Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
srool - אם לשפוט לפי שעת הסיום של המפגשים האחרונים - יש לך מה להגיע גם בשעה כזאת :)

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לסרול, אני ישאר במיוחד בשביל לשמוע את ההאבוק שלך(אני נישאר עם btl ,אז גם לך יהיה מעניין:wink:)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

איזה כיף, דווקא ב- 20 אני סוגר שבת, פעם בחודשיים וזה נופל על המפגש היחיד שאני יכול להגיע (כי אני שומר שבת).

 

המערכת שלי כמעט ומושבתת כולה, אבל צפה לשדרוגים (מישהו אמר האבוק 15" על סאנדאון 1500 בתיבה פורטד ? 156 DB ?)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

1. ניר - green monster -שתייה קרה(קולה,ZERO ושות')

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

8. רועי- אני אביא איזה משהו מהסופר.

9. ניר poz - מגיע גם מגיע, חטיפים ושתיה קלה

10.גורל - עתיד, מגיע כמובן שתיה חטיפים, ואת עצמי כמובן שזה הדובדבן שבקצפת :smile:

11. אלכס - רד-בול - אני בדרך כלל מפתיע (אולי שוב איזה לף, או אוכל :grin:)

12.דניאל מיכאלי

13.מיקי מנור-מביא חטיפים\שתייה.

14. רוני - roni_n - נמצא מה להביא ( נרגילה בטוח, חטיפים / עוגיות)

15. דני - dannyg - מביא שישיית בירות + קצת חטיפים ואולי הפתעה חדשה (אם תגיע עד המפגש הקרוב..)

16. נאדר - Nadershado - מביא עוגיות ממולאות קשיו :twisted: מס' 1 בארץ חחח

17.almog_shron - מגיע עם חבר כמו פעם שעברה + בניה חדשה מאוד יפה..

18. avk-נביא מה שנמצא בארון באותו יום.

19. רענן - אגיע סביב 16:00, עובד בבוקר. קצת שתיה ועוד כמה שטויות שאמצא על הדרך.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

1. ניר - green monster -שתייה קרה(קולה,ZERO ושות')

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

8. רועי- אני אביא איזה משהו מהסופר.

9. ניר poz - מגיע גם מגיע, חטיפים ושתיה קלה

10.גורל - עתיד, מגיע כמובן שתיה חטיפים, ואת עצמי כמובן שזה הדובדבן שבקצפת :smile:

11. אלכס - רד-בול - אני בדרך כלל מפתיע (אולי שוב איזה לף, או אוכל :grin:)

12.דניאל מיכאלי

13.מיקי מנור-מביא חטיפים\שתייה.

14. רוני - roni_n - נמצא מה להביא ( נרגילה בטוח, חטיפים / עוגיות)

15. דני - dannyg - מביא שישיית בירות + קצת חטיפים ואולי הפתעה חדשה (אם תגיע עד המפגש הקרוב..)

16. נאדר - Nadershado - מביא עוגיות ממולאות קשיו :twisted: מס' 1 בארץ חחח

17.almog_shron - מגיע עם חבר כמו פעם שעברה + בניה חדשה מאוד יפה..

18. avk-נביא מה שנמצא בארון באותו יום.

19. רענן - אגיע סביב 16:00, עובד בבוקר. קצת שתיה ועוד כמה שטויות שאמצא על הדרך.

20. naorkicker - יגיע בעזרת השם!

21. עודד focalist - איך אפשר להפסיד מפגש כזה? צביקה, תביאו את ה-RTA נעשה תחרות SQ על הדרך :)

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

 

שכחתי לשאול איפה המיקום כי לא כתוב בהודעת-כותרת

 

מצורפת מפת המקום לכל הבאים מצפון ומדרום.

attachment.php?attachmentid=73800&d=1164878835

 

אתה רציני שזה לא מספיק ברור ? :shock:

פורסם

1. ניר - green monster -שתייה קרה(קולה,ZERO ושות')

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

8. רועי- אני אביא איזה משהו מהסופר.

