Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם שאלתי פה איזו מכונית עדיפה והבנתי שההונדה סיוויק עדיפה על המאזדה לאנטיס. (אני מדבר על שנת 2002-2003 כשהדגם בהונדה זה EX לעומת לאנטיס מנוע 1800\2000)

 

מכרתי את הרכב שלי ,ואני לפני קניה של אחד משני הרכבים המוזכרים , אבל מה שמטריד אותי זה שלמרות שאמרתם שההונדה עדיפה אני רואה בכביש לאנטיס בכמויות מטורפות ולעומת זאת סיוויק בקושי רואים על הכביש. למה ? ? ? ?

 

דבר נוסף, שקשה מאוד למצוא בלוחות יד 2 סיוויק נורמלית ומאזדה אפשר למצוא בקלות.

 

אז מה כל זה בעצם אומר?

והייתי שמח לדעת קצת בפירוט מדוע ההונדה טובה יותר? כי אין לי מושג

פורסם

ההונדה טובה יותר בגלל כמה סיבות : מנוע מצוין, מרווחת משמעותית מהמאזדה, איכותית מהמאזדה, יפה יותר מהמאזדה ( גם בפנים וגם בחוץ ).

לגבי עדר המאזדות, זה האפקט של העדר, אנשים רצו לקנות לאנטיס כי זה מאזדה, וקנו רכב בלי לשים לב לדברים כאלו, חוץ מהיותו זול מאוד ( אני חושב שבתקופת מכירתם הלאנטיס הייתה זולה מההונדה, תקנו אותי אם אני טועה ).

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

קודם כל תודה רבה ! אני אשמח לשמוע עוד תגובות מאנשים שמבינים פה ואני מניח שלא חסר. זה מאוד חשוב לי.

 

דבר נוסף , לא מעט אנשים ממליצים לי בזמן האחרון ללכת על גולף, עשיתי חיפוש בפורום וקראתי , למרות שהרכב גרמני קראתי שטכנולוגיית המנוע ישנה, יש לרכב בעיית גיר, תיקונים וביטוח יקר מאוד והרכב לא ממש אמין.

 

אז על מה בעצם ללכת? לאנטיס? סיוויק? גולף? אני מבולבל

פורסם

הונדות תמיד היו יקרות וזאת הסיבה שיש פחות הונדות ממאזדות. בכל אופן, לגבי המנוע אני מוכן להסכים. ההונדה איכותית יותר מהמאזדה- לא יצא לי להשוות בשנתונים האלה, אבל בשנתונים ישנים יותר אין שום הבדל. יופי- בעיני המתבונן (אגב, אני בספק גם לגבי המרווח אבל נעזוב את זה).

בתור רכב יד שניה, בד"כ עם סכום כסף נתון תוכל לקנות מאזדה משנתון חדש יותר ו/או במצב טוב יותר. כמו כן, במאזדות יש הרבה יותר אקזמפלרים שלא היו שייכים לילדים ששחטו אותם (בגלל התדמית ה"ספורטיבית" של הונדה הן מושכות ילדים וערסים).

"ai motoare capul doare"

פורסם
הונדות תמיד היו יקרות וזאת הסיבה שיש פחות הונדות ממאזדות. בכל אופן, לגבי המנוע אני מוכן להסכים. ההונדה איכותית יותר מהמאזדה- לא יצא לי להשוות בשנתונים האלה, אבל בשנתונים ישנים יותר אין שום הבדל. יופי- בעיני המתבונן (אגב, אני בספק גם לגבי המרווח אבל נעזוב את זה).

בתור רכב יד שניה, בד"כ עם סכום כסף נתון תוכל לקנות מאזדה משנתון חדש יותר ו/או במצב טוב יותר. כמו כן, במאזדות יש הרבה יותר אקזמפלרים שלא היו שייכים לילדים ששחטו אותם (בגלל התדמית ה"ספורטיבית" של הונדה הן מושכות ילדים וערסים).

 

 

המכוניות שאתה מדבר עליהן(שנשחטו) הם מהדגמים הישנים יותר -עד 2000 , מעבר לזה הצורה כבר הרבה פחות ספורטיבית ויותר יקרה בשביל ערס ממוצע

פורסם

אני לא ההיתי משווה בין הלאנטיס 2000סמק להונדה 1600סמ"ק.

