Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מה הזמן השנוא עליכם ביותר לנהיגה?  

157 הצבעות

  1. 1. מה הזמן השנוא עליכם ביותר לנהיגה?

    • שעות הבוקר באמצע השבוע, כשכולם מנמנמים בדרך לעבודה.
    • שעות הערב באמצע השבוע, כשכולם רעבים ורוצים לחזור הביתה.
    • שישי בבוקר, כשכולם יוצאים לסידורים.
    • שישי בערב, כשכל הצעירים המטורפים האלו לוקחים את המכוניות של ההורים.
    • שבת בערב, כשכל המשפחות חוזרות מטיולים בחיק הטבע.
    • אני תמיד שונא לנהוג.
    • אני לא נוהג. אמא לוקחת אותי טרמפ.


פוסטים מומלצים

פורסם

יש שעות בהם עדיף להשאיר את הרכב בבית. שעות שבהם אתה יודע שאפילו נסיעה קצרה תגמר בהרבה עצבים ומרמור.

 

אני מניח שמדובר בנושא אינדיבידואלי, בואו ונבדוק עד כמה :wink:

מה הזמן השנוא עליכם ביותר לנהיגה? אלו ששונאים לנהוג ביותר מפרק זמן אחד מוזמנים לבחור את זה שבכל זאת קצת יותר מעצבן אותם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שישי בבוקר.

היום היחיד שיש בו כבישים פנויים יחסית, ועשרות נודניקים שנאחזים בנתיב השמאלי כאילו חייהם תלויים בכך.

כמה עולה להוציא רשיון על שופל?

פורסם

אני גר בערד,כך שהזמן היחיד שבו אני שונא לנהוג זה כשמודיעים שעדר של גמלים מסתובב ברחבי העיר.

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

היית צריך להוסיף לסקר - "מחלף וינגייט בשעות הבוקר".

המחלף הזה זה כמו חוסם עורקים לכל המדינה מנתניה וצפונה.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם

כתבתי שישי בבוקר אך כוונתי היא לשישי בצהריים, אז כולם חוזרים מהסידורים ומרכזי הערים והשכונות פקוקים ועצבניים כהוגן.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ממחלף וולפסון עד צומת חולון - כל בוקר מ-7.

 

ובכללי - בכביש 1 לכיוון י-ם, יש קטע ממש מעצבן, כאילו אתה ברכבת הרים (אחרי מחלף קיבוץ גלויות).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

יום שישי בוקר כשכל "נהגי הסופשבוע" יוצאים לעשות את הסידורים שלהם ...

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

ובכללי - בכביש 1 לכיוון י-ם, יש קטע ממש מעצבן, כאילו אתה ברכבת הרים (אחרי מחלף קיבוץ גלויות).

 

גיא, ממש סופרלנד - הקטע כביש הזה. משעשע ומציק ביחד :-).

 

איילון (לא משנה דרום/צפון) בשעות אחר הצהריים עד ערב - עומדים, מתעצבנים ולוקח שעות להגיע הביתה :roll:.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מעניין מי הצביע "אני שונא לנהוג" בפורום מכוניות :lol:

 

זה לא סקר אנונימי, תלחץ על מספר האנשים שהצביעו וזה יראה לך בדיוק מי הצביע למה.

 

במקרה הזה, האשם הוא SensatioN.

 

אצלי, אגב, שעות הבוקר באמצע השבוע לוקחות ובגדול.

"ai motoare capul doare"

פורסם

אין שום ספק ששישי הוא היום המחורבן ביותר מבחינת עצבים על הכביש.

 

אני יכול לסבול פקקים, אני יכול לספוג נהיגה ארוכה. אבל שישי (זה באמת בעיקר בצהריים) זה הזמן שבו כל המופרעים שלא נתנו להם לנהוג כל השבוע יוצאים מהחורים. מעברי נתיב ללא איתות וללא בדיקה אם הנתיב פנוי, נרדמי שמאלי, ומשייטים למניהם (כאלו שלא מבינים למה יש סימונים על הכביש)

 

יום באסה לנהיגה.

פורסם
כתבתי שישי בבוקר אך כוונתי היא לשישי בצהריים, אז כולם חוזרים מהסידורים ומרכזי הערים והשכונות פקוקים ועצבניים כהוגן.

עידן

מילה במילה!

פורסם

הזמן השנוא עלי ביותר לא מופיע בסקר והוא הזמן שהשמש שוקעת ומסנוורת אותך עד שאתה בקושי רואה משהו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...