Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דו"ח על נסיעה בנתיב השמאלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה לעזעזל הפרש שמצדיק עקיפה? מושג חדש???

 

אם אני רוצה לעקוף רכב שאיטי יותר ב 10 קמ"ש מותר לי?

אם הרכב לפני איטי מאוד בעליות (שם יש פס רציף) ואיטי ממני רק ב 5 קמ"ש בישורת - אז להשאר מאחור?

 

זה בול שיט

 

ההנחיה לטעמי היא אם אתה יכול לעקוף - ואתה לא מעכב תנועה תוך כדי כך - קדימה.

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מסיים את העקיפות שלי בנחת וחוזר לימין.

 

יאיר

 

אולי כדאי שתתחיל לסיים את העקיפות שלך במרץ :lol:

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
לדני -

 

אני מסכים איתך ב-100 אחוז לגבי בחינה מחדש של מגבלת המהירות הנוכחית והתאמתה למאה ה-21.

 

כאן אנחנו נכנסים לדיון אחר לגמרי, אבל זה כבר דיון כמותי ולא איכותי.

 

לדעתי, אם משקללים את רמת הכבישים, רמת המכוניות, רמת הנהג הממוצע ולוקחים בחשבון פרמטרים כמו בטיחות וזיהום אוויר, וכו', המהירות במרבית הכבישים הבינעירוניים צריכה להיות 110 קמ"ש.

 

זו כמובן דעתי, ולא קביעה שנעשתה כתוצאה מאיזשהו מחקר מעמיק, אז אתה מוזמן לשלול אותה. אבל שוב, זה כבר דיון אחר.

 

אני לא יודע מתי שינוי כזה יתרחש, אבל את הקול שלי כבר יש.

 

ל - Fanjio -

 

תרשה לי לחייך ממה שרשמת. אני לא שוטר תנועה שנצמד לשמאלי כדי לאכוף את החוק.

אני מסיים את העקיפות שלי בנחת וחוזר לימין.

 

יאיר

 

אשמח שתשתף אותי בשקלול הנ"ל, כי לא שמעתי עליו בחיים 8)

פורסם
אשמח שתשתף אותי בשקלול הנ"ל, כי לא שמעתי עליו בחיים 8)

 

ודאי שלא שמעת עליו, מפני שכמו שכתבתי, זוהי דעתי האישית. :roll:

 

אני לא אומר שאני נוסע יותר או פחות מהמהירות הזו, אבל זו עדיין דעתי, והיא נאמרה כתשובה לשאלה שנשאלה פה.

פורסם
אל תקח את זה למקום הלא נכון.

ברור כשמש שאם אתה נוהג באופן קבוע במהירות שהיא גבוהה משמעותית (20 קמ"ש או יותר) מהתנועה שנעה בנתיב הימני, הרי שזה לגיטימי שתישאר ב"אמצעי".

 

הבנתי, מסכים!

 

אם הרכב לפני איטי מאוד בעליות (שם יש פס רציף) ואיטי ממני רק ב 5 קמ"ש בישורת - אז להשאר מאחור?

 

איך אני שונא שמישהוא יוצא לעקיפה במהירות זניחה יותר מהירה מהרכב שהוא עוקף וככה מבלה איזה 3-4 דקות בנתיב השמאלי ב"עקיפה".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ודאי שלא שמעת עליו, מפני שכמו שכתבתי, זוהי דעתי האישית. :roll:

 

אני לא אומר שאני נוסע יותר או פחות מהמהירות הזו, אבל זו עדיין דעתי, והיא נאמרה כתשובה לשאלה שנשאלה פה.

אני בכלל בעד שתהיה הגבלת מהירות לכל סוג רכב לפי המאפיינים שלו :lol:

פורסם

 

איך אני שונא שמישהוא יוצא לעקיפה במהירות זניחה יותר מהירה מהרכב שהוא עוקף וככה מבלה איזה 3-4 דקות בנתיב השמאלי ב"עקיפה".

 

שונא גם אני שונא, אבל תנסה להיות נהג של משאית, או רכב עם נגרר.

 

אחרי כמה ימים של עבודה שכזאת תבין שלפעמים ה 80 קמ"ש של זה שלפנייך מפריעים לך לעומת ה 90 שאתה רוצה לנסוע בהם. והתאוצה היא לא כמו ברכב ספורט הפרטי...

ושוב - אני לא מצדיק כאלו שגורמים פקקים אדירים בשביל העקיפה. לדעתי צריך להמתין שהכביש יהיה פנוי ורק אז לעקוף.

פורסם

לאן כל הנהגים המטורפים בכבישים ממהרים אני לא מבין מה הבעיה לעקוף רכב איטי משמאל ולחזור לימין מזה כל כך קשה?

