Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתקופה שהיה לי את האונו והיא נראתה ממש שמורה, זה כנראה עיצבן כמה בני נוער..

את מראות הצד שברו לי כמה פעמים בבעיטה, פעם ניפצו חלון בדלת של הנהג, כך שגם המנגנון נהרס

וכל האוטו היה מלא זכוכית. פעם גם קישקשו על כל מכסה המנוע ומסביב לרכב אם טוש שבקושי ירד.

מאז שמכרתי את האוטו, אני ישן טוב בלילה :? האוטו של ההורים חונה בחניה סגורה.

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המאזדה שלנו נקנתה בסוף שנת 98. בחודש ינואר 99 מישהו שרט את הפגוש האחורי לכל רוחבו כשהרכב היה בחניה.

חודש לאחר מכן אנחנו קמים בבוקר ומוצאים ששרטו את שני הצדדים של האוטו עם ענפים או משהו דומה, שריטות קטנות אבל ממש על כל הדלתות והכנפיים הקדמיות והאחוריות.

כשהרכב היה בן 4 שנים, 3 חודשים אחרי שהתקנו 4 צמיגי יוקוהאמה חדשים מישהו חורר לנו את כל הצמיגים, סתם ככה...

מיותר לציין שהזמנו משטרה ולקחו טביעות אצבועת אבל הפושע לא נמצא מעולם והתיק נסגר מחוסר עניין לציבור. וזה קרה חודש אחרי שפרצו לנו הבייתה, גרמו נזק לכמה רהיטים מאוד יקרים, פירקו מקרר חדש ששווה 20 אלף שקל ושברו לו את כל המדפים והמגירות.

 

יש לציין שאני מתגורר במושב קטן בצפון, יש לנו חצר גדולה וחניה מקורה וגדולה שצמודה לבית, ממש מתחת לחדרי השינה.

הרכב נמצא רוב הזמן בבית או בחנייה של העבודה של אימא שלי ושם בשיא חונות 8 מכוניות.

פורסם

בדיוק היום הרכב של ההורים הפך להיות קורבן למכה.

אומנם זה לא ונדליזם אבל זה עוד תופעה מגעילה שבטח קרה לעוד כמה חברי פורום פה.

הרכב חנה באחד החניות במרכז העיר,אחרי כמה דקות דפקו את הפינה של התמבון האחורי של הרכב וברחו ולא ישאירו שום פרטים על השמשה.

האגזוזים ירדו למטה כתוצאה מהמכה והפח התקמט בצד.

אין לי לדעת מי המנובל שעשה את זה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם אצלי מלבד המפתח שעבר על כל הצד וחיזק את השריטות שהיו שם שירשתי מהבעלים הקודם..

 

לפני מספר חודשים החליט ערס מטומטם בן 18-19 לחבק את חברתו תוך כדי שהוא נשען עם הג'ינס פאייטים שלו על הרכב שלי, ושרט אותו שריטות עמוקות ומכובדות, הוא קיבל את המפתחות בראש מרחוק כי החברים שלי עצרו אותי מלהתנפל עליו אחרי שראיתי את השריטות והוא עונה לי : "מה אתה רוצה? כולה שריטה"

13032009338.jpg

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

אז אצלי כמה סיפורי ונדליזם מעצבים שאני עוד יהרוג את האנשים אם אני תופס אותם עושים עוד מעשה אחד לרכב שלי.

 

לפני כשנתיים בערך, היתה לי עוד את הסיריון וכשבאתי הביתה, שחכתי את ה GPS במתקן ויצאתי.

שעתיים בלבד לקח לי לגלות את הדלת שלי ללא חלון ועם הרבה ''אבק זכוכית''.

הדבר שהכי הזוי ומעצבן זה שהאירוע התרחש בערב שבין 8 ל 10.

 

הקנגו היפה שלי נמצאת אצלי כמעט שלושה חודשים והיא כבר הספיקה להכיר כמה *ארות באיזור שלי.

בפעם הראשונה, בערב יום כיפור, במקום לבקש סליחה, שלפו לי מהרכב את ארבעת הטסות המקוריות של רנו.

בפעם השנייה, יומיים לאחר הרכבת המגנזיום לקחתי את האוטו למקלחת וכשחזרתי שמתי את האוטו בחנייה שמאחורי הבית

(לא היה מקום פנוי), בחנייה שאין לי קשר עין עם האוטו.

בערב באתי לשים את השטיחים לאחר ניקוי ולאחר כמה פינישים נעלתי את הרכב ועשיתי את סיבוב הבדיקה המסורתי שלי

ולהפתעתי ראיתי את מכסה המנוע שלי מלא בקשקושים של טוש לורד, *ארות.

ובפעם השלישית, לפני שבועיים ראיתי שהונטילים של המגנזיום הצמיחו רגליים והלכו. השגתי חדשים.

 

מאז הטראומה, כל לילה אני יורד להגיד ''לילה טוב'' ולעשות סיבוב סביב הרכב לוודא שהכול כשורה.

שלומי.

פורסם

אני קיבלתי בעיטת קארטה מאחד השכנים כשחניתי בחנייה של חברה שלי לאוטו כי פשוט לא היה נראה לו הרכב.

מה שנשאר היה המראה תלויה על החוט חשמל שלה...

מיותר לציין שאותו שכן הועמד לדין בצורה חמורה יותר, אין צורך לפרט אבל בוא נגיד שאני חושב שהוא היה רוצה להחזיר את הגלגל לאחור.

 

אבי

פורסם

תפסת שורט רכב ?

תחתוך לו קמיצה כמו באירגון יאקוזה העולמי ,עדיף יד שמאל כי עם יד ימין הוא עוד כותב בבית הספר :lol:

ככה במסדר זיהוי נזהה את השורטים/שרוטים הסדרתיים .

