את האמת אני לא חושב שהבנתם אותי.
חבר שלי נהג בשלילה וקיבלת דוח תנועה,שכביכול היה אמור לחשוף אותו לשוטרים כנהג בשלילה , רק מה שמנע ממנו את הגילוי הזה ,זה שהיה עליו רשיון (שעוד לא הפקיד למען תחילה של שלילה בפועל),ושהשוטרים לא בדקו אותו במסוף.
השאלה העיקרית,האם הוא יכול להיחשף כנהג בשלילה לאחר רישום דוח?