Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ובדיוק בשביל זה אנחנו באים למפגשים , בשביל להנות אחד מהמערכות של השני.

 

:wink:

 

לגבי המפגש , אני גם כמובן יגיע.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

ניר - green monster -שתייה קרה(קולה,ZERO ושות')

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

8. רועי- אני אביא איזה משהו מהסופר.

9. ניר poz - מגיע גם מגיע, חטיפים ושתיה קלה

10.גורל - עתיד, מגיע כמובן שתיה חטיפים, ואת עצמי כמובן שזה הדובדבן שבקצפת :smile:

11. אלכס - רד-בול - אני בדרך כלל מפתיע (אולי שוב איזה לף, או אוכל :grin:)

12.דניאל מיכאלי

13.מיקי מנור-מביא חטיפים\שתייה.

14. רוני - roni_n - נמצא מה להביא ( נרגילה בטוח, חטיפים / עוגיות)

15. דני - dannyg - מביא שישיית בירות + קצת חטיפים ואולי הפתעה חדשה (אם תגיע עד המפגש הקרוב..)

16. נאדר - Nadershado - מביא עוגיות ממולאות קשיו :twisted: מס' 1 בארץ חחח

פורסם

ניר - green monster -שתייה קרה(קולה,ZERO ושות')

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

8. רועי- אני אביא איזה משהו מהסופר.

9. ניר poz - מגיע גם מגיע, חטיפים ושתיה קלה

10.גורל - עתיד, מגיע כמובן שתיה חטיפים, ואת עצמי כמובן שזה הדובדבן שבקצפת :smile:

11. אלכס - רד-בול - אני בדרך כלל מפתיע (אולי שוב איזה לף, או אוכל :grin:)

12.דניאל מיכאלי

13.מיקי מנור-מביא חטיפים\שתייה.

14. רוני - roni_n - נמצא מה להביא ( נרגילה בטוח, חטיפים / עוגיות)

15. דני - dannyg - מביא שישיית בירות + קצת חטיפים ואולי הפתעה חדשה (אם תגיע עד המפגש הקרוב..)

16. נאדר - Nadershado - מביא עוגיות ממולאות קשיו :twisted: מס' 1 בארץ חחח

17.almog_shron - מגיע עם חבר כמו פעם שעברה + בניה חדשה מאוד יפה..

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

פורסם

נאדר, תפסיק להיות פחדן. אף אחד לא יאכל אותך אם המערכת שלך עדיין לא מוכנה\לא לטעמך\לא לטעמו\מה שלא יהיה.

אני? אם אני לא סוגר אני בא. עדיין לא יודע. :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

:-) אתה פת'טי שומאכר. מה הקשר לפחדן, חצי מהפורום כבר שמע את המערכת. אני לא חדש בפורום שאנשים לא מכירים והוא מתבייש מהמערכת שלו, אין מה להתבייש עם F#1 ומקנטושים למיניהם

ידידי אני עובד בשבתות :-( כבר רשמתי את זה בת'רד לאחד המפגשים לפני חודשיים.

 

להפך אני בא הפעם בשביל השוואות, ואני מת לדעת מה התקנה טובה יכולה לעשות לרכיבים טובים.

פורסם

ניר - green monster -שתייה קרה(קולה,ZERO ושות')

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

8. רועי- אני אביא איזה משהו מהסופר.

9. ניר poz - מגיע גם מגיע, חטיפים ושתיה קלה

10.גורל - עתיד, מגיע כמובן שתיה חטיפים, ואת עצמי כמובן שזה הדובדבן שבקצפת :smile:

11. אלכס - רד-בול - אני בדרך כלל מפתיע (אולי שוב איזה לף, או אוכל :grin:)

12.דניאל מיכאלי

13.מיקי מנור-מביא חטיפים\שתייה.

14. רוני - roni_n - נמצא מה להביא ( נרגילה בטוח, חטיפים / עוגיות)

15. דני - dannyg - מביא שישיית בירות + קצת חטיפים ואולי הפתעה חדשה (אם תגיע עד המפגש הקרוב..)

16. נאדר - Nadershado - מביא עוגיות ממולאות קשיו :twisted: מס' 1 בארץ חחח

17.almog_shron - מגיע עם חבר כמו פעם שעברה + בניה חדשה מאוד יפה..

18. avk-נביא מה שנמצא בארון באותו יום.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

שאלה מהותית:

האם יש טעם להגיע למפגשים אחרי צאת שבת ?

 

נגיד ואני עושה שבת אצל חברה שלי בחולון, יש טעם אם אגיע ב- 17:45-18:00 למשל ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...