Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זאת הסיבה שאני לא מחדש או מחליף את הג'אנטים מגנזיום שלי לחדשים, חבל על הכאב לב והעצבים אחרי זה.

לפני כמה חודשים אני חוזר הביתה ורואה שההונדה אקורד של השכנים עברה איזה הנמכה מוזרה, מבט יותר קרוב גילה לי שזאת הנמכה מסוג "איטונג", את האוטו זרקו ככה שהוא פשוט עם הגחון מגרד את הכביש.

 

ארז, שים בצד את הבלוקים, אני צריך לעשות טיפול לאוטו!! :roll:

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פיג'ו 205GTI .

חנתה בערב ברחוב אבן גבירול בתל אביב לפני מספר שנים.

פורקו ממנה חלק מפסי הקישוט בצד אחד של הרכב.

 

אם היו מפרקים את כל פסי הקישוט, הייתי עוד יכול לחשוב שמישהו עם 205 רגילה מחקה את ה-GTI ופרק את הכל ומתקין אצלו.

אבל כייון שפורקו רק חלק, חשבתי שכנראה לגנב יש GTI זהה, והוא משלים ממני חלקים.

 

מאוד משונה לי לשמוע על מישהו, שמפרק מרכב אחר, זהה לשלו חלקים.

לא ברור לו שיש בינו לבין הנהג הנפגע מכנה משותף ? אהבה לרכב ספיציפי ?

(לא שאני מצדיק גניבה אחרת מכל סוג, אבל כזו, בין אנשים עם מכנה משותף וחיבה לאותו תחום זה נראה מוזר עוד יותר).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני שמעתי על אחד שדפקו לו סמיילי על הרכב החדש ( מאזדה 3 שחורה ), כמובן שבשריטה על הרכב.

לא להאמין עד כמה אנשים יכולים להיות רעים.

אני ממש ממש ממש מפחד שיעשו לי משהו דומה עם הרכב שלי ( מאזדה 3 שחורה ), אבל ממש מפחד.

פורסם

אם הנושא פה הוא ונדליזם אז ברצוני לשתף אתכם בניסיוני האישי.

 

אתמול, יום שישי ה19.9:

שעת בוקר, בסביבות 8 אני יורד לרכב בשביל להקפיץ את אחי הקטן לגן.

חוזר לחניה, עולה לבית, ממשיך בסדר היום נקיונות וכיוצא בזה.

 

יורד לרכב בסביבות השעה 11 וחצי, הכל תקין, אספתי את האח הקטן מהגן וחזרתי לחניה.

עולה לבית, ממלא דלי מים עם קצת סבון ומתכונן לשטיפת הרכב כמו שקורה כמעט בכל שישי.

אחרי כחצי שעה בסביבות השעה 12 וחצי:

פותח את הרכב, ומחנה בצורה שתהיה קלה לשטיפה (חניה פרטית של דיירי הבנין)

ובזמן שעשיתי רוורס, ראיתי משהו מבצבץ במראה הימנית, חשבתי בהתחלה שזו הידית למרות שאף פעם לא ראיתי את זה ככה.

יצאתי מהרכב וראיתי שעל החלון ישנן מריחות של ידיים שנראות כאילו ניסו להוריד את החלון כלפי מטה, והגומי שמפריד בין החלון לדלת ככל הנראה הוצא על ידי מברג או חפץ חד כלשהו.

זה היה פשוט ניסיון פריצה שכשל.

 

19092008170427bx8.jpg

 

 

אגב, הרכב הוא פאסאט שנת 98 שנראה (ומרגיש) כחדש

 

05012008225134ui3.jpg

 

 

ניתן גם לציין שהרכב נמצא ברשותנו כ3 וחצי שנים, שבהם חוץ מכמה שריטות (אנשים רצו להזכיר לי כנראה איך נראית כוכבית) לא קרה לנו דבר כזה.

פורסם

אין מה לעשות, אנחנו חיים במדינת ישראל , הארץ הקדושה :roll:

 

שעת צהריים, רחוב עם תעבורה של אנשים ברמה דיי גבוהה..

 

אבל כל זה לא הפריע לאיזה אפס לשבור לנו את החלון, סתם ככה...

 

2803061719bp1.th.jpg

 

 

 

2803061731vm1.th.jpg

ויחסית ל3 וחצי שנים שהאוטו היה אצלינו, זה היה המקרה היחידי , לא שריטות לא חריטות..

