Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גורל :lol: אתה במצב רוח עוקצני היום.

מקס אנחנו בני אדם לא רובוטים חוץ מלזרוק מידע קשיח RMS,CSI,GPM ו PST אני חושב שמותר מידי פעם לזרוק איזה הערה בצחוק לא חושב שזה פוגע במישהו עד כדי כך

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתי מת להגיע אבל, לא אגיע.

 

מעניין איך זה יהיה כשרוב חברי הפורום יהיו כבר נשואים... ועוד חלקינו עם ילדים... צריך לפתוח על זה ת'רד :-P

 

אבל לבינתיים אני אחד היחידים בפורום שנמצאים כבר בבית האבות :? (מעל שלושים)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי אל תיקח את זה קשה. כולנו עוד נגיע לזה(בעזרת השם)

אתה פשוט מקדים אותנו...:-P

אז אתה יכול להסתכל על זה, כאילו שאתה מוביל.:wink:

פורסם
הייתי מת להגיע אבל, לא אגיע.

 

מעניין איך זה יהיה כשרוב חברי הפורום יהיו כבר נשואים... ועוד חלקינו עם ילדים... צריך לפתוח על זה ת'רד :-P

 

אבל לבינתיים אני אחד היחידים בפורום שנמצאים כבר בבית האבות :? (מעל שלושים)

 

בית אבות? כולה 30 וטיפל'ה, ועוד אין לך ילדים כרגע- אז מה הסיפור?

 

אדי- אתה נשמע עכשיו כמו פולניה ממורמרת.. תגיע!(או שאתה מוזמן לצ'ולנט אצל חמותך)

under construction..

פורסם

אני , יומולדת הבא שלי אני בן 30 כך שזה כבר נושא למחשבה ונראה לי שילדים יגרמו ל 2 דברים :

 

1. יקטין משמעותית את נפח התיבה לסאבים שיומר באביזרי ניוד (עגלה) לאלמנט (תינוק) החדש .

2. הלכה במה קדמית - התווסף טוויטר בבמה האחורית . ובדרך כלל מדובר בטוויטר כל כך צרחני שיגרום לפוקל להישמע מעודן.

 

:wink:

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

וואו איזה נושא התפתח לנו פה לפחות אצלי זה סארונד היקפי מלא 2 מאחור .ועופר תינוק זה לא טויטר, כשהוא נכנס לרכב הוא אוטומטית נרדם עוד לפני שאתה שם הילוך ראשון. כשהם יותר גדלים זה כבר סיפור אחר בישביל זה יש את הDVD ברכב ואוזניות אלחוטיות.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם

מה נהיית, אדי? זה לא הגיל, זה התרגיל.. אני חגגתי עכשיו 31 ומרגיש ומשתדל לשמור על הילד שבי. אף אחד לא ייקח ממני את זה. בטח לא הגיל הכרונולוגי. הכל בראש, חביבי.

 

ולגבי התינוק, תלוי איך מסתכלים על זה. בפעם הראשונה שאתה תשמע את התינוק שלך אומר "א-ב-א", אתה תוריד את הווליום במערכת שלך במהירות, ותתפלל שיגיד את זה שוב, ושוב.

 

 

 

 

 

 

ושוב.

 

 

התינוק זה לא הבעיה, השאלה והבעיה הגדולה זה איך להנמיך את הווליום של האמא שלו.. :twisted: [רמז, DVD ואוזניות לא מספיק. צריך שוב זוג נעליים חדשות למשל..]:-D

פורסם

ניר - green monster -שתייה קרה(קולה,ZERO ושות')

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

8. רועי- אני אביא איזה משהו מהסופר.

9. ניר poz - מגיע גם מגיע, חטיפים ושתיה קלה

10.גורל - עתיד, מגיע כמובן שתיה חטיפים, ואת עצמי כמובן שזה הדובדבן שבקצפת :smile:

11. אלכס - רד-בול - אני בדרך כלל מפתיע (אולי שוב איזה לף, או אוכל :grin:)

12.דניאל מיכאלי

13.מיקי מנור-מביא חטיפים\שתייה.

14. רוני - roni_n - נמצא מה להביא ( נרגילה בטוח, חטיפים / עוגיות)

15. דני - dannyg - מביא שישיית בירות + קצת חטיפים ואולי הפתעה חדשה (אם תגיע עד המפגש הקרוב..)

