Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה אתם גרים ?

במושב עם שערים בכניסה ולחצרות וכלבים לכולם, רובנו מתנדבים גם ל"מתמיד" של מג"ב (אני לא) ומפטרלים מסביב בלילה , זה לא קורה.שכן שלי עדיין משאיר את מפתחות אחת המכוניות שלהם קבוע בסויץ'. (שימושי לי מאד מדי פעם,-טנדר ישן ) .

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם כבר הקפיצו את השרור -

 

בפורים האחרון בגלל שלא היה מקום חניה ליד מקום עבודתי, שמתי את הרכב שלי (פיג'ו 206 XS) כ-2 ק"מ הליכה

במקום שכוח אל לחלוטין. אחרי כ-8 שעות שבאתי לקחת את האוטו, אני רואה XS בדיוק כמו שלי, על 4 בלוקים

בלי בקליות מאחורה, בלי פנסים מקדימה, כל ארבעת החלונות מנופצים, ואני בטוח שגם קילפו כמה דברים מבפנים.

ו-10 מטר משם - ה-XS שלי עומדת ללא שריטה :)

 

בהתחלה בגלל שהיה חשוך לא ראיתי את צבע הרכב וחשבתי שמדובר ברכב שלי.. ראיתי חושך בעיניים לכמה שניות.

פורסם

אנחנו משפחה עם 3 רכבים וליד הבית (שלושת הרכבים עומדים ברחוב, אין חניה פרטית) עדיין לא נגרם שום נזק תודה לאל. אני אפילו משאיר את המסך של הDVD פתוח והוא קורץ לכל אחד שעובר ליד האוטו, ובכל זאת.

 

אני מנסה לחשוב איפה כן יכול לקרות כזה נזק שבן אדם מחנה את הרכב ליד הבית שלו ומגיע למסקנה אחת - שכונות שהאנשים בהם לא הכי ידידותיים (הדר בחיפה, שכונת התקווה בתל אביב וכו'..). תקנו אותי אם אני טועה.

אני למשל גר בשכונה שנחשבת שכונה של זקנים (כרמל).

 

נ.ב - אולי נפתח שרשור "איפה לא כדאי להחנות את הרכב":lol:

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

הגעתי למסקנה, שכשאהיה גדול יהיה לי בית עם חניה פרטית ושער ברזל. ללא ספק, אני ארגיש הרבה יותר בטוח, ואדאג פחות.

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

  • אחראי פורום
פורסם

לי קרה מקרה עם גנב מטומטם פעם, עם סוף טוב.

כשעוד היתה לאשתי את השרייד, גרנו ברחוב מלא סטודנטיות, מה שאומר שעל רחוב של 30 רכבים

היו עוד 5-6 שריידים :roll:

יום אחד גיליתי שהמגב האחורי נגנב, עם הזרוע. עברו כמה שבועות, מצאתי בגרושים מגב וזרוע זהים.

עוד לא הספקתי להתקין, אני יוצא לאוטו ורואה שיש מגב על השמשה!

אחרי כמה ימים, תפס את אשתי ברחוב חבר של אחת מבעלות השריידים, אמר לה שהוא חשש שלא תעבור

טסט בלי מגב אז הוא דאג להשלים מרכב אחר :?

כ"כ ריחמתי על האידיוט שאפילו לא דיברתי איתו על זה (והוא היה קטן כזה, נראה שאפשר להבהיל אותו בקלות :twisted:).

פעם גם תלשו לי סמל מרנו שהיתה לי, והוא חיכה לי נשען על המגב הקדמי.

 

same shit, different car.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

כשחברי הכנסת בממשלה יידעו מזה להחזיק מכונית על חשבונם במקום לנסוע בוולבו על חשבון משלם המיסים

אולי תהיה פה ענישה חמורה יותר.

 

כבר זמן מה אני חושב על שידרוג לרכב בעל אופי ספורטיבי ורק המחשבה של להעמיד אותו מתחת לבית בחניה המשותפת

גורמת לי לצמרמורת. כפרה על הכסף, אבל הכאבי לב ומחסור השינה בלילות מורידים אותי מהעניין כל פעם מחדש.

 

עד היום הנזק אצלי מסתכם ב:

גניבה של ווישר אחורי (X2)

שריטות + מישהו ניסה לרשום לי איזה מסר על האוטו עם מסמר, עד היום אני לא מצליח לפענח את הכתב.

והדבר הכי נפוץ, מישהו משאיר לי סמאחטות ירוקות מכל הלב על השמשה.

פורסם

ענישה, ענישה ועוד ענישה.

