Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני הצתרפתי היום למעגל הוונדליזם :-(

היום בבוקר יצאתי החוצה וראיתי שהדלת פתוחה ניגשתי לאוטו ופשוט הייתי בהלם!

כל הפאנל הקדמי היה מפורק כל הכפתורים השעון הכל פשוט מפורק לגמרי כולל הפלסטיק שאמור להחזיק אותם שבור לרסיסים.

אהה וגם גנבו את המערכת טוב לפחות חלק ממנה כי את הפאנל הקדמי של המערכת לקחתי הביתה.

ובאמת די נהרס לי כל היום זה אוטו שהשקעתי בו הרבה(גם כסף וגם אנרגיות) ודאגתי לו מאוד בכל זאת רכב ראשון שלי עד עכשיו כואב הלב עליו.

הרכב הוא רנו 19 1994 :cry:

למזלך (או לצערך ?) לא נכנסת למעגל הוונדליזם. וונדליזם פירושו פגיעה ברכושו של האחר ללא שום רווח. אם אצלך גנבו משהו, זה לא נקרא וונדליזם אלא גניבה. מצטער בשבילך על הרכב.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תגידו, מישהו צובע את השריטות?

מישהו מתקין מצלמות?

מישהו פעם התלונן במשטרה עם הפרטים של ה"פוגע"?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
תגידו, מישהו צובע את השריטות?

מישהו מתקין מצלמות?

מישהו פעם התלונן במשטרה עם הפרטים של ה"פוגע"?

 

לאן אתה חותר, אתה רומז שזאת אשמת הנפגעים ?

 

אצלי אישית תנאי התאורה מצריכים ציוד צילום יקר מאוד.

אם השריטה מפריעה לי אני בהחלט יצבע אותה, ואם יש בידי פרטים של האדם הפוגע אז אני כמובן אגיש תלונה.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

גם לי שרטו את הרכב.

 

יש אנשים מסכנים במדינה הזו.אין רכב שאין עליו שריטות.יש אנשים כנראה שזה עושה להם טוב שהם "דפקו" את בעל הרכב.נו טוף :) יש ה' בשמיים ישלם להם כבר.

 

העיקר שהרכב עושה את עבודתו ומביא אתכם ממקום למקום בנוחות וביעילות.אל תקחו ללב לא כדאי!... כולה פח.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

כשהייתה ברשותי פולו שנת 96, ירדתי בוקר אחד וגיליתי פנס קדמי שבור. היה צריך ממש להתאמץ כדי לשבור אותו מבלי לגעת בפגוש או בפח מסביב.

 

בבניין של ההורים שלי אחת השכנות חזרה עם מזדה MPV כשעל כל מכסה המנוע חרוט "בת זו*ה".

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

צפריר, אני אפילו לא מוצא את המילים לתאר מה עבר עלי ברגע שראיתי את התמונות, למה שמישהו יעשה את זה?

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

פשוט מזעזע :shock:, צריך להוריד לאנשים כאלה את הראש, אם רק הייתי תופס מישהו כזה על חם אני לא חושב שהייתי שולט בעצמי.

יצא לכם לתפוס על חם אנשים זבל כאלה!? :evil:

-עריכה-

אצלנו, ביום הראשון שקנינו גולף חדשה לפני כמעט 20 שנה שרטו את כל האוטו, מכל הצדדים.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אצלי - ילד בשכונה מצוייד במברג ניסה להוריד את הסמל של ההונדה ( רכב שהיה לאישתי ) ,בתור מתנה הוא קיבל סמל חדש של חמש אצבעות על הלחי :lol: , אחרי כשעה בא גם האבא ( ערס קטן ומושתן ) והודיע לי מה לפי דעתו מקצוען של אישתי אימי ואחותי , גם הוא קיבל סמל כמו של הבן שלו !! :oops::twisted:

 

 

 

גילוי נאות - אני גובה 1.86 ושוקל מעל ל120 ק"ג לפני ארוחת צהריים :lol:

 

 

 

הבן שלי כבר יודע להסביר שאם מישהו אפילו נושם לכיוון של עליזה ( רנו 4 אדומה 1975 ) אבא שלו ישים לו שתי ידיים בגבס ...

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
אצלי - ילד בשכונה מצוייד במברג ניסה להוריד את הסמל של ההונדה ( רכב שהיה לאישתי ) ,בתור מתנה הוא קיבל סמל חדש של חמש אצבעות על הלחי :lol: , אחרי כשעה בא גם האבא ( ערס קטן ומושתן ) והודיע לי מה לפי דעתו מקצוען של אישתי אימי ואחותי , גם הוא קיבל סמל כמו של הבן שלו !! :oops::twisted:

 

 

 

גילוי נאות - אני גובה 1.86 ושוקל מעל ל120 ק"ג לפני ארוחת צהריים :lol:

 

 

 

הבן שלי כבר יודע להסביר שאם מישהו אפילו נושם לכיוון של עליזה ( רנו 4 אדומה 1975 ) אבא שלו ישים לו שתי ידיים בגבס ...

קבל ח"ח :mm_yeah:

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|


×
×
  • תוכן חדש...