אל החלון בצורה חזקה ויציבה.

הבעיה מתחילה כשאני מגיע לרכב בשעות הלילה כאשר החלון קר, במקרה כזה כל ניסיון לחבר את הפומפה לחלון יכשל. פשוט אין אפשרות להצמיד את המתקן לחלון כשהחלון קר. האם רק אני נתקל בבעיה הזו ? והאם יש איזשהו פתרון שמאפשר להצמיד את המתקן הנ"ל לחלון ללא תלות בתנאי מזג האוויר ? :wink:

פורסם

כן יש פתרון תרכיב את המיתקן קבוע לחלון , לפני ההרכבה תנקה את החלון בספרה חלונות וניר לבן כשהחלון יבש בשעות היום , והמיתקן יחזיק שנים צמוד לחלון .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

מרטין מדבר על אפשרות של קיבוע לחלון בבוקר, בהנחה שהוא מפרק אותו כל ערב.

והאמת יש בזה מין ההגיון, לחבר שלי פרצו לאוטו בגלל המנשא הזה שרמז לגנבים שיש gps

ואכן הgps שהיה בתא הכפפות נעלם לו דיי מהר.

לא יודע על שיטה, אבל אולי כדאי לנסות בבוקר לנקות את השמשה מטל/לחות באמצעות מגבונים

ולנסות, או לחילופין לשים חימום כמה דקות כשהאויר מכון למפשיר אדים כך שהחלון מהר מאוד יתחמם.

פורסם

אני אכן מפרק את המתקן על מנת לא לרמוז לגנב שיש GPS ברכב (בדיוק כמו שאני מקפיד לפרק את הפאנל של הרדיו כשאני עוזב את הרכב). אם המתקן הוצמד ביום אז הוא נשאר צמוד לחלון גם בלילה אבל מכיוון שאני מעוניין להסיר אותו כשהרכב בחניה, החיבור הקבוע לא רלוונטי מבחינתי.

 

ניסיתי את הפתרון של הפעלת מפשיר האדים על חימום, גם פתרון זה לא אידיאלי מכיוון שגם לאחר כמה דקות הפומפה לא נצמדת לחלון מספיק חזק בשביל לתפוס את ה GPS.

פורסם

אם הGPS קטן תירכוש מיתקן אוניברסלי לפלאפון ותשאיר אותו קבוע . כך תוכל גם לחבר את ה GPS ולא יהיה שום רמז לGPS כשאתה לוקח אותו. עלות כ40 ש"ח בהום סנטר .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם
אני אכן מפרק את המתקן על מנת לא לרמוז לגנב שיש GPS ברכב (בדיוק כמו שאני מקפיד לפרק את הפאנל של הרדיו כשאני עוזב את הרכב). אם המתקן הוצמד ביום אז הוא נשאר צמוד לחלון גם בלילה אבל מכיוון שאני מעוניין להסיר אותו כשהרכב בחניה, החיבור הקבוע לא רלוונטי מבחינתי.

 

ניסיתי את הפתרון של הפעלת מפשיר האדים על חימום, גם פתרון זה לא אידיאלי מכיוון שגם לאחר כמה דקות הפומפה לא נצמדת לחלון מספיק חזק בשביל לתפוס את ה GPS.

גם לי יש התקן שמשה לGPS שאני מוריד ומעביר מידי פעם לרכב אחר ומעולם לא נתקלתי בבעיות של טמפ', למעט באילת בשיא הקיץ, ששם החום הרב פשוט הופך את הגומי לרך כלכך והוא לא מחזיק.

כנראה שגומיה כבר ישנה או שההתקן שאתה משתמש בו פשוט וזול.

פורסם
אם הGPS קטן תירכוש מיתקן אוניברסלי לפלאפון ותשאיר אותו קבוע . כך תוכל גם לחבר את ה GPS ולא יהיה שום רמז לGPS כשאתה לוקח אותו. עלות כ40 ש"ח בהום סנטר .

 

אני לא בטוח שאני סומך על הגנב שידע להבחין אם המתקן מקורי או אוניברסלי לפני שהוא שובר חלון :wink:

 

גם לי יש התקן שמשה לGPS שאני מוריד ומעביר מידי פעם לרכב אחר ומעולם לא נתקלתי בבעיות של טמפ', למעט באילת בשיא הקיץ, ששם החום הרב פשוט הופך את הגומי לרך כלכך והוא לא מחזיק.

כנראה שגומיה כבר ישנה או שההתקן שאתה משתמש בו פשוט וזול.

 

אצלי הבעיה היא דווקא כשקר ולא כשחם, בחום הגומי נצמד מעולה לשמשה. אבל כשאני מנסה לחבר אותו בקור (לילה) הוא פשוט לא נצמד לחלון או בקושי נצמד לחלון ומתנתק עם כל משיכה קלה.

אני משתמש במתקן המקורי (בן מספר חודשים) שהגיע עם ה GPS (Asus r700) ומופיע בשניות הראשונות של הסרטון הבא:

פורסם

תנסה עם מתקן אוניברסלי איכותי אחר, אני משער שלא תתקל בבעיות.

כדאי שגם תתעייץ בפורומים של נווט שיש ברשת, בטח משהו נתקל בבעיות כמו שלך.

פורסם
אני לא בטוח שאני סומך על הגנב שידע להבחין אם המתקן מקורי או אוניברסלי לפני שהוא שובר חלון :wink:

 

 

 

אצלי הבעיה היא דווקא כשקר ולא כשחם, בחום הגומי נצמד מעולה לשמשה. אבל כשאני מנסה לחבר אותו בקור (לילה) הוא פשוט לא נצמד לחלון או בקושי נצמד לחלון ומתנתק עם כל משיכה קלה.

אני משתמש במתקן המקורי (בן מספר חודשים) שהגיע עם ה GPS (Asus r700) ומופיע בשניות הראשונות של הסרטון הבא:

 

תאמין או לא אבל הם יודעים להבדיל , הגנב לא יסתכן סתם עם ידע שלא ימצא את מה שמחפש .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

נקודה למחשבה.

לאחר הסרת המתקן נשאר על החלון סימני עיגול, תקפידו לנקות את הסימנים הנ"ל לאחרת הסרת הזרוע, שאם לא כן הסגרתם את סודכם.

פורסם

שמר, את הרכבים היותר ישנים שלי אני לא נועל כדי שאם גנב כבר יחליט לפרוץ אז לפחות שלא יגרום נזק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ס. לאנסר בחנייה של הבית.

 

רק לפני שאתה בא קח בחשבון שהרדיו לא תקין ובתא הכפפות אין כלום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לפני שנים רבות הייתה לי פורד ברנדה, לשמשה הקידמית היה מודבק מצפן (עגול שצף בתוך נוזל) + שעון, משהו אידיוטי אבל נחמד.

ניפצו לי את השמשת צד המשולשת כדי לקחת אותו.

חתיכת גנבים מז..., היו מבקשים הייתי נותן להם זה מתנה, או לחילופין הייתי מראה להם הם פותחים את החלון צד ללא גרימת נזק.

 

מאז אני נמנע לשים דברים "חמודים" זולים ו/או יקרים שיבלטו.

×
×
  • תוכן חדש...