 

את הVR6 שלי השארתי מול הבית של ההורים ונסעתי לחו"ל כשחזרתי היא היתה עם 2 גנטים פחות את השנים האחרים פשוט לא הצליחו לפתוח...

במיצובישי קולט 2 ספויילרים שעברו לאיזו אונו בטירה (את הגניבה הראשונה ראה שכן, סובארו עם ערבים תלשו את הספוילר וברחו)

פנס קידמי לפנדה 82 "נעלם"

סמלים כל שני וחמישי...

לבוס שלי פרקו את כל הפנסים בחניום של הדסה הר הצופים מהגאמפי שלו.

בקיצור אנשים ז*נ*ת

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

כשהייה לי את הפג'ארו קינג אנשים ממש התלהבו לראות את הסמל של מיצובישי בצבע כסוף ולכן הורידו לי אותו כמה פעמים.

שבוע אחרי שקניתי את נמרצדס שלי מישהו דאג לשרוט לי אותה עם מפתחבדיוק מעל לידית בדלת הנהג.

 

הפחד הכי גדול שלי עם הג'יפים שהיו לי זה שבאמת איזה אחדיו יחרוט ליד ה4X4 =16.

mercdes-benz E350,jaguar xj, audi a3 sortback, seat leon 1.8tsi. gmc sonoma 92- my sweets

פורסם
כשהייה לי את הפג'ארו קינג אנשים ממש התלהבו לראות את הסמל של מיצובישי בצבע כסוף ולכן הורידו לי אותו כמה פעמים.

שבוע אחרי שקניתי את נמרצדס שלי מישהו דאג לשרוט לי אותה עם מפתחבדיוק מעל לידית בדלת הנהג.

 

הפחד הכי גדול שלי עם הג'יפים שהיו לי זה שבאמת איזה אחדיו יחרוט ליד ה4X4 =16.

 

 

כמה שזה זבל שעושים את זה, אף פעם לא חשבתי או עלה לי הרעיון לדבר כמו השלמת כתוביות ברכב ללוח הכפל...

 

 

:roll:

:twisted:הליסינג שלך זה רכב השטח הטוב ביותר...:twisted:

 

איביזה 2006 שחורה

פורסם

מישהו פעם תפס ונדליסטים והחוק העניש אותם?

 

אם אתם יודעים גם סיפורים עם ענישה בסוף זה גם מענין לשמוע.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

השרשור הזה כנראה הולך להיות אחד ארוכים שיש , שוב פעם צצה בעית המנטליות הישראלית למה לי אין ולו יש שגוררת ונדליזם .

היו לי הרבה מקרים שכאלה אציין כי ישנה איזו שהיא עקומת ונדליזם הקשורה למקום מגורים,לפחות ככה אני חושב מניסיון .

שנת 94 ,אלפא 33 חדשה כשבועיים אצלי ,בחור חומד לצאן את הנחש מאחור בעודי במרפסת של חבר לקראת הערב באור יום .

ירדתי במהירות בעוד חברי שומר על קשר עין עם הבחור,כאשר הבחין בי התחיל לרוץ ,לא היתה לי בעיה להשיג אותו וחברי הצטרף ,אני מאמין שזו היתה הפעם האחרונה שינסה לגנוב סמל ,היום בטח שלא אנהג כך כנראה רוח התקופה של חייל משוחרר הניסיון העשיר בריצה אחרי מיידי אבנים בעזה האנדרנלין גרמו לאימפולסיביות רגעית .

מיצובישי קולט 94 ,פירקתי כבר ביום הראשון את הספויילר ,מניסיון של חבר שלאחר ניסיונות כושלים פירק את הספויילר ואיחסן אותו לאחר כבוד במרתף ,מיותר לציין כי שמכרתי מסרתי אותו לבעלים החדשים .

יצויין כי משום מה בעלי אונו רצו לשדרג את החלק האחורי בספויילר :roll:.

סיויק 1995 ,תוך שבועיים אין מגיני רוח ,שברו מראת צד ,כמה פעמיים פנצרו גלגלים לכל המכוניות בחניה .

קולט שנת 2001 (של אחותי ) נגנב פנס ערפל אחורי וזרוע לוישר הקידמי ,מוזר,את הג'נטים איבטחתי אחרת לא היו נשארים .

לפני כמה שנים רכשתי אקסנט 99 לזוגתי ,זה היה הזו לראות שמישהו החליט ללכת על האוטו,קפץ על מכסה המנוע עלה על הגג ועבר לאוטו הבא ,זהו אז לא נשארו לי מילים יותר .