 

ואפשר לומר שהרכב דיי מנקר עיניים לכל עובר אורח .. ממש מזל :roll:

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

גם לי (לאבא שלי יותר נכון) היה מקרה של ונדליזם/גניבה עוד לפני שעברנו דירה.

בזמנו אבא שלי היה תמיד מדביק מראות קטנות ועגולות על המראות צד הרגילות, הוא אומר שזה עוזר...אז כל חודשיים

איזה ילד ערס היה פשוט מוריד אותם ומשחק איתם בשכונה. כמו שאמרו לפניי הכל מתחיל בחינוך, ותכלס אי אפשר לעשות לילד הזה כלום.

פורסם

אחותי לקחה את הרכב שבסימלון שלי לפאב שהיא עבדה בו, ומישהו זרק אבן צור על השימשה הקידמית, גם צפיה במצלמות האבטחה העלתה חרס. למזלי, גיליתי שהזכוכית הקידמית יוצרה במפעל "אורן" בקיבוץ צובה ,מה שאומר שלא היתה מקורית ובירור קטן העלה שבמפעל אורן יש עוד שימשה שכזאת.(והנזק הפיננסי לא היה גדול מדי).

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

שנת 92-אונו טורבו חדשה,אני קם מוקדם בבקר ללכת לגלוש,מסתכל על האוטו {עם כיסוי}ניראה עקום,ונחרד לגלות שהורידו לי גלגל מפה וגלגל משם בהצלבה-נו מילא הלך היום גלישה-ויש מקיף--אבל האבסורד והכי מרגיז-חודש אחרי זה רשמתי וצילמתי אונו 60 עם הגאנטים שלי עליה והבאתי למשטרת ר"ג----צחקו לי בפנים ולא עשו כלום.!

פורסם

לפני שנתיים בערך, הבוס קיבל קאיין חדשה (שחורה).

 

עוד באותו היום קיבל גם חריטה לאורך 2 דלתות ובעומק שפוליש לא פותר.

 

**אני לא מתיחס אפילו לגניבות סמלים וכולי

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

לפני 7 שנים החנתי את ג'יפ הסופה בשכונת ורדיה בחיפה. כעבור 10 דקות אני שב לרכבומגלה כי מישהו תקע שבבי עץ בכל המנעולים בכל הדלתות.

אני לא מבין מדוע. אולי כי זה היה ג'יפ משטרתי לשעבר ועדיין בצבעי משטרה. בכל מקרה אם רק הייתי תופס את ה___(מילה אסורה בפורום) שעשה זאת...

פורסם

אחותי רכשה רכב חדש מסוג SUZUKI SX4 ובכל פעם מוצאת שריטה חדשה ו(לא)נחמדה על הרכב.

מדובר במפרץ קטנטן ליד קיוסק ומקום הומה אנשים , לקיוסק עצמו יש מצלמות בחוץ אבל המצלמה לא עזרה כיון שאותו אדם שעשה זאת הסתיר את פניו .

 

בשלושת החודשים שהרכב אצלה דפקו לה את מכסה המנוע + שריטה של איקס , אופנוע כבד (רואים במצלמה) דפק לה את העמוד הקדמי ימני ברכב ועל הדרך השאיר שריטה על המראה .

 

כמובן שישנן עוד כמה שריטות מסביב לרכב מאנשים שסתם נהנים לגרום לה נזק לרכב והיא לא יכולה לעשות דבר

 

פשוט מעצבן !

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

לפני חצי שנה מחנה את המיצובישי גאלאנט 99 ליד מועדון הסיטי הול בחיפה. שעה 00:00 בלילה.

יוצא, מבלה ובחזרה מגלה כמה שריטות לא עמוקות באיזור הדלת שמאלית אחורית:?

 

השבוע מחנה את המאליבו באיזור חוף הסטודנטים בחיפה. לאחר כשעה שמתי לב שעוד רכב, עם טמבונים שחורים (הזולים האלה שלא תואמים לצבע הרכב), חנה קרוב אליי אבל לא התייחסתי. בחזרה גיליתי שפשוף קל בטמבון אחורי צד שמאל, בצבע שחור + פיצוץ קטן של הצבע ליד. נאמר שהרכב הפוגע חנה עדיין לידי, אבל מכיוון שהנזק קטן התאפסתי על עצמי, ולא השארתי לו גם איזו מזכרת:x

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

לפני כמה חודשים, ערב שישי חונה את המאזדה 3 מליסינג בבניין אצל חברה שלי. אחד הנכדים של שכנה של חברתי (לא דייר יש לציין), התעצבן כי לא הייתה חנייה והחליט לשבור לי(הרכב הראשון בחנייה) את המראה הימנית ברכב, בבעיטה.