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

כרגע קיבלתי באימייל "תקנת תנועה חדשה" והיא אומרת:

 

1. אסורה הנסיעה בנתיב שמאל יותר מ-40 שניות

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אם זה נהג משאית שעוקף משאית אחרת אז זה מעצבן אבל מובן ונסלח.

 

כשאיזה חטיאר באופל ווקטרה(רכב עם יכולות טובות, בד"כ ננהג ע"י קשישים) יוצא ב 83.6 קמ"ש לעקיפה על איזה 205 ב 82 קמ"ש אני כבר דורך את הנשק ומוכן ליישור מקורב :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

והדבר הכי גרוע - פעם הייתי תקוע אחרי רכב שעקף בשמאלי שיירת משאיות שהוא מהיר יותר בחצי קמ"ש. טור ענק של מכוניות כבר היה מאחוריו והוא סירב לפנות את השמאלי. האמא המרוקאית שלי נהגה ואחרי 10 דקות מייסרות היא עקפה אותו בכוח ברווח בין שתי משאיות - ואז נסעה לפנייו במהירות של 40 קמ"ש!

 

הוא עבר לימין וכך כל נוסעי השיירה נסעו בכיף :-)

פורסם
הבנתי, מסכים!

 

 

 

איך אני שונא שמישהוא יוצא לעקיפה במהירות זניחה יותר מהירה מהרכב שהוא עוקף וככה מבלה איזה 3-4 דקות בנתיב השמאלי ב"עקיפה".

 

מסכים לחלוטין, אין דבר שמעצבן אותי יותר...

אה, חוץ מהסוציומט שפתח את השרשור.

 

ואני ממש לא מתכוון להעליב, שוב זו ביקורת בונה, אני חושב שהוא סתם מתעקש, למרות שכבר הובהרו כללי התנהגות נאותים שבהם החשוב מכולם הוא התחשבות בזולת.

ואני נורא מצטער שאני אומר זאת(איני נוטה להתבטא כך).

אבל עם כל הכבוד, מכל תגובותיו ומכל דבריו, אפשר להסיק חד משמעית שהבן אדם שם זין על נהגים שחולקים איתו את פיסת הכביש בה הוא נוסע.

זאת נקודה חשובה למחשבה, בגלל שאם אדם כזה שיודע לכתוב בצורה יחסית בוגרת ועניינית, ועושה רושם של אדם שיש בבעלותו אינטלקטואל מסויים, מגיב בצורה הזאת, ומתנהג כך על הכביש, אז אני לא רואה שום סיבה ש"ששון" או "דוד" מ"השכונה", לא ינהגו כך.

למעשה באופן מפתיע פגשתי הרבה מאוד "ששונים" ו"דוידים" שהיו אדיבים על הכביש ונהגו כמו שצריך, אז אתה שמסווה את עצמך כאדם אינטיליגנטי, זה לא לרמתך???

 

אני חושב, שאתה צריך להתבגר מהר ולהבין שאתה לא לבד על הכביש, וגם המעשים הקטנים ביותר של זילות מצדך(כמו לעקוף רכב שנוסע 100קמ"ש, במהירות 103קמ"ש, סתם הקצנה)

 

בסופו של דבר, אתה תעקוף לאט או תשכח שאתה לא לבד על הכביש או פשוט תישאר אדיש, ובמקרה הטוב זה יעלה רק בכסף לתקן את הנזק, ועל המקרה הרע, אף אחד לא רוצה לחשוב!!!.

 

בברכה, ויקטור.

כל מה שנכתב מכוון אך ורק כלפי אותו אדם שפתח את השרשור, וכל אותם אנשים שמצדיקים אותו, ושותפים לדעתו!:twisted::twisted:

 

 

פורסם

האמת היא, שעל הכביש אין מקום למשחקי כח.

 

קודם כל, כי עלולים לפגוע במישהוא ומעבר לזה, אתה אף פעם לא יודע עם מי אתה משחק!

 

אבא של חבר טוב שלי הוא מן צדקן כזה שנוהג 91 קמ"ש בשמאלי ולא יפנה את הנתיב כי "אתה לא אמור לנסוע יותר מהר כי זה לא חוקי.

 

כל ההסברים לא עזרו, 2 דו"חות שהוא קיבל לא עזרו (בן אדם שהוא מין "טיפוס" שכזה), כשהוא עשה את התרגיל הזה לסיירה נבאדה שנהוגה בידי עבריין צעצוע, הוא פשוט "ניגח אותו בעדינות" לשוליים והמשיך לנסןע כרגיל :shock:

אפילו מספר רכב הוא לא הספיק לקלוט!

 

 

לפחות הוא הפסיק לנסוע דוקא בשמאלי :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...