לאבי לפני כמה חודשים גנבו מרזב עליון לסיויק 2002 .

לא ציינתי כמה פעמיים אימצו להם את הסמלים של המכונית ,משום מה תמיד מחבבים את סמל הH .

פורסם

גם אני הצתרפתי היום למעגל הוונדליזם :-(

היום בבוקר יצאתי החוצה וראיתי שהדלת פתוחה ניגשתי לאוטו ופשוט הייתי בהלם!

כל הפאנל הקדמי היה מפורק כל הכפתורים השעון הכל פשוט מפורק לגמרי כולל הפלסטיק שאמור להחזיק אותם שבור לרסיסים.

אהה וגם גנבו את המערכת טוב לפחות חלק ממנה כי את הפאנל הקדמי של המערכת לקחתי הביתה.

ובאמת די נהרס לי כל היום זה אוטו שהשקעתי בו הרבה(גם כסף וגם אנרגיות) ודאגתי לו מאוד בכל זאת רכב ראשון שלי עד עכשיו כואב הלב עליו.

הרכב הוא רנו 19 1994 :cry:

פורסם

לי יש שריטה לכל אורך דלת הנהג שאיזה קנאי השאיר לי.

יש אנשים פה שאומרים שאם הם היו מוצאים את הבן אדם שהשחיט להם את הרכב, אז הם לא היו עושים לו כלום.

אבל אנחנו חיים בישראל,המשטרה כרגיל עושה כלום,אני אישית אם היתי מוצא את הבן אדם ששרט לי את הרכב לא היתי נשאר רגוע,ולא היתי הולך להגיש תלונה במשטרה,כי זה לא היה מועיל והוא היה חוזר על זה שוב.

לפעמים אין ברירה,ואני בטוח ב100 אחוז שהוא יחשוב פעמיים לפני שהוא ישרוט עוד רכב.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

פוקוס 2006 חדשה 1000 קילומטר עברה בליסינג וישר נפלה בידיים שלנו לילה אחרי שהיא אצלנו פינצרו צמיג אחד

חודשיים אחרי עשו שריטה (במזל לא מספיק עמוקה) על המכסה מנוע ושנה אחרי גנבו את הסמל והרסו את המנגנון :\

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:
פורסם

כמה חוויות טראומטיות כתושב ת"א:

 

1. יום אחד מגלה שמישהו עם ג'יפ GMC יוקון מוגבה החליט לנסות לחנות לי על המכסה מנוע, לאחר שהוא דג את הכונס אויר המסכן שלי עם התפוח שלו הוא פשוט ברח. :evil:(היה שכן שראה את המעשה)

הנזק לרכב: פגוש קדמי, מכסה מנוע, כנף, גריל, פנסים ועוד כמו דברים קטנים ויקרים. ממש בנס לא קרה נזק מכני.

 

2. לאחר שבועיים (בגלל בעיות מלאי), הרכב חזר מהמוסך (הפעם לחניה הפרטית) ובאותו זמן הותקנו "בקליות" אחוריות או איך שלא קוראים לזה מקוריות של סובארו, (כי הבעל הקודם חשב שפנסי LED אחוריים יתאימו לאוטו :-() אני יורד בבוקר ומוצא "בקליה" (?:?) אחת שבורה, מעשה יד אדם ולא כלי רכב, פשוט מוזר ומרגיז. (ואין לי סכסוך עם השכנים)

 

3. מקרה אחרון והכי מעצבן, סוף סוף התפנה לי יום שבת אחד, החלטתי שאני הולך לנצל מינית את הרכב בנס-הרים, התלבשתי בהתאם וירדתי במדרגות לכיוון החניה,

בזמן שהדאגה היחידה היא איך לא להעיר את השכנים ב 7 בבוקר ביום שבת עם צנרת 3.5 צול (שלא אני התקנתי, אני מתנגד לצנרות באוטו למי שלא אינסטלטור)

מגיע לחניה אני מאושר ממזג האוויר הנחמד עד שאני רואה משהו מוזר בצד הנהג, מישהו העמיד את הרכב שלי על בלוק, ואני כותב בלוק ולא בלוקים כי גנבו רק גלגל אחד (!)

 

בתמונה לא רואים את זה (מן הסתם) אבל היו לי על הזומבארו סט של O.Z ייבוא אישי (שאי אפשר להשיג בארץ הקטנה והנחמדה שלנו) עם צמיגי פירלי גולד. כואב מאוד.

DSC001012.JPG

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.


×
×
  • תוכן חדש...