Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הדאון סייד היחידי הוא שצריך גם לאכסן את הגועל נפש הזה אחר כך :lol:

 

אני מחזיק בבגאז' שקית מיוחדת בשביל הכיסוי וגם כפפות מעבדה כי לא נעים לגעת בו בידיים. הכפפות גם נחוצות בשביל ביצוע הפעולות כגון ניפוח הגלגלים. אומנם אישתי עובדת עליי שאני אניח כבר לרכב. בסוף השנה האזרחית אנחנו מחזירים את רכב הליסינג. משמעות הדבר - נסיעות לסופרים וכדומה בפרייבט. אם במשך שנה וחצי הרכב הצליח להיראות כאילו זה עטה יצא מהסוכנות, הרי בהמשך לא יהיה סיכוי לכך.

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אל תתן לאישה לנצח ד"ר! :lol:

גם לי יש שקית בבגאז', שקית זבל כפולה ליתר דיוק, אבל לרמת כפפות מעבדה עדיין לא הגעתי. אני פשוט מנקה את הידיים במגבונים שתמיד יש במלאי באוטו.

 

בדיוק אתמול תפסתי מישהו שפתח את הדלת על הבובה החדשה. מילא פתח, אבל לפתוח את הדלת של הטנדר המ*ויין שלך שצבוע בטיפקס בכזו פראות ולהעיף אותה על שלי זה כבר סיפור אחר. רצתי לשם, ומתוקף העובדה שאני בתפקיד ועם נשק קשה לי להתחיל לאיים. באתי אליו, ואמרתי :" אין כבוד לרכוש אה?" בטון עצבני. בלי להסתובב הוא מלמל משהו כמו "מה אני עשיתי את כל זה?" כשהוא רומז שיש שריטות אחרות על הרכב (מה שממש משנה גם אה? אני צריך שיהיו לך חברות?!).

 

המשכתי והוספתי "תסתכל לאיפה אתה מעיף את הדלת שלך תראה מה השארת" : כשהוא הסתובב וראה 1.90 נשען לו על החלון הוא פתאום נלחץ והתחיל לקשקש איזו סליחה מאולצת. חשבתי פעמיים, אחלתי לו בריאות וחזרתי לעבודה. לא תמיד אפשר להגיב בצורה נכונה ולא תמיד זה יעזור.

 

כבוד לרכוש זו שמועה במדינתנו הקטנה.

פורסם

היה פעם בחור פה בפורום עם אודי ניראה לי A3 (חיפשתי ואני לא מוצא) ששמו לו בלוקים על מכסה המנוע!

 

זה היה מגעיל ביותר!!

 

סיפור משלי:

 

שנת 2001 רכשנו פולו חדשה מהחברה. באותו היום שקנינו את האוטו דאגו לשרוט לנו את מכסה המנוע (מישהו רשם את השם שלו על מכסה המנוע "אחמד" ולא ויתר על עוד כמה שריטות)

שבוע לאחר מכן נגנב הסמל של האוטו, 2 טאסות וכמובן אין אפשר בלי, ציור של מפת ארץ ישראל על הכנף האחורית.

פורסם

מטר תשעים בפיג'ו 206? :wink:

 

עריכה: התכוונתי לעוד תגובה מעלי, רק שהמגיב הקודם הפריד ביננו ברגע השליחה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

כנער יש סיבה אחת.

ילדים שיכורים.

אוטו מושלם מידי.

וקנאה.

 

אני פוחד טפו טפו טפו מאותו יום שזה יקרה לי.

עד אז אני מכסה את האוטו בכיסוי מכוער ואף אחד לא מתקרב לאוטו.

 

תפסיקו לחשוב שחינוך מהבית יעזור,יש לי חבר שלומד בבית ספר,בבית ילד טוב,אבל אם הוא אם חברים ורואה חלון פתוח הוא פורץ ולוקח מה שיש שם.

כסף לא חסר לו.

זה נקרא לחץ חברתי.

פורסם

נהג_צעיר: תגיד לחבר שלך שפעם הבאה שהוא עושה דבר כזה שיחשוב כודם איך הוא היה מרגיש אם מישהו היה עושה לו את אותו הדבר. מה זה לחץ חברתי? אין לו שכל משלו?

יגידו לו לקפוץ מהגג ,אז הוא יקפוץ בגלל לחץ חברתי? אני בטוח שלא.

קצת כבוד לזולת ולרכוש של אחרים. זה לא לגנוב מסטיק מהמכולת, זה נזק כספי ונפשי לאותו בן-אדם שהרכב שייך לו, איך אפשר לא להבין את זה?

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם
עוד מקרה ונדליזם שקרה לפני שבוע...

הפעם הצתה של מכוניות.

