Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אולי זה נובע מעודף שביעות רצון מהרכב, הם פשוט רצים לרכוש אחת אחרת במקום.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

יש כאן בכלל מישהו אחד בעד טויוטה קורולה החדשה :?:

קצת מוזר שיש כל כך הרבה על הכביש ואין מישהו שמרוצה ממנה ...

פורסם

הבעיה שלנו היא לא עם הטויוטה החדשה, אלא עם היבואן. היבואן בחר לפגוע ברמת הבטיחות

של הרכב ע"י צמצום מס' כריות האוויר, ויתור על מערכות מתקדמות וכיו"ב, ע"מ להיכנס לקבוצת

רישוי זו או אחרת ולעשות יותר כסף. הכסף נעשה ע"ח הלקוח המטומטם, שגם ככה ילך לקנות

טויוטה בהסתמך על השיקולים הרגילים (אמינות, סחירות וכו'). ברוב המקרים, הוא לא ישאל את

עצמו: "מעניין למה הורידו 3 כריות אוויר?" או "מה זה ה-ESP הזה בעצם?", הוא פשוט יחשוב

שטויוטה זה תמיד טוב, ושבטח לא צריך את הכריות הנוספות והמערכות המיותרות.

 

ככה יוצרים, או במקרה שלנו, משמידים תרבות נהיגה. ככה בונים צרכן מטומטם, ומטפחים אותו

עם השנים. ככה יוצרים עדר. זאת הבעיה שלנו עם טויוטה, ועם הקורולה החדשה בפרט. :brickwall:

פורסם

Derish, אני מסכים איתך בכל מה אמרת.

בעקבות הלחץ שהופעל על היבואן היום קיים דגם SUN Plus עם 7 כריות אוויר ו- ESP, אלא שהרכב נמצא בקבוצת שווי שימוש 3 בגלל המחיר.

 

אם נשווה את הפוקוס לקורולה בדגם SUN Plus הקורולה הופכת להיות עדיפה או עדיין לא :?:

פורסם

אני מאמין שכן, ולו רק בשל העובדה שמדובר בדגם חדש שיצא ב-2007, לעומת הפוקוס שיצא ב-2004.

 

חוויית הנהיגה תהיה כנראה טובה יותר בפוקוס, אבל לא כולם מחפשים את זה. הגיר הרובוטי יכול להוות

בעיה, במידה וחבר או בן משפחה ירצה לנהוג ברכב.

פורסם

יצאה כבר גרסה של קורולה ידנית,

זה כבר משהו אחר לדעתי הרכב נחמד,

אבל בכל זאת עדיף פורד, אבל מבחינת מנוע הטויוטה לוקחת..

פורסם

לפותח השרשור- אתה עד כדי כך נעול על הקורולה שאתה מוכן לשלם את שווי השימוש של קבוצה 3 במקום של קבוצה 2?

אני מסכים עם מי שכתב פה שאתה בעצם בחרת בקורולה ומחפש עכשיו חיזוקים להחלטה שלך.

היתרון הכי משמעותי של הקורולה הוא שהיא נראית גדולה מאוד ביחס למתחרות שלה בקבוצה 2, יש אנשים שזה מדבר אליהם.

מעבר לכך, יש כמה וכמה אלטרנטיבות מוצלחות יותר כמו הפוקוס שציינת.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

הייתי בוחר בפוקוס בכל יום על פני הקורולה.

הבטיחות, האיכות וההנאה מהנהיגה הם השיקולים שהייתי מסתכל עליהם. (בהתחשב בדגמים שאתה מתלבט בינהם, או יותר נכון החלטת כבר)

 

ומי יקנה משפחתית עם גיר ידני בגודל מלא ? לא במדינה שלנו עם כל הצער שבדבר.

 

העדר יקנה כל דבר שיש עליו סמל של טויוטה. גם אם זה עולה יותר מהמתחרים (גם בטיפולים) ובשורה התחתונה נחות משמעותית.