הלאנטיס הרבה יותר חזקה 131כ"ס לעומת 110כ"ס בהונדה .

מבחינת מחיר שניהם אותו דבר .

למה שלא תשווה בין הלאנטיס 2000 סמ"ק לאקורד 2000סמ"ק.

אומנם יש נטית מחיר לטובת האקורד

ופה ההונדה עולה אל הלאנטיס בהרבה פרמטרים

כולל כ"ס אומנם 4 סוסונים אבל האקורד רמה מעל מבחינת נוחות עיצוב אמינות ובגלל זה המחיר יותר גבוהה

מקווה שעזרתי.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

סיוויק בשנתונים הללו נהנית ממנוע טוב יותר וממרווח טוב יותר בעיקר מאחור. עם זאת היא פחות נוחה לישיבה ולנסיעה, בעלת הגה אפילו פחות טוב, התנהגות כביש גרועה ועיצוב פנים בסיסי ביותר (לא שהלאנטיס מצטיינת בנושא הזה).

 

כמות מכוניות על הכביש אינה בשום פנים מדד לאיכות הרכב.

 

גולף תהיה נעימה, נוחה ואיכותית יותר, אבל גם חלשה יותר ב1.6, צפופה יותר וכן, יש סיכוי שפחות אמינה (תלוי באקזמפלר שתמצא).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני שטרן היקר תקן אותי אם אני טועה.

אבל לפי דעתי ההונדה לא נהנת ממנוע טוב יותר

שניהם מנועי 4צילינדרים 16 שסתומים ההבדל היחיד הוא שבהונדה זה מנוע רוחבי

שמה שיותר טוב בו זה נגישות קלה יותר והטייה שלו בזווית תאפשר מרכז כובד נמוך יותר.

מקווה שלא יצאתי ילד.:shock:

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

הממ. מה קשור אופן סידור ומיקום המנוע ליכולת שלו לספק ביצועים? המנוע של הסיוויק פשוט מרגיש נמרץ יותר והמכונית מרגישה ביום יום חזקה יותר. מאפס למאה אולי ההבדל לא גדול, אבל ביום-יום זה בהחלט משפיע.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עדכון קטן, לאחר בדיקה קטנה שעשיתי הבנתי שטעיתי ושיש עוד הבדלים,

בין המנועים מבחינת הספקים.

שהם כמובן לטובת ההונדה.

מאזדה 105כ"ס אם מומנט של 14 קג"מ.:-(

הונדה 110כ"ס אם מומנט של 15.5 קג"מ.:-)

 

ויש הבדל של 1.5ש' מ0-100 לטובת ההונדה 11.3 לעומת 12.8

 

ולרוני אפשר להגיד שציפיתי ממך לתגובה של יותר מהרכב מרגיש יותר נמרץ.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
ולרוני אפשר להגיד שציפיתי ממך לתגובה של יותר מהרכב מרגיש יותר נמרץ.

 

הממ. אפשר לשאול איזו תשובה הייתה מספקת אותך?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
סיוויק בשנתונים הללו נהנית ממנוע טוב יותר וממרווח טוב יותר בעיקר מאחור. עם זאת היא פחות נוחה לישיבה ולנסיעה, בעלת הגה אפילו פחות טוב, התנהגות כביש גרועה ועיצוב פנים בסיסי ביותר (לא שהלאנטיס מצטיינת בנושא הזה).

 

כמות מכוניות על הכביש אינה בשום פנים מדד לאיכות הרכב.

 

גולף תהיה נעימה, נוחה ואיכותית יותר, אבל גם חלשה יותר ב1.6, צפופה יותר וכן, יש סיכוי שפחות אמינה (תלוי באקזמפלר שתמצא).

 

רוני

 

עד כדי כך??? שאלתי אנשים שיש להם את הרכב והם אמרו שהם מרוצים מאוד . מה הכוונה התנהגות כביש גרועה? ומה הבעיה בהגה?

 

אחרי כל מה שאמרת, על מה אתה ממליץ? גולף 2000? אני רוצה רכב אמין וכמה שיותר...

פורסם
עד כדי כך??? שאלתי אנשים שיש להם את הרכב והם אמרו שהם מרוצים מאוד . מה הכוונה התנהגות כביש גרועה? ומה הבעיה בהגה?

