Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפחות ראית את הסרט? אם כן, מה צבע של משאית ZIL שגררה את הבומר בסוף סרט באותו כפר?

 

אתה בוחן אותי? ראיתי אותו פעם אחת לפני שנתיים לפחות, ועוד בגרסת הפארודיה של גובלין, "אנטי-בומר".

 

סרטים רוסים מודרניים זה לא משהו שצריך לחקוק בזיכרון.

פורסם
אם התכוונת לבימר (BEEMER) אז זה באמת שם עממי בעיקר בארה"ב לBMW, בומר, כפי שאתה קורא לרכב זה לא שם חיבה עד כמה שאני יודע בשום מקום.

 

לשברולט יש שבי

לאולדסמוביל יש אולדס

למרצדס יש לפעמים מרס, לפעמים בנץ

ויש עוד...

אבל BMW זה BEEMER

 

מרצדס זה MERC, או מרק. רק בשביל הקטע :)

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

דוגמה נפלאה איך מתלהבים רומסים בחוסר כבוד שרשור של מישהוא אחר אם הבומר שלו.

מה זה האימפריאליזם התרבותי הזה? יש לך שפה שבתוכה אתה חי, תועיל בטובך להשתמש בה.

ביום שיקראו בארץ לאמבולנס "סקוראיה ניאוטלוז'נאיה פומוש'" אני אשקול שימוש בסלאנג שכונתי רוסי.

כל עוד זה לא קרה אין דבר כזה בומר בהתייחס לכתיבה מימין לשמאל.

פורסם
דוגמה נפלאה איך מתלהבים רומסים בחוסר כבוד שרשור של מישהוא אחר אם הבומר שלו.

מה זה האימפריאליזם התרבותי הזה? יש לך שפה שבתוכה אתה חי, תועיל בטובך להשתמש בה.

ביום שיקראו בארץ לאמבולנס "סקוראיה ניאוטלוז'נאיה פומוש'" אני אשקול שימוש בסלאנג שכונתי רוסי.

כל עוד זה לא קרה אין דבר כזה בומר בהתייחס לכתיבה מימין לשמאל.

 

 

מה נפלת עליו?

 

אתה הראשון שהסיט את השרשור מנתיבו, עם התגובה על הכלב רחוב.

 

זכותו לכתוב בכל שפה שירצה, ומי שמייצג בהודעתו אימפריאליזם תרבותי, זה אתה ולא הוא.

 

בוא נחליט שלפחות תתן כבוד לותק שלו בפורום, אם לא לשום דבר אחר.

 

צביקי

פורסם

אני קונה רכב חדש ומחזיק אותו עד שאני מזהה שהתחיל הסתיו המוטורי שלו.

אתה יודע תקלה קטנה כאן, קישקוש קטן שם.

 

רכבי הקודם היה A4 שהחזקתי כמעט 9 שנים - זה עוזר לסטטיסטיקה?

פורסם

מיצובישי L300 - שנתיים (נקנתה חדשה)

שברולט נובה - שנה וחצי (נקנתה בת 22 שנה)

פיאט 127- 4 שנים (נקנתה בת 7 שנים)

סקודה - 4 שנים (נקנתה חדשה)

המרצדס שלי הייתה 29 שנה במשפחה (נקנתה חדשה)

המרצדס השני היה 17 שנה (נקנה חדש)

הדייהו הייתה 8 (טוטאל לוס) (נקנה בן 3)

רובר- 6 שנים. (נקנה בן 4)

יאריס- שנה וחצי (נקנה חדש)

רנו - שנה (נקנה בן 12)

ג'אסטי- שנה וחצי (נקנה בן 15)

לאנסר- 9 חודשים (נקנתה בת 12)

פז'ו - 6 חודשים (נקנה בן 12)

אסקורט -שבועיים (נקנה בן 11)

לגאסי - חודשיים (טכנית, היא עדיין לא נמכרה, רק הועברה בתוך המשפחה)

פורסם
מה נפלת עליו?

 

אתה הראשון שהסיט את השרשור מנתיבו, עם התגובה על הכלב רחוב.

 

זכותו לכתוב בכל שפה שירצה, ומי שמייצג בהודעתו אימפריאליזם תרבותי, זה אתה ולא הוא.

