Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מה הזמן השנוא עליכם ביותר לנהיגה?  

157 הצבעות

  1. 1. מה הזמן השנוא עליכם ביותר לנהיגה?

    • שעות הבוקר באמצע השבוע, כשכולם מנמנמים בדרך לעבודה.
    • שעות הערב באמצע השבוע, כשכולם רעבים ורוצים לחזור הביתה.
    • שישי בבוקר, כשכולם יוצאים לסידורים.
    • שישי בערב, כשכל הצעירים המטורפים האלו לוקחים את המכוניות של ההורים.
    • שבת בערב, כשכל המשפחות חוזרות מטיולים בחיק הטבע.
    • אני תמיד שונא לנהוג.
    • אני לא נוהג. אמא לוקחת אותי טרמפ.


פוסטים מומלצים

פורסם
הזמן השנוא עלי ביותר לא מופיע בסקר והוא הזמן שהשמש שוקעת ומסנוורת אותך עד שאתה בקושי רואה משהו.

+1

ושחכתם את שישי בצהריים שהוא שנוא לא פחות משישי בבוקר!

 

הכי כיף לנהיגה, אגב, זה שבת בבוקר :)

כמה פעמים יצא לי לעשות משמרות שישי לילה בנתב"ג, והדרך חזרה פשוט תענוג

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שישי בבוקר...

אני נהנה לנהוג, אפילו עם המטורפים על הכביש. רק יום אחד באמת באמת יכול לעלות לי על העצבים.

כל יום שישי אותם פקקים בכניסה למרכזי הקניות, אותם נהיגם/ות שלא יודעים את ה-101 של חניית רכב. והסיבובים עד למציאת מקום חנייה, רק למצוא שהמקום חנייה בקושי מתאים לקטנוע בגלל מישהו 6 מקומות ימינה שהחנה במאונך :evil: :evil: :roll: .

פורסם

ימי השבוע בבוקר.

כולם נוסעים לעבודה,הכל פקוק ותקוע.

לא היה ולא יהיה מצב שאני עושה נסיעה בבוקר של יום חול ומסיים אותה בלי עצבים.

V5

פורסם

לא הצבעתי משום שלדעתי אין לי זמן שנוא לנהוג :)

 

אנחנו בצפון הרחוק ולא שמענו על מחלות כגון פקקים , צמתים עמוסים , וכו'

 

אבל כן יש פה קרציות באופן קבוע שנדבקים לשמאל על 60 קמ"ש - וזה קורה בכל דקה ביממה :(

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

כל יום חול בין 6:45-10:00 בבוקר, בלתי נסבל.

אתה נוסע על הילוך 1 וחושב לעצמך שיש מצב שהיית מגיע ללימודים/עבודה מהר יותר בריצה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אצלי בדרך כלל הזמן השנוא זה שעות הבוקר, אבל לא בגלל הנהגים, אלא בגלל שאתה רק קם, עדיין חולם על המיטה, ויודע שיש לך עוד יום שלם עד שתראה אותה שוב (וכמובן יש את השמש שיושבת לך מול הפרצוף, אותו סיפור לקראת הערב).

 

מה שכן, הזמן שהכי כיף לנהוג בו זה שעות הלילה, הכל שקט, רגוע, האוויר צלול, אין כמעט אף אחד שיפריע לך (אלא אם כן איזו פרה החליטה לחצות את הכביש).

 

 

מה שכן, ימי שישי בבוקר במרכזי הערים הגדולות, ובכל הקניונים והסביבה (למשל ביג וכדומה) זה פשוט סיוט לא נורמלי.

פורסם

משתדל לא להיות באוטו בין 4 ל7 מדי יום ומשעה 12 עד 4 בצהרי שישי.

בפקקים של הבוקר אני יכול אפילו להנות קצת מהמוזיקה, לשמוע חדשות, לשתות קפה, לקרוא עיתון, להתגלח, להתקלח, לעשות על האש..

פורסם
הזמן השנוא עלי ביותר לא מופיע בסקר והוא הזמן שהשמש שוקעת ומסנוורת אותך עד שאתה בקושי רואה משהו.

 

תעצום עיניים, לא תסונוור.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מאחר ואני בצפון ואין לי פקקים ורמזורים עמוסים, אין לי סיטואציה ביום שאני לא אוהב לנהוג בה,

המצב היחידי שאני לא אוהב לנהוג בו זה אחרי יציאה כי זה אומר שביציאה הזאת לא שתיתי :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שישי בערב מבחינתי הוא היום הבעייתי לנהיגה, בערב כל הילדים והחיילים שיוצאים לחופשה לוקחים את רכבי ההורים לבילוי יום שישי.

אני מעדיפה לנהוג בכבישים פקוקים מאשר לנהוג בכבישים פנוייםשל ערב שישי כאשר צעירים חסרי ניסיון ושתויים לוקחים את ההגה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...