Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דו"ח על נסיעה בנתיב השמאלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אנסה לקצר פה את העניין.

אבא שלי קיבל דו"ח על נסיעה בנתיב השמאלי, בזמן שהכביש יחסית מלא. (לדעתי זה לא משנה אם הוא עמוס או לא)

החוק אומר שעקיפה מותרת רק מצד שמאל אבל מה הרעיון שאסור לנסוע בנתיב?

 

זה רק אני או שהמדינה שלנו מט!מטמת? זה החוק הכי טיפשי ששמעתי עליו מימיי.

נראה הגיוני שעומדים ברמזור בכביש של 2 נתיבים, רק בצד הימיני?

 

חוק מטומטם חד משמעית.

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

החוק לא מטומטם. לא הבנת אותו.

לדעתי זה לא משנה אם הוא עמוס או לא

 

דעתך לא קובעת. קרא את נוסח החוק.

 

להסיק מפה ש"המדינה מטומטמת" מעיד קצת עליך.

 

נסיעה בשמאלי שלא לצורך עקיפה היא עבירה.

טוב שאוכפים חוק זה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אם יש טורים של רכבים שזוחלים בשני הנתיבים אז ממש לא משנה באיזה נתיב אתה נוסע

אבל אם כנראה אבא שלך נסע על השמאלי ובאותו זמן כל עם ישראל עקף אותו מימין זה כבר בעיה אחרת

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אם השוטר עצר דווקא את אביך,בזמן שהכביש "יחסית מלא" - כלומר לא היה היחיד בנתיב השמאלי - כנראה שיש דברים בגו (למרות שעם השוטרים של ארצנו,אף פעם אי אפשר לדעת).

בכל מקרה,גם אני בדיעה שצריך לאכוף את החוק הזה,וטוב שאוכפים אותו.

פורסם

דו"ח על נהיגה בנתיב השמאלי שלא לצורך עקיפה או פניה שמאלה, הוא אחד הדו"חות שאני מצדיק בפה מלא !

הייתי שמח אם היו אוכפים אותו באותה מידה גם על כל הנהגים שנוהגים בנתיב ה"אמצעי".

 

המשמעות של החוק הזה מאד פשוטה:

אם אתה עוקף, אז תעקוף, היום, וכשאתה מסיים את העקיפה תחזור לימני.

לא סיימת לעקוף לאורך זמן או לא חזרת כי החלטת שממילא תמיד יהיו מכוניות בנתיב הימני אז כבר עדיף להישאר בשמאלי, אתה עובר על החוק ומעכב את התנועה.

 

אגב הפירוש של "מעכב את התנועה" הוא שיש מאחוריך נהג שרוצה לעקוף אותך. גם אם אתה נוהג על 150 קמ"ש לא חוקיים.

כן, כן, גם אז אתה חייב לחזור לימני ולאפשר לו לעקוף.

 

דני G.

פורסם

אגב הפירוש של "מעכב את התנועה" הוא שיש מאחוריך נהג שרוצה לעקוף אותך. גם אם אתה נוהג על 150 קמ"ש לא חוקיים.

כן, כן, גם אז אתה חייב לחזור לימני ולאפשר לו לעקוף.

 

דני G.

 

האם אתה בטוח בזה?

 

האם החוק בכלל מתייחס למקרה כזה?

 

אני לדוגמא, בכביש בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש, נוסע על 100 קמ"ש (שגם הם אינם חוקיים, דרך אגב, אבל זה מה שנקרא "פטור אבל אסור").

 

אם אני עוקף רכב איטי ממני, ומגיע מאחורי רכב שנוסע על 120 קמ"ש ונאלץ להאט בגללי, אני נותן לו לחכות בסבלנות שאסיים את העקיפה ורק אז חוזר לימין.

 

אני לא בטוח שהחוק לצידו.

פורסם

הכוונה היא מעכב את התנועה כשהוא לא עוקף.

אם אתה בתהליך עקיפה, אז תסיים (עדיף כמה שיותר מהר) ותחזור לימני.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
האם אתה בטוח בזה?

 

האם החוק בכלל מתייחס למקרה כזה?

 

אני לדוגמא, בכביש בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש, נוסע על 100 קמ"ש (שגם הם אינם חוקיים, דרך אגב, אבל זה מה שנקרא "פטור אבל אסור").