 

כשירדתי לרכב עוד הייתי רגוע, כשראיתי אותו כבר לא. הבנאדם אמר לי בפנים "אני יעשה מה שבא לי", מזלו כמובן שהוא היה מול אישתו וילדיו אחרת ככל הנראה אבא של חברתי היה תוקע אותו בבוידם לכמה חודשי עונש (2.00 מטר גובה, 3 מטר רוחב - בחור חביב במיוחד).

 

הסיבה שלא עשיתי משהו רציני ממש באותו רגע טמונה בעובדה שזה לא היה הרכב שלי, יכול מאוד להיות שהלילה הזה היה נגמר במעצר שלי אחרי שהייתי שובר לו חלון אחרי חלון, מראה אחרי מראה את הלנד קרוזר המקסים שלו.

 

אגב מאז עברו מים רבים, תוקנה המראה, נשברה מראה אחרת, וכד' וכד'..

 

 

סתם לידיעה אני חושב שרצוי לציין כי אני מעולם לא תמכתי באלימות, לא פיזית ולא מילולית. מעולם לא פגעתי ברכב או בכל רכוש של אדם אחר, וגם כשהגעתי לדבר עם אותו עולל הגעתי בגישה הכי רגועה והכי נינוחה להודיע לו שיהיה עליו לשלם על הנזק שהוא עשה. הוא בשלו עשה מה שעשה, ומאז אני מתפלל כל יום מחדש שאני רואה את הרכב שלו (הוא עוד נוסע!?), שיכנס עמוק עמוק בתוך איזה עמוד חשמל ושנוכל כולנו להגיד עליו כבר איזה קדיש.

 

 

פגיעה ברכוש של אחרים היא עבירה חמורה על החוק, ואני אישית חושב שדינו של מישהו שמבצע ונדליאזם צריך להיות לפחות שווה ערך לגניבה\שוד מזויין.

אבי.

פורסם
פגיעה ברכוש של אחרים היא עבירה חמורה על החוק, ואני אישית חושב שדינו של מישהו שמבצע ונדליאזם צריך להיות לפחות שווה ערך לגניבה\שוד מזויין.

 

רק שאני בספק אם מישהו במדינה באמת ייחס לזה חשיבות.

מבחינתי כל גורם כזה או אחר שגורם לנזק במכוניות ( בכוונת תחילה ), צריך להישלח לכמה שנים טובות לכלא.

צריך שתהיה הרתעה - ואין שום דבר אחר!

פורסם

בזמנו הייתה לנו קורולה 97', בצבע כחול מטאלי. הרכב היה שמור מאוד והרכב היה מבריק תמיד (צבע כחול מטאלי לא פשוט להבריק כל פעם). באותה תקופה היה לנו שכן, ערס טיפוסי. לאחר 5 שנים אבא שלי החליט שהגיע הזמן למכור את הרכב ואחרי ווקס מוקפד תליתי שלט למכירה. ביום שישי אחד אבא שלי הגיע מהעבודה והחנה את הרכב בחניה התת קרקעית, כעבור 20 דקות ירדתי אל האוטו וחשכו עיניי - מישהו עבר עם מסמר (או משהו דומה) על כל הרכב. ממכסה תא המטען ועד מכסה המנוע דרך הגג - בקיצור כל הרכב. קראתי לאבא שלי וכשראיתי את הצבע הלבן שכיסה לו את הפנים חשבתי שיהיה לו התקף לב. כדי לקצר את הסיפור אומר שאחרי חקירה התברר שזה היה השכן המדובר שאחראי למעשה. למזלנו, עברו שבועיים שבהם הצלחתי לטשטש מעט חלק ניכר מהשריטות והגיע קונה רציני שלא היה מוטרד מהעניין.

צר לי מאוד שיש אנשים כאלה. מה הפריע לו? מה גירד לו בידיים?

 

לרקורד יאמר, כי אותו שכן שילם ביוקר על המעשה.


×
×
  • תוכן חדש...