Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים,

 

כרגיל מפגש אודיו מרכז יתקיים ביום שבת הקרוב ה20/12/08 בשעה 12:00.

 

במפגש הקודם הוחלט להביא מעט כיבוד כדי שיהיה נעים יותר, אני חושב שזה אחלה רעיון.

 

בקיצור, כל אחד שירשום אם הוא מגיע, ומה הוא מביא איתו.

 

 

מנהלים, נא להדביק בבקשה.

 

תודה מראש לכולם,נשמח להענות גבוהה.

ניר

 

מצורפת מפת המקום לכל הבאים מצפון ומדרום.

attachment.php?attachmentid=73800&d=1164878835

under construction..

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השרשור נפתח מחדש עם התאריך הנבחר, 20.12.08.

 

המעוניינים להגיע מוזמנים לשרשר עצמם כאן.

 

תהנו.

 

איתמר (שלא יגיע בפעם החמישית ברציפות).

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

1.ניר

1-.איתמר שלא יגיע פעם חמישית

2.ישראל {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3.

 

 

 

 

יאללה תנו גז:-)

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

1. ניר - green monster

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

מקווה להגיע בפעם הראשונה.

 

1. ניר - green monster

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

אני שומר שבת ולא אוכל להגיע. האם יש סיכוי שהמפגש יימשך מעבר לשבת? אחרי חמש וחצי... יש מישהו שמתכוון להישאר עד הסוף ואפשר להיות איתו בקשר במוצ"ש כדי לדעת אם להגיע?

פורסם

אמרת דבר נכון עכשיו. במפגשים האחרונים, היינו קבוצה לא מבוטלת של חברים בשעת יציאת השבת, [שלא נדבר על מפגשים שנמשכו לפעמים גם עד 12 בלילה.. :wink:]

 

עכשיו בחורף, זה אפשרי. יהיה נחמד אם פתאום ב5 אחה"צ בערך, תבוא קבוצת חברים. רק תביאו משהו אתכם..:-D

פורסם

1. ניר - green monster

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

פורסם

1. ניר - green monster

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

8. רועי- אני אביא איזה משהו מהסופר.

פורסם

1. ניר - green monster -שתייה קרה(קולה,ZERO ושות')

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

8. רועי- אני אביא איזה משהו מהסופר.

under construction..

פורסם

ניר - green monster -שתייה קרה(קולה,ZERO ושות')

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

8. רועי- אני אביא איזה משהו מהסופר.

9. ניר poz - מגיע גם מגיע, חטיפים ושתיה קלה

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

ניר - green monster -שתייה קרה(קולה,ZERO ושות')

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

8. רועי- אני אביא איזה משהו מהסופר.

9. ניר poz - מגיע גם מגיע, חטיפים ושתיה קלה

10.גורל - עתיד, מגיע כמובן שתיה חטיפים, ואת עצמי כמובן שזה הדובדבן שבקצפת :)

 

*itzic - אין לך מה לשאול בכלל, תגיע בצאת שבת אני בטוח במליון אחוז שאני, צביקה, אלי, ניר ועוד רבים עוד נהיה שם

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...