9. ניר poz - מגיע גם מגיע, חטיפים ושתיה קלה

10.גורל - עתיד, מגיע כמובן שתיה חטיפים, ואת עצמי כמובן שזה הדובדבן שבקצפת :smile:

11. אלכס - רד-בול - אני בדרך כלל מפתיע (אולי שוב איזה לף, או אוכל :grin:)

12.דניאל מיכאלי

13.מיקי מנור-מביא חטיפים\שתייה.

14. רוני - roni_n - נמצא מה להביא ( נרגילה בטוח, חטיפים / עוגיות)

15. דני - dannyg - מביא שישיית בירות + קצת חטיפים ואולי הפתעה חדשה (אם תגיע עד המפגש הקרוב..)

16. נאדר - Nadershado - מביא עוגיות ממולאות קשיו :twisted: מס' 1 בארץ חחח

17.almog_shron - מגיע עם חבר כמו פעם שעברה + בניה חדשה מאוד יפה..

18. avk-נביא מה שנמצא בארון באותו יום.

19. רענן - אגיע סביב 16:00, עובד בבוקר. קצת שתיה ועוד כמה שטויות שאמצא על הדרך.

20. naorkicker - יגיע בעזרת השם!

21. עודד focalist - איך אפשר להפסיד מפגש כזה? צביקה, תביאו את ה-RTA נעשה תחרות SQ על הדרך :)

22.XXXAGXXX - אדגר, מגיע עם 130G מוזיקה ועם בקבוק :-D

פורסם

1. ניר - green monster -שתייה קרה(קולה,ZERO ושות')

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

8. רועי- אני אביא איזה משהו מהסופר.

9. ניר poz - מגיע גם מגיע, חטיפים ושתיה קלה

10.גורל - עתיד, מגיע כמובן שתיה חטיפים, ואת עצמי כמובן שזה הדובדבן שבקצפת :smile:

11. אלכס - רד-בול - אני בדרך כלל מפתיע (אולי שוב איזה לף, או אוכל :grin:)

12.דניאל מיכאלי

13.מיקי מנור-מביא חטיפים\שתייה.

14. רוני - roni_n - נמצא מה להביא ( נרגילה בטוח, חטיפים / עוגיות)

15. דני - dannyg - מביא שישיית בירות + קצת חטיפים ואולי הפתעה חדשה (אם תגיע עד המפגש הקרוב..)

16. נאדר - Nadershado - מביא עוגיות ממולאות קשיו :twisted: מס' 1 בארץ חחח

17.almog_shron - מגיע עם חבר כמו פעם שעברה + בניה חדשה מאוד יפה..

18. avk-נביא מה שנמצא בארון באותו יום.

19. רענן - אגיע סביב 16:00, עובד בבוקר. קצת שתיה ועוד כמה שטויות שאמצא על הדרך.

20. naorkicker - יגיע בעזרת השם!

21. עודד focalist - איך אפשר להפסיד מפגש כזה? צביקה, תביאו את ה-RTA נעשה תחרות SQ על הדרך :smile:

22.XXXAGXXX - אדגר, מגיע עם 130G מוזיקה ועם בקבוק :grin:

23. ASAF.M- אסף, מגיע עם שתייה וחטיפים .

פורסם

(מישהו אמר האבוק 15" על סאנדאון 1500 בתיבה פורטד ? 156 DB ?)

ופתאום אתה קולט שהתעוררתה:lol:

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

שלום לכולם אני חדש גם אני יכול להגיע?:roll:

 

תאמת שאין לי שום מערכת כרגע באוטו (טייפ קסטות מישהו?!)

 

אבל אני עובד על carpc ויש לי IGO8 מעוברת כהלכה למי שמעוניין ...

פורסם

ברור שאתה יותר ממוזמן להגיע, יש לך מסינג'ר ?

תחפש אותי, (גורל) או את ניר (POZ) שנינו עם גולף, ושנינו עם CAR PC,

אם אתה רוצה אפשר להחליף טלפונים בפרטי

פורסם

הפורום נהפך לאתר הכרויות? :shock::lol:

ולמה נראה לי שהולך לרדת גשם שבת הבאה? :roll: (טוב למדינה, לא ממש טוב למפגש).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...