Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אחותי רכשה רכב חדש מסוג SUZUKI SX4 ובכל פעם מוצאת שריטה חדשה ו(לא)נחמדה על הרכב.

מדובר במפרץ קטנטן ליד קיוסק ומקום הומה אנשים , לקיוסק עצמו יש מצלמות בחוץ אבל המצלמה לא עזרה כיון שאותו אדם שעשה זאת הסתיר את פניו .

 

בשלושת החודשים שהרכב אצלה דפקו לה את מכסה המנוע + שריטה של איקס , אופנוע כבד (רואים במצלמה) דפק לה את העמוד הקדמי ימני ברכב ועל הדרך השאיר שריטה על המראה .

 

כמובן שישנן עוד כמה שריטות מסביב לרכב מאנשים שסתם נהנים לגרום לה נזק לרכב והיא לא יכולה לעשות דבר

 

פשוט מעצבן !

צבע שחור? ניקלים על הרכב ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ונדליזם לטעמי הוא פגיעה סתמית לצרכי הנאה פסיכיאטרית

 

גניבת ג'אנטים שטיחים וגומיות שונות היא גניבה כיוון שהיא מתוך כוונת רווח גרידא

 

חלק מהכתוב בטרד זה מתאים במדוייק לקטגוריית גניבה

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

מכר עם טיפו 2000 סמ"ק, מהדגם עם הג'נטים מגנזיום (נראה לי GT) שנגנבו לו הג'נטים יום אחרי יום. בג'נט האחרון הוא שם את הספייר כדי שהחארות לפחות לא ישלימו סט. חתכו לו את ארבעת הצמיגים...

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

דוד שלי בדיוק קנה קורבט חדשה, בציר 1991 zr-1, באמת חייה רעה.

ג'אנטים ניקל, קבריולט וכל טוב, מפוצצת בתוספות.

כמה אנשים כנראה לא אהבו את הקורבט, וחרטו עליה מימין ושמאל.

אחרי כמה שנים גילו מי הם אותם האנשים, לא שזה עזר במשהו, הם הספיקו כבר להרוס לו את החיים.

 

ד"א אם מישהו רוצה לראות את הקורבט שפשוט יחפש david nassi corvette בגוגל.

הקורבט הזאת עדין שוכבת איי שם בסביון, בלי כל תזוזה.

 

אם מישהו רוצה תמונה יותר איכותית אני מוכן לשלוח לו.

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

פורסם
דוד שלי בדיוק קנה קורבט חדשה, בציר 1991 zr-1, באמת חייה רעה.

ג'אנטים ניקל, קבריולט וכל טוב, מפוצצת בתוספות.

כמה אנשים כנראה לא אהבו את הקורבט, וחרטו עליה מימין ושמאל.

אחרי כמה שנים גילו מי הם אותם האנשים, לא שזה עזר במשהו, הם הספיקו כבר להרוס לו את החיים.

 

ד"א אם מישהו רוצה לראות את הקורבט שפשוט יחפש david nassi corvette בגוגל.

הקורבט הזאת עדין שוכבת איי שם בסביון, בלי כל תזוזה.

 

אם מישהו רוצה תמונה יותר איכותית אני מוכן לשלוח לו.

איך גיליתם מי האנשים ?

המצב של הרכב הזה לא מזהיר...

מעניין, דווקא חשבתי שהרכב במצב כמו חדש :shock:

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

^

מכיוון שאני עוד נער לא הרחיבו הרבה על הפרשה.

אבל ממה שכן סיפרו לי, הם היו "החברים" הכי טובים שלו.

פה כבר העלילה הסתבכה יותר.

 

הנה עוד שתי תמונות שמצאתי במחשב שלי.

אם אתם רוצים, רק תגידו.

 

http://img135.imageshack.us/img135/1540/190ne8.jpg

http://img135.imageshack.us/my.php?image=25157469im001198li7.jpg

 

המצב של הרכב הזה לא מזהיר...

מבחינה חיצונית הוא שמור בצורה ממש טובה.

