Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו דומים לפני אני שואל: למה אתה לא קופץ למוסך שמבין בזה ובודק אחת ולתמיד מה בדיוק העיה לפני שאתה מחליף חצי אוטו?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

את זה אני אעשה בלי שום קשר.

פשוט רציתי לדעת מה האופציות שלי במידה והבעיה היא כן בטורבו.

פורסם

הוא רק רצה "להקדים תרופה למחלה" זה הכל, אני לא רואה בזה שום דבר פסול...

בהצלחה, מקווה בשבילך שהנזק מיזערי.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

עשרה ימים עברו חלפו- יש תשובה סופית?

כבעל של מוגדשת אני מסוקרן מאוד.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

באם אכן הבעיה מהטורבו, מה שלא בטוח עד שהבחור ( DC ) לא יאשר מה הדיאגנוזה של המוסך, (לדעתי זו חובה מוסרית, לאחר שהתייעצת כאן בפורום) זה מחזק את מה שאמרתי פעמים רבות על גדישה גבוהה מידי, ועל שיפורים אינפנטילים בלי לקחת בחשבון את ההשלכות...

 

ד"א: מוסך מומלץ הוא מוסך רון, שהגיב כאן בשירשור, מוסך GI DUB, מוסך פ.י.ב (שאני מאד מעריך את פפה וירון, הבעלים, ומטפל בלאון שלי שם) ויש עוד כמה לא רעים ואמינים.

 

ממליץ לפותח השרשור לקרוא את מה שכתבתי במאמר הדביק בראש פורום זה, על שיפור רכב כמו שלך בדיוק, ובוא התייחסתי מדוע צריך לעבוד בגדישות לא מטורפות, אני גודש 1.1 באר מהסיבה שה K03S יעיל רק עד 1.2 באר, אח"כ נגמר גרף טווח הפעולה שלו, וכל מי שגודש 1.4, 1.5, מותח WG, ועוד, ולבסוף מחייך כל הדרך בכביש, כדאי שגם יכיר את הדרך הקרובה למוסך, אבל שיבוא בלי החיוך, K03S בגירסאת 180 כ"ס גודש 0.7 באר במקור, אני מניח ש 1.5 באר, עם צנרת פתוחה, ללא ממיר, ועם כל השאר סטנדרטי, מייצר טמפ' סעפות פליטה ובוכנה גבוהות מאד (EGT) אולי עקב תערובת עניה, אולי עקב מהירות סיבוב וגדישה גבוהות מאד כפי שצויין, ועוד ועוד .... בטוח רון יסביר את הכל טוב ממני :)

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

הK03S יעיל גם ב1.9באר.

שעשיתי תדיינו אצל יובל מלמד,בגדישה של 1.42 האוטו הגיע ל 230כ"ס,בגדישה של 1.87 ההספק עלה ל253,הווידבנד וEGT הראו אותה טמפרטורה.

עם בלחיצה הראשונה ההיתי נותן תגדישה הגבוהה אני מאמין שהיה עובר גם ת260כ"ס.

פורסם

חלאס , המספר של הK03S שגודשים 1.5BAR הוא גבוה מאוד!

ובנתיים נדיר מאוד שיש למישהו בעיה בגלל הצי'פ הזה.

 

יש איביזות 2001 שמיום היבלדם גודשות יותר מ1.2BAR

והם עדיין אמינות.

 

 

להזכירך טורבו יכול ללכת לעולמו בגלל המון דברים , כמו כיבוי המנוע ללא מנוחה קצרה וגדישות גבוהות כשהשמן עוד קר.

 

אצלנו בפאסט הלך טורבו אחרי שנה וחצי ... אולי תחדש לי ותגיד לי שאמא שלי גודשת חזק בגבוהות ? :lol:

 
 

 

 
 
  • ספונסר פורום
פורסם
הK03S יעיל גם ב1.9באר.

 

ואני בטוח שיש לך מפות קומפרסור לK03S להראות לנו כדי לתמוך בטענה הזו?

 

כי אני מבטיח לך שכבר ב20 PSI אתהרחוק מאוד מתחום היעילות של הטורבו.

אתה יכול לגדוש 2 באר עם כל טורבו,גם עם הקטן ביותר,רק שעם טורבו קטן מידי אתה מגיע לשלב שהאוויר מתחממם יותר מידי,ולמרות שהלחץ עולה,לא נכנס יותר חמצן,אלה אוויר בלחץ גבוה יותר,ובטמפרטורה גבוה יותר,שאינו רווי בחמצן.

אורן

פורסם

לפי המפות מעל ל1.1 באר זה כבר מחוץ ליעילות של הטורבו.

אבל עובדה שרוב חברות הציפים מעלים תגדישה ל1.3עד ל1.5.

מפות לחוד ומציאות על הכביש לחוד,ועם היה לי אקויומיסט ההיתי מעלה גם ל2באר.

ועובדה שבדיינו היה הבדל!

פורסם
(לדעתי זו חובה מוסרית, לאחר שהתייעצת כאן בפורום)

 

כמובן, לא שכחתי. פשוט עוד לא יצא לי להיות במוסך - עומס בעבודה ולימודים. אעדכן כאשר יהיה לי מידע חדש.

פורסם

אתה צודק ב100%,פשוט מפות לחוד ומציאות על הכביש לחוד.

בחו'ל כבר נתנו 2באר עם הטורבו הזה עם אקיומיסט והיה תוספת יפה של כ"ס.

ואין יותר טוב ממה שאני בדקתי על דיינו.


×
×
  • תוכן חדש...