 

אחרי כל מה שאמרת, על מה אתה ממליץ? גולף 2000? אני רוצה רכב אמין וכמה שיותר...

 

תן לי לגלות לך סוד. גם לדודה שלי יש כזאת סיוויק בדיוק וגם היא הייתה מרוצה מאוד (עד שהיא עשתה תאונה שלא באשמתה והיו צריכים להחליף חצי אוטו). אני מכיר הרבה אנשים שמרוצים מהמכונית שלהם, פשוט כי הם לא מכירים משהו אחר, או פשוט כי כל מה שחשוב להם זו האמינות (ואז מבחינתם אם האוטו לא מתקלקל ולא עולה להם הרבה כסף אז הוא מצוין, ואם הוא עשה קלקול וחצי והטיפול התקופתי קצת יקר אז הוא חרא של אוטו).

 

בקשר למה שכתבתי והדגשת בענק - כל הדברים האלו נאמרו ביחס ללנטיס, וכן נאמר שהלנטיס לא מצטיינת בהם בעצמה.

המושבים של הסיוויק לא נוחים ולא תומכים לאורך זמן. נוחות הנסיעה לא טובה - קופצנית וחובטת מדי. ההגה חסר תחושה, לא מדויק ולא משרה בטחון. התנהגות הכביש נפגעת מאחיזה נמוכה יחסית והתפזרות מוגזמת בפניות, במיוחד תחת עומס (לא משהו שתרגיש אם אתה נהג איטי מאוד. משהו שתרגיש אם תצטרך לבצע תמרון חירום, למשל). עיצוב הפנים כאמור בסיסי - תראה בעצמך (יש אנשים מוזרים שטוענים שהם אוהבים את זה, שיהיה).

 

גולף 2.0 ל' תהיה יקרה יותר לאחזקה, כך שלא נראה לי שזה מה שאתה מחפש. אם כל הדרישות שלך מהרכב הן אמינות - קנה קורולה, סיוויק או לנטיס. רק בצע לפני הכל חישוב של עלויות שוטפות. אולי תופתע...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה רבה אני מעריך מאוד את העזרה שלך. אבל יש לי כמה שאלות נוספות ברשותך,

 

לפי מה שאתה אומר הגולף הרבה יותר טובה, עשיתי שיעורי בית, שאלתי את הדודה שלי שמחזיקה כזאת עם מנוע 2000 שנת 2004, עשיתי חיפוש באתר, קראתי ביקורות, תגובות, ואת האמת שממש לא התלהבתי.

הדודה שלי אומרת שכל הפלסטיקה בתוך האוטו נשברת, קראתי באינטרנט על בעיה של חלונות שנופלים סתם כך, על בעיות בגיר(!!!), מנוע מיושן, בתגובות לכתבה בYNET אנשים כותבים שיש\היה להם את הרכב והוא לא אמין בעליל ... אז האם יש אמת בדבר? נניח שאני אקנה לי גולף שנת 2002, האם צפויות לי בעיות בגיר? בעיות מכניות שונות מעת לעת? מספיק סבלתי עם הפונטו שהייתי צריך להיכנס איתה למוסך כל חודש ....

פורסם

אם לא התלהבת מהגולף - זה בסדר גמור. גם אני לא מתלהב ממנה. כמו שכתבתי למעלה היא נעימה יותר לנסיעה ותרגיש איכותית יותר מבחינת חומרים הפנים וכדומה (כל עוד הם לא מתפרקים, כמובן. וזו בעיה ידועה). החלונות הנופלים היא בעיה שניתנת לפתרון לא נורא. בעיות בגיר האוטומטי - ככל הנראה יש לה יותר מלמכוניות יפניות מקבילות רבות. מנוע ה-1.6 באמת מיושן וגם את זה כתבתי ובסה"כ, אם הדרישות שלך פשוטות יותר, אין סיבה שתקנה אותה.

 

אגב - אין שום סיבה להכנס כל חודש למוסך עם כל רכב שהוא (12 פעמים בשנה). כנראה נפלת על לימון רציני. בתקווה שתרכוש הפעם נכון ושלא יהיו לך בעיות כאלו. אבל אל תצפה שרכב משומש יהיה אמין במאת האחוזים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...