S500

207ucg9.jpg

 

S63 AMG

 

6th4yf.jpg

 

 

כנראה הסיבה להצתה באה מקינאה.

 

אני לא מאמין שאנשים ירחיקו לכת עד כדי כך..

פורסם

זה לאו דווקא ונדילזם במקרים האלה, זה יכול להיות גם סגירת חובות וכדומה...

 

 

אבל עדיין כואב לי מאוד לראות הרס של רכבים, לא בהכרח מיוחדים ומפוארים כמו צמד המרצדסים.

אגב שתיהן מאשקלון?

פורסם

3 מקרים.

 

1. עמיתה לעבודה הגיעה עם ה BMW של אמא ולא היה לה מקום לחנות ליד המשרד.

העמידה את הרכב בחניון פתוח וכולם צחקו שבטח האוטו יגנב.

 

אחרי כמה שעות היא התחילה לקחת את הצחוקים ברצינות והלכה לבדוק את שלום הרכב.

היא חזרה בצעקות ובכי והתברר שהרכב לא נגנב, וחבל..

 

האוטו עמד על בלוקים, אין פנסים, אין פגושים, כ-ל החלונות שבורים, הדשבורד קרוע (מעור), מושבי העור גזורים ולתוספת גם חירבנו לה במושב האחורי..

 

טוטאל לוס. ועד היום לא מובן למה כל זה קרה ואיך אף אחד שעבר במקום לא עשה כלום - הכל לאור היום בשעת בוקר במרכז ירושלים.

 

2. אני יוצא מהסופר המקומי אצלנו ומול עיני אני רואה מזדה 3 2009 ("החדשה") בלי פגוש קדמי, בלי פנסים ובלי מראות צד.

חוץ מזה הרכב שלם לגמרי, בלי שריטות ואפילו לא ליד איפה שפירקו. עבודה מוזמנת.

הבעלים של הרכב אמרה שהוא יצא מהחברה לפני יומיים.

 

3. מגיע לרכב שלי בחניה תת קרקעית בעבודה - חשוך שם ולא רואים כמעט כלום. אני מנסה לפתוח את הדלת ולא מצליח. אחרי כמה משיכות עצבניות של הידית אני מסתכל למטה ורואה שהדלת קיבלה בטן ומגיעה עד מושב הנהג.

איזה בן זונה יצא מהחניה ליד תוך כדי סיבוב, עלה על הדלת והמשיך הלאה לאלף עזאזל.

לפי השרידים נשברו לו פנס האיתות וקצת מהטמבון.

מאז אני מחנה רק בין 2 עמודים ולא אכפת לי גם ללכת ברגל

פורסם

ובהיזדמנות זאת אני רוצה להודות לגנב האדיב, פעם השארתי את הדשבו על הכביש מדרום לפלמחים,והלכתי לים(5 דקות הליכה).כשחזרתי ציפתה לי הפתעה.כניראה ש"אחי"עים דשבו או דיאן אחרת,חמד את הגלגל ספר שלי ,פרק את המנעול,פתח את הדלת,הזיז את כול הדברים(והיו הרבה,ארגז כלים,ארגז קפה,חלקים,)ולקח רק את הגלגל,כול הכבוד.(יש להם מצפון אההה.) (את הרנו כבר נעלתי לעץ)הסימלון.

פורסם
זה לאו דווקא ונדילזם במקרים האלה, זה יכול להיות גם סגירת חובות וכדומה...

 

 

אבל עדיין כואב לי מאוד לראות הרס של רכבים, לא בהכרח מיוחדים ומפוארים כמו צמד המרצדסים.

אגב שתיהן מאשקלון?

 

לא מאשקלון.

שניהם שייכים לאיש עסקים או יותר נכון קבלן דירות מאשדוד,הבן שלו יבואן לרכבי יוקרה בייבוא אישי וכפי הנראה יכול לסדר לו אחרי הS63 AMG שנשרפה,S500 כרכב חלופי.

 

שתבין אפילו שהוילה מוקפת במצלמות שמכוונות על המכוניות שום דבר לא התריע או מנע מהאלמונים להצית את המכוניות מול המצלמות.

וזה לא נראה סגירת חובות,בעל הרכבים לא מהעולם התחתון או משהו, בגלל זה זה נראה מהסיבה הפשוטה מקנאה של אנשים.

פורסם
תפסיקו לחשוב שחינוך מהבית יעזור,יש לי חבר שלומד בבית ספר,בבית ילד טוב,אבל אם הוא אם חברים ורואה חלון פתוח הוא פורץ ולוקח מה שיש שם.

כסף לא חסר לו.

זה נקרא לחץ חברתי.

יש לך חבר דפוק.


×
×
  • תוכן חדש...