 

אם אני עוקף רכב איטי ממני, ומגיע מאחורי רכב שנוסע על 120 קמ"ש ונאלץ להאט בגללי, אני נותן לו לחכות בסבלנות שאסיים את העקיפה ורק אז חוזר לימין.

 

אני לא בטוח שהחוק לצידו.

עזוב רגע את החוק, מאחר ובמקרה הזה שניכם עבריינים.

העובדה היא שאתה נוהג תוך חוסר התחשבות בנהגים האחרים, ומגביל את החופש של נהגים אחרים כי כך נראה לך.

זה חוסר תרבות נהיגה, זלזול בחבריך הנהגים, וזריקת זין על הגינות חברתית.

מי אתה שתקבע בשביל נהג אחר באיזה מהירות טוב לו לנסוע?

 

אם אותו אחד שנוסע 90 היה מתמקם בנתיב השמאלי כשאתה רוצה לעקוף אותו על 100, והיית מחכה עכשיו כמה דקות עד שהוא יגמור לעקוף משאית שנוסעת 89 קמ"ש - איך אתה היית מרגיש?

בטח מזמן כבר היית מקלל אותו, מהבהב לו באורות ומחפש כל דרך אפשרית להעיף אותו מהנתיב שלך.

 

עכשיו תשים את עצמך בכסא השני, תחשוב שוב איך אתה מתנהג, ואני מקווה שאתה תבין שאתה הסוציומט כאן.

 

תסע שבוע שבועיים בכבישי אירופה, תראה איך אנשים נוהגים שם מתוך כבוד והתחשבות בנהגים האחרים. אחרי שתראה איך זה יכול להיות אחרת, אתה לא תבין איך עד עכשיו התנהגת כמו שאתה מתאר.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

1. תשתה כוס מים ותרגע .

 

2. אני מזמין אותך לנסיעה איתי, דלק עלי כמובן, וגם קפה ובורקס במקום שתבחר. אחר כך תוכל לשפוט אותי ולהחליט עד כמה אני מתחשב ומכבד נהגים אחרים.

אני מניח שתסרב בנימוס (ואולי גם בחוסר נימוס).

 

3. אני לא קובע לאף אחד באיזה מהירות לנסוע. בשביל זה קיים חוק.

ה-100 קמ"ש המטורפים שאני נוסע בהם לא מהווים זלזול בחוק כמו לעומת 150 קמ"ש. והראיה היא שאני לא אקבל על זה דוח, לעומת הבחור שנוסע על 150.

 

4. אני מודה שגם אותי מרגיז שאנשים נתקעים על הנתיב השמאלי, וזה מוציא אותי משלוותי.

לעומת זאת, בדוגמא שציינת, אני אחכה בסבלנות שהבחור יסיים את העקיפה, ולא אתנהג כמו בבון. הכביש שלו בדיוק כמו שהוא שלי או של כל אחד אחר. ושוב, אתה מוזמן לעשות איתי סיבוב ולבדוק שאכן אני לא מקלל אותו, מהבהב לו או יורה עליו קסאם.

ד"א, במהירות יחסית של 1 קמ"ש יקח לו קצת פחות מדקה לעקוף את המשאית. אני אצליח להתמודד.

פורסם
הייתי שמח אם היו אוכפים אותו באותה מידה גם על כל הנהגים שנוהגים בנתיב ה"אמצעי"..

 

בחייך, תסביר לי למה התכוונת כי לפי מה שאני מבין ממך, כל עם ישראל צריך לנהוג באופן קבוע בימני ולהשאיר 2 נתיבים פנויים לחלוטין?

כי אני נוהג קבוע בנתיב המרכזי (לא מספיק איטי למשאיות מימין, לא חוקי בשמאלי) ואשמח להבין איפה לדעתך אני שוגה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
גם אני לא מבין את החוק הזה אבל זה חוק .

לפני שלוש שניים תפס אותי שוטר בנהיגה בשמאלי אבל ויתר לי על קנס

 

מה הקנס של זה היום (נקודות?) ?

 

1. תשתה כוס מים ותרגע .

 

2. אני מזמין אותך לנסיעה איתי, דלק עלי כמובן, וגם קפה ובורקס במקום שתבחר. אחר כך תוכל לשפוט אותי ולהחליט עד כמה אני מתחשב ומכבד נהגים אחרים.

