Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מה הזמן השנוא עליכם ביותר לנהיגה?  

157 הצבעות

  1. 1. מה הזמן השנוא עליכם ביותר לנהיגה?

    • שעות הבוקר באמצע השבוע, כשכולם מנמנמים בדרך לעבודה.
    • שעות הערב באמצע השבוע, כשכולם רעבים ורוצים לחזור הביתה.
    • שישי בבוקר, כשכולם יוצאים לסידורים.
    • שישי בערב, כשכל הצעירים המטורפים האלו לוקחים את המכוניות של ההורים.
    • שבת בערב, כשכל המשפחות חוזרות מטיולים בחיק הטבע.
    • אני תמיד שונא לנהוג.
    • אני לא נוהג. אמא לוקחת אותי טרמפ.


פוסטים מומלצים

פורסם

האמת, אני ממש לא נהנה בימי שישי בבוקר\צהריים\בוהריים, אבל בשאר השבוע, בערב-זו סכנת נפשות.

מילא בבוקר, אף אחד לא מעיז לנסוע מהר מי יודע מה מהפחד שיתעורר, כך שתמיד יש לאן לברוח כשמנסים להרוג אותך, אבל בערב...

**צמרמורת קלה אחזה את גבו של הברווז, משב רוח קפוא חלף-עבר לו בחדרו, בלאט, ולהבות הנרות הריחניים שלו נכבו .

[אל תתרגשו, אני מתאמן על כתיבה יצירתית עבור התסריט שלי]

בערב כולם מנסים לחתוך אותך גם אם הם לא ממהרים לשום מקום.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הזמן השנוא עליי ביותר לנהיגה הוא יום חמישי בערב או בערב חג כשכולם עובדים חצי יום. זה אותו אפקט כשמדברים על איילון (דרום+צפון) ,כביש החוף וכביש 4.(לכיוון צפון)

פשוט טירוף !

 

כבר שנים אני מנסה להבין למה חמישי בערב יותר עמוס מימי חול אחרים? האם זה כי חלק מהאנשים נשארים לישון בעבודה מתחת לשולחן? :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ובאותה מידה יום ראשון בבוקר- כנראה שיש אנשים שנוסעים לעבודה ביום ראשון בבוקר וחוזרים בחמישי בערב :-D.

 

**צמרמורת קלה אחזה את גבו של הברווז, משב רוח קפוא חלף-עבר לו בחדרו, בלאט, ולהבות הנרות הריחניים שלו נכבו .

[אל תתרגשו, אני מתאמן על כתיבה יצירתית עבור התסריט שלי]

 

ברווז, אני מבין שאתה עצבני, אבל לא צריך לקלל :wink:.

"ai motoare capul doare"

פורסם

יום חמישי שזהו היום הכי מפוצץ במדינה בעליה של פרוייד חיפה בשעות הערב! פקוק עד לים בערך...:?

אני לא נוסע שאני לא בפוקוס

0-100 12.5'

Ford Focus HatchBack 02' 1.6

Nissan Sunny 93' 1600cc R.I.P

פורסם
ברווז, אני מבין שאתה עצבני, אבל לא צריך לקלל :wink:.

עבור מי שלא הבין:

יש המצאה כזו, זה נקרא מילון.

(הערה: אני מקווה שזו לא שגיאת כתיב, מזמן לא השתמשתי במילה הזו.)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כאן אין כמעט פקקים,

אבל למרות שבשבת בערב התנועה פחותה מביום שישי בבוקר או בצהריים,

אני מבסוט יותר לנהוג ביום שישי גם בגלל ההרגשה שמחר חופש מאשר ההרגשה של מחר עבודה :-)

 

אייל, אכן ימי חמישי בערב היו צריכים להתווסף לסקר והם הכי עמוסים.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
עבור מי שלא הבין:

יש המצאה כזו, זה נקרא מילון.

(הערה: אני מקווה שזו לא שגיאת כתיב, מזמן לא השתמשתי במילה הזו.)

 

הבנתי מצוין, הסמיילי רומז שהתבדחתי (ולא, אין לך שגיאה).

"ai motoare capul doare"

פורסם

כש"נהגי הסוף שבוע" יוצאים לנהוג האלו שנסעו בתחבורה הציבורית במהלך השבוע מהסיבות שלהם,

ובימי שישי יוצאים לעשות סידורים אחרי שבוע אחד שהם כבר שכחו איך לנהוג.

יוני.

פורסם
הבנתי מצוין, הסמיילי רומז שהתבדחתי (ולא, אין לך שגיאה).

דווקא תיארתי לעצמי שהבנת, האמת.

אבל אז התחלתי לחשוב, בגלל השירשור הזה בין היתר, שישנם גם עולים מחבר העמים בפורום, והם עלולים להיעלב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...