Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מציע לך לא להתפשר עקב הנזק שיכול להיגרם במידה ותתבצע עבודה רשלנית.

 

כמובן חלקים מקוריים ללא פשרות.

 

אני אישית מטפל במוסך י.ש מוסכי הגליל מול המפרץ ואני מאוד מבסוט - לי בעצמי יש סיטרואן ואני בעצמי צריך לגשת לטיפול זהה לשלך של טיימינג ומותחנים ומשאבת מים בעוד 5000 ק"מ.

 

אני מעריך שמחיר לכזה דבר יכול להגיע ל-1200 ש"ח אולי טיפה יותר - אבל אם אתה חושב שאתה הולך לחסוך בזה, אז כדאי שלא - אם מתפספסת שן המנוע שלך יכול להיגמר.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

bump לשרשור היות ואני לא בטוח שהקסארה פיקאסו 2003 שלי זקוקה למוסך מורשה סיטרואן. עד היום טיפלתי ב-י.ש., ולרוב הייתי מרוצה, אלא שעכשיו אני צריך לעשות טיפול + טיימינג ואני לא בטוח אם יש הצדקה להמשיך ולטפל במורשה חברה.

 

מוסכים לא מורשי חברה (עדנאן ותאמר ברמת ישי ואוריאל כהן, חיפה) נתנו לי הצעה של כ-1500 ש"ח ובצמרת 2400 ש"ח (י.ש. עוד לא חזרו אלי, אבל אני מניח שאין הבדל דרמטי בין מורשי חברה).

 

האם מישהו מכיר את מי מאלה שאינם מורשי חברה? האם יש הצדקה לשלם את ההפרש בסדר הגודל הזה במורשי חברה ברכב בגיל הזה, ועבור הטיפול היחסית טריוויאלי? גם המלצות אחרות באיזור חיפה יתקבלו בברכה.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
bump לשרשור היות ואני לא בטוח שהקסארה פיקאסו 2003 שלי זקוקה למוסך מורשה סיטרואן. עד היום טיפלתי ב-י.ש., ולרוב הייתי מרוצה, אלא שעכשיו אני צריך לעשות טיפול + טיימינג ואני לא בטוח אם יש הצדקה להמשיך ולטפל במורשה חברה.

 

מוסכים לא מורשי חברה (עדנאן ותאמר ברמת ישי ואוריאל כהן, חיפה) נתנו לי הצעה של כ-1500 ש"ח ובצמרת 2400 ש"ח (י.ש. עוד לא חזרו אלי, אבל אני מניח שאין הבדל דרמטי בין מורשי חברה).

 

האם מישהו מכיר את מי מאלה שאינם מורשי חברה? האם יש הצדקה לשלם את ההפרש בסדר הגודל הזה במורשי חברה ברכב בגיל הזה, ועבור הטיפול היחסית טריוויאלי? גם המלצות אחרות באיזור חיפה יתקבלו בברכה.

 

 

OK, מכיוון שלשם שינוי הפעם לא קיבלתי עצה טובה כאן נאלצתי להחליט לבד (!), והנה סיפור המעשה. התקשרתי לשלושת מורשי היבואן באיזור חיפה והנה תוצאות המשאל הטלפוני (טיפול+טיימינג):

 

גזית: 1200 + 1800ש"ח (לא כולל מע"מ)

צמרת: 746 + 1460ש"ח (כולל מע"מ)

י.ש.: 726 + 933ש"ח (כולל מע"מ)

 

חשוב לציין שעל החלפת טיימינג יש מבצע קיץ במוסכי לובינסקי, אלא שרק בי.ש. טרחו לספר לי על כך בטלפון. אני מניח שבגזית נתנו לי בטלפון מחיר של טיפול גדול (לא שאלו על פרטי הרכב) ולכן ההפרש במרכיב הזה. כך או כך, המבצע על הטיימינג עשה את המחיר דומה או נמוך מזה שבמוסכים שאינם מורשי יבואן.

פורסם

לכותב מעלי שערך סקר מחירים:

מחיר של 933 ש"ח לביצוע טיימינג במוסך רשת סיטרואן לא נשמע סביר (טוב מדי, ובהרבה)

מציע שתבדוק אתם שוב מה כלול בטיפול, אולי התייחסו רק לעבודה, אולי רק לחלקים, בדוק הרכב הערכה שתמחרו, ועלות משאבת מים אם יהיה צורך להחליפה.

אשמח אם תחזור לעדכן כאן.

פורסם
לכותב מעלי שערך סקר מחירים:

מחיר של 933 ש"ח לביצוע טיימינג במוסך רשת סיטרואן לא נשמע סביר (טוב מדי, ובהרבה)

מציע שתבדוק אתם שוב מה כלול בטיפול, אולי התייחסו רק לעבודה, אולי רק לחלקים, בדוק הרכב הערכה שתמחרו, ועלות משאבת מים אם יהיה צורך להחליפה.

אשמח אם תחזור לעדכן כאן.

 

הטיפול נעשה כבר, וזה בדיוק מה ששילמתי, עבור סט טיימינג+מותחנים.

 

http://lhi.co.il/citroen/summer/mini/?ref=DIVUR

×
×
  • תוכן חדש...