Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,יש לי שאלה כללית,אולי אין עליה תשובה חד משמעית,אבל בכל זאת זאת ננסה,מה הזמן הממוצע להחזקת רכב?

אם נניח אני קונה רכב חדש מהחברה,האם 3 שנים זה זמן טוב להחזיק אותו?כמובן שהגדרת "טוב" זה עבור כל אחד באופן אינדיבידואלי, אבל מבחינה של הממוצע בישראל..כל כמה זמן מחיזקים רכב חדש?

ושוב אותה שאלה לגבי משומש-אם נניח קניתי רכב שהוא 8 שנים על הכביש,כמה זמן בממוצע כדאי להחזיק אותו למכור ולקנות אחד אחר?

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חושב שממוצע אחזקת רכב יכול לעניין בעיקר חברות שמוכרות רכבים.

 

בתור בעלים של רכב (משתמש), זה פחות חשוב. יש אנשים שמחזיקים רכב 10 שנים ויותר ויש כאלה שמחליפים כל שנה.

אם אתה רוצה לקבל ממוצע - תערוך סקר.

 

אני לא דוגל בקניית רכב חדש, בגלל אובן ערך ובגלל שאינני יכול להרשות לעצמי רכב שאני רוצה חדש (בומר סדרה 7).:oops:

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הכל תלוי ברמת הכנסה שלך. כפי שציין ידידנו מלומד alfa164TS שלמרות שמו האיטלקי דווקא חולם על פאר יצירה בווארית, ובדרך מתעקש לקרוא לה בשם כלב רחוב משום מה, יש כאלה שלא יכולים להרשות לעצמם חדש וקונים משומש שהכי קרוב לדבר אמיתי.

לאומתו יש כאלה שלא ממש צריכים להחליף את הX5 4.8I כל שנה אבל אמיתיהם לעסקי בניין/הימורים לא יקבלו סיומת או גריל לא מעודכן בעין יפה. Noblesse oblige.

יש כאלה שקונים רכב חדש מהחברה ונוסעים עליו 15 שנה או עד שיתפרק לגמרי ושוב קונים חדש.

מה שבטוח שקניית רכב חדש אינה עיסקה משתלמת כלכלית כי ב3 שנים ראשונות הרכב מאבד כ40% מערכו.

אני אישית מחליף לפי הצורך.

פורסם
כפי שציין ידידנו מלומד alfa164TS שלמרות שמו האיטלקי דווקא חולם על פאר יצירה בווארית, ובדרך מתעקש לקרוא לה בשם כלב רחוב משום מה

שם של כלב רחוב? :hihi::silly::loco: הצחקת אותי.

אתה יודע, יש מקומות שלרכב הזה בגאווה קוראים בומר, שרים אליו שירים ומצלמים סרטים שלמים.

רחוק ולא כל מכונית זוכה לכבוד כ"כ רב בצורת כינוי עממי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

זה תלוי בהעדפות ואפשרויות. למי שיש אפשרות כלכלית והוא חובב חידושים ושיפורים, למה לא להחליף אפילו כל שנה. מי שכל מה שמעניין אותו זה שינוע מנקודה א לנקודה ב. יש לו או אין לו, כניראה שיחליף כל 10 שנים.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
ושוב אותה שאלה לגבי משומש-אם נניח קניתי רכב שהוא 8 שנים על הכביש,כמה זמן בממוצע כדאי להחזיק אותו למכור ולקנות אחד אחר?

אין כדאי ולא כדאי, השאלה הנכונה היא מה האפשרויות.

 

ויש גם משחק מחשב מעפן בהשראת הסרט המעפן שאתה מדבר עליו :).

לפחות ראית את הסרט? אם כן, מה צבע של משאית ZIL שגררה את הבומר בסוף סרט באותו כפר?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אם התכוונת לבימר (BEEMER) אז זה באמת שם עממי בעיקר בארה"ב לBMW, בומר, כפי שאתה קורא לרכב זה לא שם חיבה עד כמה שאני יודע בשום מקום.

 

לשברולט יש שבי

לאולדסמוביל יש אולדס

למרצדס יש לפעמים מרס, לפעמים בנץ

ויש עוד...

אבל BMW זה BEEMER

פורסם

בומר זה שם חיבה ל-BMW ברוסיה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אכן , בומר זה ברוסיה/ מזרח אירופה. מאוד נפוץ ככינוי , כמו DL אצלנו.

 

ולשאלה - זה גם די תלוי באופי השימוש , מי ששוחט את הרכב , במידה והוא לא צעיר / חסר ידע בתחזוקת רכב , לרוב יהיה גם בעל אמצעים לקנות חדש ולכן יחליף בתדירות גבוהה.

 

נ.ב - אלפא 164TWINSPARK , זה לא היה טרקטור שגרר אותם ( בשלג )?

It's never what it seems

You're watching the return of the machines

פורסם

Laurence, זה חזק עד כדי כך שכותבים אל רכב הזה שירים ומסריטים סרטים בהם קוראים לו בומר.

 

נ.ב - אלפא 164TWINSPARK , זה לא היה טרקטור שגרר אותם ( בשלג )?

כן, זה היה טרקטור. בגלל זה שאלתי על משאית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לינק בקשר לסרט: http://www.imdb.com/title/tt0381936/

 

שיר על בומר שחור:

http://www.youtube.com/watch?v=zd1kdeL7baU

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...