Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

 

בעל סעפת פליטה מוגדלת וללא ממיר קטליטי.

 

אכן יש צ'יפ ברכב, והגדישה, אם השעון מדייק היא 1.5+ באר.

 

כל אלו סיבות מצויינות להריסת הטורבו,הסעפת הטובלרית וחוסר הממניר,בשילוב עם גדישה גבוה,גורמים לציר הטורבו להסתובב מהר מידי,מה שמוביל להרס המגדש.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

או.קיי, לא מעודד, אבל תודה על ההסבר.

 

עכשיו ניצא מנקודת הנחה שהטורבו בסוף חייו, מה האפשרויות שלי כדי שזה לא יקרה גם לטורבו הבא?

טורבו אחר? מוגדל, חזק יותר? או להוריד את הגדישה?

 

אשמח לכל עזרה בנושא.

פורסם
או.קיי, לא מעודד, אבל תודה על ההסבר.

 

עכשיו ניצא מנקודת הנחה שהטורבו בסוף חייו, מה האפשרויות שלי כדי שזה לא יקרה גם לטורבו הבא?

טורבו אחר? מוגדל, חזק יותר? או להוריד את הגדישה?

 

אשמח לכל עזרה בנושא.

 

לא זוכר מה הגדישה המקורית של רכבך, אבל אני יותר מבטוח שהיא נמוכה מ1.5, אפילו עם אוברבוסט (אם יש כזה).

כפי שכבר כתבתי קודם - ככל שהבעיה נוסעת מהטורבו - קיט יעודי טוב, עם GT28, יביא אותך למחוז חפצך - כוח ואמינות.

HFturbo

פורסם

לא הייתי הולך על קיט טורבו עוצמתי יותר. זה בטח לא ישפר את האמינות הכללית של המנוע. אלא אם כן אתה מתכוון להחליף בדרך עוד כמה חלקים באלפי שקלים.

בכל אופן אתה אתה עדיין מתעקש על גדישה גבוהה אכן צריך להחליף את ה-K03S כי בטח הוא לא יהיה אמין ברמות של 1.5 באר.

 

לגבי למה הלך הטורבו, יכולות להיות הרבה מאוד סיבות לכך.

לדוגמא, אופי הנסיעה ברכב - כיצד אתה נוהג להתחיל ולסיים נסיעה? שמן שאתה עושה בו שימוש והחלפה בזמן. האם הוייסטגייט מתוח?

 

לדעתי אם הבעיה היא באמת בטורבו (צריך לבצע גם סריקת תקלות, נזילות...) צריך לפרק ולבדוק את מצבו. מקסימום תשיג K03S מפירוק. לא קשה למצוא.

פורסם
לא זוכר מה הגדישה המקורית של רכבך, אבל אני יותר מבטוח שהיא נמוכה מ1.5, אפילו עם אוברבוסט (אם יש כזה).

כפי שכבר כתבתי קודם - ככל שהבעיה נוסעת מהטורבו - קיט יעודי טוב, עם GT28, יביא אותך למחוז חפצך - כוח ואמינות.

 

הגדישה המקורית ברכב שלו עומדת על בערך 0.6...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
לא הייתי הולך על קיט טורבו עוצמתי יותר. זה בטח לא ישפר את האמינות הכללית של המנוע. אלא אם כן אתה מתכוון להחליף בדרך עוד כמה חלקים באלפי שקלים.

 

איזה חלקים? אילו התאמות יש לבצע במנוע אם אני מחליף לטורבו יותר חזק?

פורסם

לא חייבים להסחף וישר להציע GT28..

 

גם K04 יכול להתאים ולעשות עבודה מעולה.

 

אבל באמת אם בדקת ואכן הלך טורבו , תחליף לאחד גדול יותר הייתי ממליץ על K04 שהוא לא יקר בהרבה מK03S.

 

וכן, תוכל לנסוע אמין וחזק יותר.

 
 

 

 
 
פורסם

לבנות טורבו כמו GT28RS הוא צריך להשקיע באיזור 20אלף לפחות,K03S משומש יעלה לך באיזור2-3 אלף.

יש לי אחד משומש עם תהיה צריך.

פורסם

מה המחיר של ?K04

כי לשים את הטורבו המקורי נראה לי קצת לא חכם כל עוד שאר התוספות במקומן, הוא עדיין יגדוש פי 2 מהמתוכנן, וייהרס.

פורסם

לא קשור ב1.5 לא נהרס כלום,אפשר גם לגדוש 1.8 באר ואפילו יותר,הK03 נשבר מעל ל2.3 וגם יקח טיפה זמן.

גם לK04 יש אותו בלאי עם לא יותר,כי יש אותו ציר כמו בK03,בחול אומרים שהK03 יותר חזק ועמיד מK04 בגלל זה.

לעשות פרויקט עם K04 גם יעלה לך באיזור 15 אלף,ואולי תגיע ל280כ"ס בלחץ,עם GT28RS תעבור ת320כ"ס.

פורסם

טורבו באיזור 4-6 אלף תלוי חדש אוו משומש טוב,צי'פ גם באיזור4-5 אלף,אינטרקולר חזית יש לך?או לא גם באיזור2-3אלף,סעפת פליטה לטורבו מזרקים חדשים באיזור 1.5-2 אלף,דאון פיפ חדש+צנרת 2.75 או 3 אינץ גם באיזור 2-3אלף,עם תרצה לגדוש גבוה תהיה צריך טלטים חדשים באיזור2-4 אלף תלוי איזה חברה תביא,איפה עבודה להרכיב הכול שיעלה עוד כמה אלפים.

ובטוח שכחתי עוד כמה דברים קטנים.


×
×
  • תוכן חדש...