פורסם

יום אחד אמא שלי יורדת לנסוע באוטו ואז היא מגלה שאז *%)# קשקש לה עם טיפקס על המראות.

ויש עוד שלל סיפורים על מזכרות של נהגים שהזכרו לה מכות על הרכב.

 

אגב, היא קיבלה לא מזמן אוטו חדש (גולף TSI) והעבירה את הבורה אליי...ואני מעדיף לא לתקן את ה"מזכרות" שהשאירו לי כדי שלא ישאירו לי חדשות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני מספר חודשים החליט ערס מטומטם בן 18-19 לחבק את חברתו תוך כדי שהוא נשען עם הג'ינס פאייטים שלו על הרכב שלי, ושרט אותו שריטות עמוקות ומכובדות.... "מה אתה רוצה? כולה שריטה"

 

תופעה מוכרת שבכל פעם חוזרת על עצמה. כפי שכבר כתבתי הפתרון פשוט: כיסוי מטונף ומלא בקאקי של ציפורים. המאוהבים המאושרים יחפשו רכב אחר להשען עליו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
תופעה מוכרת שבכל פעם חוזרת על עצמה. כפי שכבר כתבתי הפתרון פשוט: כיסוי מטונף ומלא בקאקי של ציפורים. המאוהבים המאושרים יחפשו רכב אחר להשען עליו.

 

על הרכב שלי קקי של ציפורים ישאר מקסימום עד שאני אראה אותו, אחרת הוא גם יעכל את הצבע, אין תרופת פלאים לערסים..

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם
על הרכב שלי קקי של ציפורים ישאר מקסימום עד שאני אראה אותו, אחרת הוא גם יעכל את הצבע, אין תרופת פלאים לערסים..

רק על הכיסוי. מנסיון זה עובד, וזה גם די מרתיע אנשים מלהסתכל מה יש מתחת. הדאון סייד היחידי הוא שצריך גם לאכסן את הגועל נפש הזה אחר כך :lol:

פורסם

אמנם לא קרה לי (טפו טפו טפו) , אבל היתי עד לבחור שלאחר ארוחת שישי רצה לצאת מהשכונה (עם איזה ג'יפ פאג'רו ארוך) ואיזו יונדאי גטס של אחד האורחים של השכנים חסם את היציאה (כנראה שלא ממש שם לב שהוא לא משאיר הרבה מקום לתמרון)

לאחר שהבחור עם הפאג'רו צילצל לכל הדירות בשני הבניינים הסמוכים (ואף אחד לא זכר שיש לו גטס כנראה) - החליט שהוא שובר את 2 המראות + כמה בעיטות נחמדות.

 

גם אותנו חסמו פעם וזה הרתיח אותנו כי מיהרנו לעבודה וללימודים, אבל יש דרך לעשות זאת - הרמנו טלפון למשטרה והם יצרו קשר עם הבעלים שרץ להזיז את הרכב.

פורסם

בבנין בו עבדתי לפני כמה שנים היו מצלמות אם כיסוי של כל השטח מסביב לבניין כולל החניון, הבניין היה בתוך שכונת מגורים.

תאמינו או לא אבל 99% מהונדליסטים , הם ילדים בני 10-18 ,כאשר גם הכרתי חלק מההורים של אותם הילדים שראיתי בהקלטות (שורטים רכבים, מפנצ'רים גלגלים,קופצים על הגג או מכסה מנוע,שוברים מראות וכו..) והיה לי קשה מאוד להבין, איך זה שלהורים כאלה טובים יש ילדים מפלצות. הכי גרוע זה שהם היו עושים נזק ללא שום סיבה.

הילדים של היום לרוב הם ברברים ללא ערכים וללא כבוד לאף אחד, מכיוון שלא מחנכים אותם כלל ,לא בבית ולא בבית-ספר, אז הילד חי וגדל לו לבד.

צריך דחוף לחזור לשיטות הישנות להרביץ קצת עם חגורה וכו..

לפני כמה ימים ראיתי מחלון ביתי ילד בארך בן 9-10 מנסה לקלף סמל מאחד הרכבים בחניון של ביתי. צעקתי עליו מהחלון ,הילד במקום להיבהל ולברוח התחיל לזרוק קללול לכיוון שלי(ילד בן 10:shock:) . רצתי החוצה ואז הילד התחיל לברוח תוך כדי שהוא עדיין מקלל, לצערי לא תפסתי אותו(צריך להפסיק לעשן).

ניגשתי לרכב וראיתי שהילד לא הצליך להוריד את הסמל, אבל שבר אותו ועשה מלא שריטות מסביב. מה שהכי הרגיז אותי זה זה שכנראה בגלל שהוא לא הצליך להוריד את הסמל הוא עשה שריטה בצורת X ענק על מכסה המנוע של הרכב.

אני מכיר את הבעלים של הרכב(הרכב רק בן 8 חודשים) וישר ניגשתי לספר לו, לתדהמתי הוא קיבל את זה מאוד יפה ואמר שאין כבר מה לעשות בנידון (אני היתי כבר מסתובב אם איזה רובה,טיל נ"ט וכמה רימונים בשכונה ומחפש את ילד ואת ההורים שלו). :evil:

 

 

Mike_d: חוץ מכמה בעיטות היתי גם שורף לו את האוטו כי זו הדרך היחידה שאנשים כאלה מבינים(כדי שזה לא יחזור על עצמו).

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם

זה אמנם קצת לא קשור, אבל אפשר לחנך ילדים גם בלי חגורה. להורים של היום פשוט אין כח לזה. לא כל הילדים היום הם מפלצות קטנות, יש גם ילדים טובים ומחונכים.

emotion of motion


×
×
  • תוכן חדש...