Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אחלה קצפת..

 

רועי, מה זה "משהו מהסופר"? את הקופאית? תפרט.

 

משהו מהסופר=

 

אני הולך לסופר ומה שבא לי באותו רגע, אני קונה ומביא.(פשוט)

אני מאמין שזה יהיה או

עוגיות,עוגה,בירות(שישיה),חטיפים כגון במבה ביסלי, אולי קרמבו,

אתה מבין? אני באמת לא יודע, אבל את תדאג אני אביא משהו...:wink:

בקשר לקופאית אני אנסה לארגן משהו...

פורסם

בתנאי שהקופאית לא בת 60

עוד משהו קטן רק לא להגזים עם הדברים כמו בפעם האחרונה שיכולנו ליפתוח סופר

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

1. ניר - green monster -שתייה קרה(קולה,ZERO ושות')

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

8. רועי- אני אביא איזה משהו מהסופר.

9. ניר poz - מגיע גם מגיע, חטיפים ושתיה קלה

10.גורל - עתיד, מגיע כמובן שתיה חטיפים, ואת עצמי כמובן שזה הדובדבן שבקצפת :smile:

11. אלכס - רד-בול - אני בדרך כלל מפתיע (אולי שוב איזה לף, או אוכל :-D)

Elate 6” 3way Morel / CDA-9887 Alpine / SAX-100.4 Sundown Audio

פורסם

1. ניר - green monster -שתייה קרה(קולה,ZERO ושות')

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

8. רועי- אני אביא איזה משהו מהסופר.

9. ניר poz - מגיע גם מגיע, חטיפים ושתיה קלה

10.גורל - עתיד, מגיע כמובן שתיה חטיפים, ואת עצמי כמובן שזה הדובדבן שבקצפת :smile:

11. אלכס - רד-בול - אני בדרך כלל מפתיע (אולי שוב איזה לף, או אוכל :-D)

12.דניאל מיכאלי

13.מיקי מנור-מביא חטיפים\שתייה.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

1. ניר - green monster -שתייה קרה(קולה,ZERO ושות')

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

8. רועי- אני אביא איזה משהו מהסופר.

9. ניר poz - מגיע גם מגיע, חטיפים ושתיה קלה

10.גורל - עתיד, מגיע כמובן שתיה חטיפים, ואת עצמי כמובן שזה הדובדבן שבקצפת :smile:

11. אלכס - רד-בול - אני בדרך כלל מפתיע (אולי שוב איזה לף, או אוכל :-D)

12.דניאל מיכאלי

13.מיקי מנור-מביא חטיפים\שתייה.

14. רוני - roni_n - נמצא מה להביא ( נרגילה בטוח, חטיפים / עוגיות)

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

ניר - green monster -שתייה קרה(קולה,ZERO ושות')

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

8. רועי- אני אביא איזה משהו מהסופר.

9. ניר poz - מגיע גם מגיע, חטיפים ושתיה קלה

10.גורל - עתיד, מגיע כמובן שתיה חטיפים, ואת עצמי כמובן שזה הדובדבן שבקצפת :smile:

11. אלכס - רד-בול - אני בדרך כלל מפתיע (אולי שוב איזה לף, או אוכל :grin:)

12.דניאל מיכאלי

13.מיקי מנור-מביא חטיפים\שתייה.

14. רוני - roni_n - נמצא מה להביא ( נרגילה בטוח, חטיפים / עוגיות)

15. דני - dannyg - מביא שישיית בירות + קצת חטיפים ואולי הפתעה חדשה (אם תגיע עד המפגש הקרוב..)

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...