אבל המכונית לא נסעה כבר די הרבה זמן, בנוסף יש כמה בעיות בקרבורטור או משהו כזה.

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

פורסם

אחד מהחברים שלי דאז קנה קטנוע פיאג'ו טייפון 2006 מהניילונים,

השאיר את הקטנוע מחוץ למקום העבודה שלו, כשהוא מסיים ויוצא לכיוון הקטנוע הוא נדהם לראות שהמושב חתוך לשתיים כולל הספוג! :shock:

Seat Ibiza MK3 :twisted:

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את האשכול הגאוני!

 

מזכיר לי שבעבר הייתה בבעלות המשפחה סובארו סטיישן ישנה. אחרי חנייה קצרה כל הפלסטיקים השחורים של הצדדים פשוט התאדו להם...

 

|:

:twisted:הליסינג שלך זה רכב השטח הטוב ביותר...:twisted:

 

איביזה 2006 שחורה

פורסם

לא חסר זבל במדינה, במיוחד אנשים זבל.

אלה אנשים שאין להם מה להפסיד.

לפעמים יש את ההרגשה שדווקא את זה שמתנהג כמו בנאדם וכמו שצריך נדפק, ולעומת זאת כל העבריינים חיים טוב.

אחותי לקחה את האוטו והחנתה אותו בחניות של הבית ספר שלה [משלימה בגרויות]. כניראה שמישהו יצא מהחניה ולא שם לב שיש מאחוריו אוטו ופשוט עיקם את כל הפח. גם שברו לנו מראה, תפסו 2 אנשים שמנסים לפרוץ את האוטו [שברו מנעול + חלון ולא הצליחו לגנוב, תפסו אותם ממש במזל].

כל המעשים האלה פשוט דוחים, ומי שרוצה לקנות אוטו [במיוחד יקר]צריך לפחד.

פורסם

אני באמת אבל באמת לא מצליח להבין מה הקטע של אנשים עם לפתוח דלתות על מכוניות אחרות. או לשרוט או לא יודע מה.

לאמא שלי יש סוזוקי סוויפט שחורה קנינו אותה דנדשה מנצנצת עם 5K בשעון.

היום הרכב נראה שנת 21, יש עליו לפחות 5 מכות שבהם הפח התעקם, וכל הרכב מלא בשריטות ופיצוצים מסוגים שונים.

והכל נגרם בחניות אף פעם הרכב לא עשה אפילו תאונה קטנטנה.

אני מתחרפן אני כבר פוחד להוציא את הרכב מהחניה, בכל פעם שאני חונה אפילו אם זה ל5 דקות אני מגלה איזה סימן חדש.

הרוב יירד עם פוליש או משהו אני מאמין אבל מן הסתם שבקצב הזה הפחחות והצבע לא רחוקים.

פורסם

מייבושי לנסר 93',קמים בבוקר אין פנסים ווינקרים קידמיים,הזוי.

שכן בעל מכולת עם וולוו,קם לפנות בוקר,שעדיין חשוך,מניע את הרכב משלב ל D ולא זז מטר,יורד מסתכל מהצד על הרכב,אין גלגלים.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

וולוו 940, בדיוק יצאה מצבע ופחחות (למי שזוכר - "וולוו 940 - שיפוץ יסודי" ) שעלה לי כמעט 5 אלף שקל, אחרי כחודש אני יורד לרכב, ונדהם לגלות שריטה בעומק שעוד שניה והפח נקרע, משטרה - זיהוי פלילי - עד היום כלום, חשבתי שנגמר, אחרי יומיים 2 צמיגים הלכו לעולמם, יום אחרי הייתי צריך להיפרד מצמיג נוסף ועוד כ5 שריטות מטורפות לאורך הדלת, הבגאז' והכנף.

 

הכל מתחיל בחינוך, בסוריה לגנב חותכים את הידיים על פרוטה שמעל בה, אצלנו זה נגמר במקסימום בכתבה של עיתון מקומי שאף אחד לא קורא.

 

 

משה


×
×
  • תוכן חדש...