!AWDSOME

פורסם

לכל כותבי השטויות על טויוטה, רואים שלא נהגתם עליה נסיעה של יותר מ-5 דקות אם בכלל,

יש לי את הרכב הנ"ל מליסינג ולקח לרכב כיומיים של נהיגה ללמוד להתנהג בדיוק כמו שאני אוהב לנהוג,

וחווית נהיגה שלא תמצא בשום מקום,

פורסם

אני מאוד ממליץ לך על הפוקוס מכל הבחינות הבטיחות 5 כוכבי בטיחות אבזור שופע איכות גימור והנדסת אנוש טובה למרות המנוע האצל של ה1.6 אגב אם מישהו קרא מעריב בשישי ראה את המוסף של אוטומוטור עם כל מיני כתבות וגם ביצעו שם מבחן בין הפוקוס וניסן טידה, ליונדאי I30 ,סיטרואן C4 ולמאזדה 3 ומי שלקחה את כולם הייתה הפוקוס אבל בהשוואה לקורולה היא כבר יותר טובה ומהירה וגם תיבת ההילוכים שלה מצויינת היא טיפטרוניק לעומת הרובוטי הזבל אני אתן לך קישור שעששו מגזין אוטו לטויוטה קורולה החדשה אגב מי שלא יודע היא מיוצרת בתורכיה הבוחן בא ומראה את החלקים הזולים של הקורולה הוא בא ומושך את הפלסטיק המכסה את המכוונים פשוט מוציא אותו מהמקום אז כבר מובן מאליו שהחלטה היא פוקוס ואם יש לך עוד קצת מזומנים יהיה עדיף את ה2.0 אבל זה כבר סיפור אחר הסרט בלינק הבא

http://www.youtube.com/watch?v=hUOtb1vgG_I

פשוט בזיון!!

יניב

פורסם

אם הגיר הרובוטי (והאיבזור הנחות) לא מפריע לך, הקורולה עדיפה.

היא שקטה יותר, נעימה יותר, איכותית יותר, וגם בטוחה יותר.

המנוע החלש של הפוקוס הופך אותה למסוכנת יותר מהקורולה.

פורסם
אם הגיר הרובוטי (והאיבזור הנחות) לא מפריע לך, הקורולה עדיפה.

היא שקטה יותר, נעימה יותר, איכותית יותר, וגם בטוחה יותר.

המנוע החלש של הפוקוס הופך אותה למסוכנת יותר מהקורולה.

 

אתה מודע שאנשים עוד עלולים להקשיב לשטויות שלך ולהאמין להם. אנשים עוד יקבלו את עצות האחיתופל שלך בעיקר שמדובר על פרמטר כה חשוב כמו בטיחות.

אתה מודע לעובדה שגם כאשר הקורולה מצוידת ב-7 כריות אויר (לא כמו ה-4 השערוריתי שמגיע לארץ), עדין בחישוב הנק' הפוקוס בטוחה יותר? אתה יודע שלקורלה בקב' 2 חסכו עליך ולא צידו את הרכב המע' בקרת יציבות ובק' משיכה שכן מגיע בפוקוס?

אתה יודע שעפ"י NCAP רכב שלא מצויד בכריות ווילון-לא יכול לקבל כוכב חמישי? אתה מודע לעובדה שיש מספר לא מבוטל של אנשים שבגלל הגיר הרובוטי עשו תאונה.אתה עדין מאמין שהקורולה בטוחה יותר?

 

לגבי שקט, נסעת פעם בקורולה רובוטית? ראית באיזה טורים הרכב נוסע במהירות של 100 קמ"ש? אתה באמת מאמין שהקורולה שקטה יותר במהירויות גבוהות?

עכשיו איך רכב מרווח יותר (בסיס גלגלים ורוחב עדיפים), בעל מושבים גבוהים ונוחים יותר, בעל מערכת מתלים מודרנית (לעומת דור הביניים שנמצא בקורולה) וטובה יותר-שיוצרת נוחות נסיעה עדיפה, רכב בעל אחיזת כביש טובה ומהנה יותר, בעל איבזור רב יותר (4 חלונות חשמל לדוג') ותחושת חומרים עדיפה יותר, איך לטענתך הוא הרכב הפחות טוב?

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)


×
×
  • תוכן חדש...