אני מניח שתסרב בנימוס (ואולי גם בחוסר נימוס).

 

3. אני לא קובע לאף אחד באיזה מהירות לנסוע. בשביל זה קיים חוק.

ה-100 קמ"ש המטורפים שאני נוסע בהם לא מהווים זלזול בחוק כמו לעומת 150 קמ"ש. והראיה היא שאני לא אקבל על זה דוח, לעומת הבחור שנוסע על 150.

 

4. אני מודה שגם אותי מרגיז שאנשים נתקעים על הנתיב השמאלי, וזה מוציא אותי משלוותי.

לעומת זאת, בדוגמא שציינת, אני אחכה בסבלנות שהבחור יסיים את העקיפה, ולא אתנהג כמו בבון. הכביש שלו בדיוק כמו שהוא שלי או של כל אחד אחר. ושוב, אתה מוזמן לעשות איתי סיבוב ולבדוק שאכן אני לא מקלל אותו, מהבהב לו או יורה עליו קסאם.

ד"א, במהירות יחסית של 1 קמ"ש יקח לו קצת פחות מדקה לעקוף את המשאית. אני אצליח להתמודד.

 

שניכם שמזלזלים בחוק הזה...

 

תסלחו לי על הביטוי, אבל אתם ממש מטומטמים.

 

זה החוק שהחשיבות לאכוף אותו היא הכי גבוהה מכל חוקי התנועה שיש לדעתי, כן גם יותר ממהירות, שמשטרת ישראל כל כך מתאמצת לאכוף.

 

אם אנשים היו נוסעים כמו באירופה ובארצות מתורבתות, מתחשבים בנהגים האחרים בכביש, ולא נוהגים כמו סוציומאטים, אולי המדינה שלנו הייתה נראית אחרת.

 

ברגע שאנשים ישמרו על נהיגה נורמאלית, כלומר נהיגה על הימין, עקיפה בשמאל ואז לחזור לימין, הנהיגה תיהיה יותר זורמת, ונהגים לא יסעו בעצבנות כל הזמן.

 

לא התפקיד שלכם להחליט מי יסע ובאיזה מהירות.

לבחור הראשון שלא מבין מה משמעות החוק, בלי החוק הזה הכביש היה נראה כמו גונג'ל, כאשר כל אחד נוסע איפה שבא לו.

לא שעכשיו הכביש נראה יותר טוב, אבל זה בדיוק בגלל אנשים כמוך שלא מבינים את החוק ומשמעותו, ולכן מזלזלים בחוק, וגורמים לבלאגן שלם בכביש.

 

החוק הוא חוק בסיס מספר 1 לדעתי על מנת ליצור סדר בכביש ומניעת תאונות, אם משטרת ישראל הייתה משקיעה בלאכוף חוק זה, כמות התאונות הייתה יורדת פלאים.

פורסם
שניכם שמזלזלים בחוק הזה...

 

תסלחו לי על הביטוי, אבל אתם ממש מטומטמים.

 

.

 

קודם כל תודה על המחמאות.

 

כעת, יאמר כבודו, היכן רשמתי שאני מזלזל בחוק הזה.

 

זה אכן חוק חשוב, ואני מקפיד עליו וחוזר לימין בסיום כל עקיפה.

 

אני לא חושב שיש טעם להמשיך ולהגיב לדבריך, כי מדבריך ניכר שאתה לא קראת את הדברים שלי, ולכן גם מה שאכתוב עכשיו לא תקרא.

פורסם
שניכם שמזלזלים בחוק הזה...

 

תסלחו לי על הביטוי, אבל אתם ממש מטומטמים.

 

זה החוק שהחשיבות לאכוף אותו היא הכי גבוהה מכל חוקי התנועה שיש לדעתי, כן גם יותר ממהירות, שמשטרת ישראל כל כך מתאמצת לאכוף.

 

אם אנשים היו נוסעים כמו באירופה ובארצות מתורבתות, מתחשבים בנהגים האחרים בכביש, ולא נוהגים כמו סוציומאטים, אולי המדינה שלנו הייתה נראית אחרת.

 

ברגע שאנשים ישמרו על נהיגה נורמאלית, כלומר נהיגה על הימין, עקיפה בשמאל ואז לחזור לימין, הנהיגה תיהיה יותר זורמת, ונהגים לא יסעו בעצבנות כל הזמן.