 

בוא נחליט שלפחות תתן כבוד לותק שלו בפורום, אם לא לשום דבר אחר.

 

צביקי

 

תקרא שוב את התגובה שלי כדי להבין שאני התייחסתי לעצם השאלה, תוך כדי הערה מוצדקת כי אני יודע בדיוק מה זה אומר.

מילה בומר שזורה בפיהם של ערסים ופושעים קטנים ברחבי מדינות רבות דוברות רוסית. כל השאר קוראים לה בה אמ ווה כבכל העולם. בדיוק כמו שאנשים נורמליים לא קוראים למרצדס מרין - שזה בכלל סוס מסורס בתרגום ישיר.

אין לי שום בעיה עם הבחור למעט נקודה אחת. ב9 חודשים שהוא כאן הוא הפיק מעל 3000 הודעות בקצב יומי של 11.29 ביום.

כנראה שבכל נושא יש לו מה להגיד וקראנו כאן כמה מעשיות.

פורסם

גם לי מפריע הנושא של ה"בומר" אבל למדתי להתעלם מכך.

 

לדעתי זמן האחזקה של רכב נובע מסטטוס כלכלי, מצב רוח והזדמנויות שדרוג, ה"חיבור" שלך עם הרכב וכמובן מצב המחירונים.

כל זאת בהנחה שהרכב לא עושה לך צרות צרורות.

כבר יצא לי להחזיק רכב במשך 5 שנים, ואת הבא אחריו במשך שנה.

 

יוסי פרנקוס הוא לא דוגמא, כי מעשית -הוא סוחר ברכב (ישן)

 

מכל הרשימה הנ"ל, לא היה יותר פשוט להשאר עם היאריס שנקנתה חדשה (אמינות מצויינת ומחירון שלא יורד כמעט) מאשר לעבור לכל שאר הרכבים ה"מפוקפקים" ברשימה?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל:

 

1) אני לא סוחר, פשוט קניתי כמה רכבים לא ממש אמינים או שלא התחברתי אליהם, בין השאר בגלל לחץ כלכלי מההורים שממש לא מבינים במכוניות.

 

2) מה לעשות שאני עובר למדינה אחרת כל כמה שנים ולא יכול לקחת אתי את האוטו... חוץ מזה, היאריס הייתה של אמא שלי והיא מכרה אותה כשהיא באה לארץ והייתה צריכה את הכסף כדי לרהט את הבית.

אגב, בצ'ילה המחיר של היאריס אחרי שנה היה 38000 ש"ח (או 4.5 מליון פזו), שזה 10% פחות ממחיר הקניה שלה.

 

3) כמה מהמכוניות האלו היו במקביל אחת לשניה.

פורסם

זה היה בצחוק, אני יודע שאתה לא סוחר.

 

אם כך המצב, אולי תכליל ברשימה רק רכבים שבבעלותך הישירה... :)

כי לשקלל את כל הרכבים שהיו לכל המשפחה , קצת הורס את הממוצע וגורם לך להיראות כמו סוחר :D

 

אם אני אתחיל לפרט עכשיו איזה רכבים היו להורים שלי, איזה לאחיות שלי וכו' ,הרשימה תהיה יותר ארוכה משלך....

לעומת זאת הרשימה הפרטית שלי כוללת 4 רכבים עד כה (בכמעט 9 שנים, כאשר הפיג'ו הוחזקה הכי מעט זמן מהסיבות הברורות והפולו הוחזקה 5 שנים)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שאר הרכבים היו ה"רכבים זונות" של המשפחה (כולם נהגו עליהם), כולל אותי. בנוסף היו עוד רכבים שלא הייתי נוהג עליהם.

 

הנה הרשימה המעודכנת של רכבים ש"רק אני" נהגתי עליהם.

 

המרצדס שלי הייתה 29 שנה במשפחה (נקנתה חדשה)

רנו - שנה (נקנה בן 12)

ג'אסטי- שנה וחצי (נקנה בן 15)

אסקורט -שבועיים (נקנה בן 11)

לגאסי - חודשיים (טכנית, היא עדיין לא נמכרה, רק הועברה בתוך המשפחה)


×
×
  • תוכן חדש...