16. נאדר - Nadershado - מביא עוגיות ממולאות קשיו :twisted: מס' 1 בארץ חחח

17.almog_shron - מגיע עם חבר כמו פעם שעברה + בניה חדשה מאוד יפה..

18. avk-נביא מה שנמצא בארון באותו יום.

19. רענן - אגיע סביב 16:00, עובד בבוקר. קצת שתיה ועוד כמה שטויות שאמצא על הדרך.

20. naorkicker - יגיע בעזרת השם!

21. עודד focalist - איך אפשר להפסיד מפגש כזה? צביקה, תביאו את ה-RTA נעשה תחרות SQ על הדרך :smile:

22.XXXAGXXX - אדגר, מגיע עם 130G מוזיקה ועם בקבוק :grin:

23. ASAF.M- אסף, מגיע עם שתייה וחטיפים .

24.Alexander80 - מגיע אם כמה חברים , כוסות + שתיה + חטיפים

25. יואב. מקווה להגיע . מביא פיצוחים.

פורסם

למה מחקו לי ת'תגובה?

פורום הזוי אתם... ***אף אחד לא מחק לך את התגובה, תבדוק את עצמך לפני שאתה בא בטענות. ואם כבר טענות להנהלה - בה"פ. קרא את הכללים***

 

בקיצור גם אני בא. עם שישיית דוקרנים ושמן תינוקות.

 

סתם.. מה חסר שאני יוכל להביא?

פורסם

כנראה שאני +1.

אדע בבוקר האירוע.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תירגעו תירגעו :-P

 

אני לא מגיע כי התאריך שאשתי ואנוכי קבענו לחנוכת בית למשפחה נופל בדיוק על התאריך של המפגש.

 

לא ממורמר - אבל פולני :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב מאוד שאתה לא בא.

סתם היית מוציא לנו את העיניים עם הביט החדש שלך :-P

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

*מנער את האבק מעל היוזר*

 

אני יכול להיות מגיע, תלוי באירוע משפחתי..

 

. ניר - green monster -שתייה קרה(קולה,ZERO ושות')

2. ישראל - junior66 {מביא שתייה ושטויות ואת עצמי כמובן}

3. צביקה - shorlakk - שישיית קולה + שישיית בירות.

4.מקס-שתייה

5. צביקי - Ctzvi - עוגות, עוגיות ותופינים

6.RS - מגיע (כנראה)

7. עידן- מגיע כמובן! אני יביא חטיפים

8. רועי- אני אביא איזה משהו מהסופר.

9. ניר poz - מגיע גם מגיע, חטיפים ושתיה קלה

10.גורל - עתיד, מגיע כמובן שתיה חטיפים, ואת עצמי כמובן שזה הדובדבן שבקצפת :smile:

11. אלכס - רד-בול - אני בדרך כלל מפתיע (אולי שוב איזה לף, או אוכל :grin:)

12.דניאל מיכאלי

13.מיקי מנור-מביא חטיפים\שתייה.

14. רוני - roni_n - נמצא מה להביא ( נרגילה בטוח, חטיפים / עוגיות)

15. דני - dannyg - מביא שישיית בירות + קצת חטיפים ואולי הפתעה חדשה (אם תגיע עד המפגש הקרוב..)

16. נאדר - Nadershado - מביא עוגיות ממולאות קשיו :twisted: מס' 1 בארץ חחח

17.almog_shron - מגיע עם חבר כמו פעם שעברה + בניה חדשה מאוד יפה..

18. avk-נביא מה שנמצא בארון באותו יום.

19. רענן - אגיע סביב 16:00, עובד בבוקר. קצת שתיה ועוד כמה שטויות שאמצא על הדרך.

20. naorkicker - יגיע בעזרת השם!

21. עודד focalist - איך אפשר להפסיד מפגש כזה? צביקה, תביאו את ה-RTA נעשה תחרות SQ על הדרך :smile:

22.XXXAGXXX - אדגר, מגיע עם 130G מוזיקה ועם בקבוק :grin:

23. ASAF.M- אסף, מגיע עם שתייה וחטיפים .

24.Alexander80 - מגיע אם כמה חברים , כוסות + שתיה + חטיפים

25. urban, אם מגיע מגיע עם ה-צ'וריסוס... טוב נו, אם יש בירות, יש בייגל "ספצייל" שהולכים עם זה ליגה.

 

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...