 

לא התפקיד שלכם להחליט מי יסע ובאיזה מהירות.

לבחור הראשון שלא מבין מה משמעות החוק, בלי החוק הזה הכביש היה נראה כמו גונג'ל, כאשר כל אחד נוסע איפה שבא לו.

לא שעכשיו הכביש נראה יותר טוב, אבל זה בדיוק בגלל אנשים כמוך שלא מבינים את החוק ומשמעותו, ולכן מזלזלים בחוק, וגורמים לבלאגן שלם בכביש.

 

החוק הוא חוק בסיס מספר 1 לדעתי על מנת ליצור סדר בכביש ומניעת תאונות, אם משטרת ישראל הייתה משקיעה בלאכוף חוק זה, כמות התאונות הייתה יורדת פלאים.

:mm_yeah:+1

למרות שלא נראה לי שזאת הולכת להיות מגמה שתימשך, אבל זה גם משהו.

 

לפותח השרשור, אם אבא שלך הצליח לקבל דוח על זה, כנראה שהוא עיכב את כול אילון.

ומישהו דיווח עליו בגלגלצ:-D.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
קודם כל תודה על המחמאות.

 

כעת, יאמר כבודו, היכן רשמתי שאני מזלזל בחוק הזה.

 

זה אכן חוק חשוב, ואני מקפיד עליו וחוזר לימין בסיום כל עקיפה.

 

אני לא חושב שיש טעם להמשיך ולהגיב לדבריך, כי מדבריך ניכר שאתה לא קראת את הדברים שלי, ולכן גם מה שאכתוב עכשיו לא תקרא.

 

חלק מדבריי היו לבחור הראשון, אבל גם לך לא חסר.

 

 

1.

 

 

 

3. אני לא קובע לאף אחד באיזה מהירות לנסוע. בשביל זה קיים חוק.

ה-100 קמ"ש המטורפים שאני נוסע בהם לא מהווים זלזול בחוק כמו לעומת 150 קמ"ש. והראיה היא שאני לא אקבל על זה דוח, לעומת הבחור שנוסע על 150.

 

4. אני מודה שגם אותי מרגיז שאנשים נתקעים על הנתיב השמאלי, וזה מוציא אותי משלוותי.

לעומת זאת, בדוגמא שציינת, אני אחכה בסבלנות שהבחור יסיים את העקיפה, ולא אתנהג כמו בבון. הכביש שלו בדיוק כמו שהוא שלי או של כל אחד אחר. ושוב, אתה מוזמן לעשות איתי סיבוב ולבדוק שאכן אני לא מקלל אותו, מהבהב לו או יורה עליו קסאם.

ד"א, במהירות יחסית של 1 קמ"ש יקח לו קצת פחות מדקה לעקוף את המשאית. אני אצליח להתמודד.

 

אתה מתעצבן מהאנשים שנתקעים בשמאלי, אבל אתה לא רחוק מהם, למעשה אפילו ממש קרוב.

מדבריך ניתן להבין שאתה חש איזשהי תחושת בעלות על הכביש, אתה מתאר אנשים שנוסעים מהר או שרוצים לעקוף אותך כבבונים, מסיבה מסוימת.

אתה לא יודע שיש אנשים שממהרים לפעמים, או שסתם בא להם ליסוע מהר, ובעיניך הם בבונים.

מי אתה שתחליט באיזה מהירות אנשים יסעו, אם זה ה100 קמ"ש שלך, או 150 של זה שמאחוריך.

אולי כי יש לך חלק מהבעלות בכביש, מאפשר לך להחליט זאת.

תסע בנתיב הימני, וכאשר אתה עושה עקיפות, תנסה להגדיל ראש, מה שלא אופיני לנהג הישראלי.

כלומר אם אתה רוצה לעקוף רכב , שאתה יודע שהעקיפה תיקח זמן מה, תסתכל האם זה יפריע לנהגים מאחוריך, והאם הנהג מאחוריך נוסע במהירות גבוהה משמעותית ממך.

 

שמירה על תרבות נהיגה , והתחשבות בנהגים האחרים בכביש היא המפתח להורדת מספר התאונות, חבל שאף אחד לא מבין את זה.


×
×
  • תוכן חדש...